قیمت مودم همراه تی پی لینک

قیمت مودم همراه تی پی لینک

 

 

 

قیمت مودم همراه تی پی لینک

 

مودم همراه چیست؟

مودم همراه یک وسیله جیبی و بسیار کوچک، تقریبا به اندازه یک کف دست می باشد، بسیار سبک است و شما می‌توانید به راحتی آن را با خود حمل و نقل کنید، این مودم دارای یک سیستم تکنولوژی هوشمند است که می‌تواند بسیاری از نیازهای کاربر به اینترنت را پاسخگو باشد.

 

جهت مشاهده تمامی مودم های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

مودم همراه نیز مانند گوشی موبایل هوشمند، دارای یک سیم کارت است که اینترنت آن مورد استفاده قرار می گیرد و شما برای استفاده از این مودم اینترنت سیم کارت را شارژ می کنید و آنتن دهی سیم کارت یا هر مورد دیگری در مورد آن کاربردی نخواهد داشت.

مودم همراه چگونه کار می‌کند؟

درست مانند مودم اینترنتی که در خانه استفاده می‌کنیم و برای فعال سازی آن، اینترنت خط تلفن را شارژ می‌کنیم، مودم همراه نیز باید شارژ شود و این کار با شارژ اینترنت سیم کارت انجام می شود، پس از شارژ، بدون نیاز به هرگونه کابلی اینترنت، به صورت بی سیم(WIFI) می توانید از آن استفاده کنید. سیستم روتر وای فای این مودم مانند وای فای هات اسپات(Hot sPot WiFi) گوشی موبایل عمل می‌کند.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت تی پی لینک کلیک نمایید 

 

سرعت اینترنت مودم همراه مانند هر مودم دیگری بالا است و قابلیت اتصال ۱۰ کاربر به صورت همزمان را دارد، به علاوه این که یک راه حل بسیار مقرون به صرفه برای داشتن اینترنت همراه می باشد.

 

خرید کیبرد و ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل MK۲۷۰ با حروف فارسی

 

چند نکته برای خرید مودم همراه

در ابتدا باید بدانیم دلیل خرید ما از مودم همراه چیست و قرار است با خرید یک مودم همراه چه نیازی را برطرف کنیم، اگر سرعت بالای اینترنت برای ما مهم است و به اینترنت با سرعت بالا نیاز داریم، پس باید مدلی که یکی از اینترنت‌های G4 یا  G ۴٫۵را پشتیبانی می کند خرید کنیم. بعد از آن به دنبال بررسی مدل های مختلف مودم و جزییات آنها خواهیم بود، به عنوان مثال

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

اینکه مودم همراه آنتن خارجی داشته باشد یا خیر. آنتن خارجی برای بالا بردن سرعت اینترنت می باشد ولی در برخی از مناطق، به قدری آنتن دهی ضعیف است که بود و نبود آنتن بر سرعت اینترنت تاثثیری نخواهد داشت. تعداد این مودم‌ها در بازار ایران بسیار کم است و البته بسیار گران قیمت نیز هست، اما کارایی و سرعت بسیار بالایی دارند و برای افرادی که به اینترنت پر سرعت نیاز دارند با ارزش خواهد بود.

یکی دیگر از مواردی که هنگام انتخاب مدل مودم همراه خود باید به آن توجه کنید، مدل وای فای است. بعضی افراد تنها به دنبال خرید یک مودم با وای فای خوب هستند  ولی افرادی هستند که علاوه بر یک وای فای خوب به دنبال یک روتر خوب هم هستند.

برای گروه دوم باید بگوییم که تقریبا تمام مود‌م های همراهی که در بازار هستند مجهز به یک وای فای و روتر خوب نیستند و از طرفی هر مودم خوبی، وای فای خوبی نخواهد داشت، پس اگر سرعت در شبکه بی سیم، آنتن دهی، نوع وای فای( تک بانده ای دو بانده) و تعداد کاربرانی که به مودم شما متصل می‌شوند برایتان اهمیت دارد بهتر است قبل از خرید، حتما قابلیت‌های روتری و وای فای مودم را بررسی کنید و یا از فروشنده بخواهید تا در این مورد برای شما توضیح دهد.

 

خرید هارد اینترنال وسترن دیجیتال با ظرفیت ۱ ترابایت رنگ آبی

 

قابلیت های مودم همراه

یک دستگاه جیبی که با سیم کارت بتواند اینترنت همراه را فراهم سازد قاعدتا تکنولوژی ویژه و پیشرفته ای دارد و قطعا چنین وسیله‌ای قابلیت‌های بسیاری نیز خواهد داشت. از مهم‌ترین قابلیت‌های مودم همراه می‌توان به این موارد اشاره نمود:

دسترسی پایدار به اینترنت

کسانی که زنگ خور گوشی زیادی دارند و با هر بار زنگ خوردن، اینترنت گوشی قطع می‌شود، مودم همراه یک گزینه بسیار عالی و کاربردی خواهد بود چون دستری به اینترنت بدون قطعی امکان پذیر خواهد بود.

اشتراک گذاری اینترنت

یکی از مزیت‌های بسیار خوب مودم همراه، به اشتراک گذاشتن مودم اینترنت با بیش از ۱۰ گوشی دیگر می باشد.

 

مزایای مودم همراه

داشتن چنین وسیله‌ای از بسیاری از جهات نیازهای فردی که در طول روز ساعت طولانی بیرون از خانه هستند و برای انجام کارهای خود به اینترنت نیاز دارند بسیار مناسب است زیرا روند انجام کارها ساده‌تر می شود، افرادی که به صورت مداوم به سفرهای گوناگون می‌روند نیز از امکانات مودم همراه راضی هستند.

 

خرید فن پردازنده ترمالتیک مدل UX۲۰۰ ARGB Lighting

 

مهندس شبکه ای که گاه برای تست تجهیزات نیاز به مودم جیبی با پورت شبکه دارد یا فردی که اینترنت گوشی ضعیفی دارد، بدون خرید گوشی جدیدمی تواند با وای فای توسط مودم جیبی اینترنت قوی تری 4ونیم جی یا 5جی را دریافت کند. شخصی که نیاز به اتصال هات اسپات دستگاه های دیگر دارد و این موضوع با استفاده از هات اسپات گوشی خودش هزینه می باشد و در ضمن امکان در دسترس بودن این شخص به صورت همیشگی در محل مورد نظر نیست می تواند از یک مودم همراه استفاده کند، سایر مزیت های مودم همراه را می توان به این صورت شمرد:

شیک و با پرستیژ خاص

سایز بسیار مناسب برای حمل و نقل

قابلیت نگهداری شارژ با باتری لیتیومی

امکان اتصال آنتن خارجی بسته به مدل دستگاه

معایب مودم های جیبی

از معایب این دستگاه می توان نیاز به یک منبع برقی برای شارژ شدن را نام برد. موارد دیگر نیز به شرح زیر می باشد:

ضربه خوردن در حمل و نقل

وای فای ضعیف تر در برخی مدل ها

امکان خرابی باتری و خدشه در اتصال پایدار به اینترنت

کیفیت مشابه سرویس اینترنت گوشی های پیشرفته بدون کاهش هزینه بسته های مصرفی

عدم امکان اتصال دستگاه ها با استفاده از کابل لن (در برخی مدل ها حداکثر یک دستگاه)

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha