باتری مودم همراه تی پی لینک

باتری مودم همراه تی پی لینک

 

 

 

باتری مودم همراه تی پی لینک

 

نکات مهم در انتخاب بهترین مودم همراه

مودم‌های همراه و مودم G 4  دارای امکانات و قابلیت‌هایی هستند، با توجه و بررسی این موارد می توانید مودمی با سرعت اینترنت بالاتر، امکان اتصال تعداد کاربران بیشتر و همچنین استفاده طولانی مدت تر از مودم خریداری نمود. در ادامه به معرفی نکاتی مهم قبل از خرید مودم همراه می‌پردازیم.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت لاجیتک کلیک نمایید 

 

بررسی شبکه‌های قابل پشتیبانی

تا چندی پیش پوشش مودم‌های جیبی به G 4 محدود بود و حداکثر سرعتی که  از آن قابل دریافت بود حدود150 مگابیت بر ثانیه تخمین زده میشد، اما بعد از شروع استفاده از تکنولوژی شبکه‌های G 4   و LTE که با نام G 5و 4  نیز شناخته شده است، سرعت دانلود تا 4 برابر افزایش یافته و می‌توان تا سرعت 600 مگابیت بر ثانیه را تجربه کرد.

 

خرید هدست استریو لاجیتک اچ ۱۱۰

 

بنابراین دومین نکته قابل بررسی در هنگام خرید مودم اطلاع از پشتیبانی جدیدترین نوع شبکه ارتباطی یعنی LTE می باشد. انتظار می‌رود تا 2 سال آینده پشتیبانی تمام اپراتورهای تلفن همراه ایران از این شبکه در بیشتر نقاط کشور تکمیل شده و به سرعت بالاتری دسترسی داشته باشیم.

 

جهت مشاهده تمامی مودم های فروشگاه آرکا آنلابن کلیک نمایید 

 

ظرفیت باتری و میزان شارژدهی

مودم‌های همراه دارای باتری جدا شونده بوده و این امکان را به کاربر می‌دهند شارژر گوشی‌های اندروید قابل شارژ هستند. حداقل ظرفیتی که این مودم‌ها دارند 2000 میلی‌آمپر بر ساعت می باشد و در برخی مدل‌ها ظرفیت بالای 4000 میلی‌آمپر نیز دارند که بیشتر در مودم‌های G 4  تعبیه شده است.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

نکته مهم دیگر در بررسی باتری مودم جیبی این است که، گاهی مواقع شارژ مودم رو به اتمام می باشد و نیاز به استفاده از آن داشته هستید و همزمان با شارژ مودم از آن استفاده می کنید، این کار در دراز مدت باعث کاهش عمر باتری خواهد شد.

 

خرید حافظه اس اس دی لکسار مدل NS۱۰۰ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

 

بنابراین در هنگام خرید مودم بررسی کنید که اگر مودم را بدون باتری و مستقیما به شارژر متصل کنید امکان استفاده از آن فراهم باشد. در این صورت می‌توانید هر زمان که دسترسی به برق نداشتید از باتری استفاده کنید و در استفاده داخل منزل یا محل کار هم مودم را مستقیما به پریز متصل کنید.

اگر در جای دوری از شهر باشید مثلا در بیابان و جنگل و بالای کوه و فاصله شما از آنتن BTS اپراتورهای موبایل زیاد باشد؛ مودم انرژی بیشتری برای دریافت و ارسال سیگنال‌ها می‌خواهد و وقتی باتری ضعیف می‌شود و شارژ کافی ندارد؛ قدرت مودم هم تحلیل می‌رود.

اگر در منزل نیز موانعی سد راه انتشار امواج رادیویی باشند؛ باز هم عملکرد مودم را مختل نموده و روی شارژ باتری تاثیرگذار هستند که در نتیجه باتری هم روی سرعت وای‌فای و اینترنت اثر گذار خواهد بود.

خرید حافظه اس اس دی M.۲ لکسار مدل NM۱۰۰ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

 

امکان ارسال و دریافت SMS

درون مودم‌های جیبی سیم‌کارت قرار داده می شود و برای اطلاع از حجم مصرفی بسته خریداری شده مجبور خواهید شد تا سیم‌کارت را برای چند دقیقه‌ای در گوشی قرار دهید، پس بهتر است که از مودمی با قابلیت ارسال و دریافت پیامک استفاده نمایید.

در این مودم‌ها قابلیت مدیریت پیامک را در قسمت مدیریت تنظیمات دارند که از طریق مرورگر می توان اقدام به ارسال و دریافت پیامک نمود بدون اینکه نیاز باشد سیم‌کارت را از مودم خارج نمایید. همچنین در برخی مدل‌ها امکان افزودن مخاطب نیز وجود دارد.

صفحه نمایش و نشانگرها

برای مطلع بودن از یک سری اطلاعات درباره مودم، بهتر است مودمی خریداری کنید اگر صفحه نمایش ندارد، لااقل با نشانگر LED از میزان شارژ باتری، وضعیت اتصال به اینترنت، سیگنال‌دهی و این موارد مطلع شوید. مودم‌های دارای نمایشگر اطلاعات جامع‌تری در اختیار کاربر قرار می دهند.

 

خرید گیم پد لاجیتک اف ۳۱۰

 

پشتیبانی مودم از کارت حافظه

بعضی کاربران با دانلود و آپلود سر و کار دارند، برخی مودم‌ها این امکان را فراهم کرده‌اند که با قرار دادن کارت حافظه microSD درون آنها می‌توان به صورت بی‌سیم اقدام به انتقال انواع فایل کرد. این کار از طریق مرورگر قابل انجام است. برخی مودم‌ها نیز دارای اپلیکیشن اندروید و ios شرکت سازنده هستند که امکان استفاده از دانلود منیجر را به صورت مستقیم روی مودم خواهد داد.

 

امکان اتصال کابل آنتن به مودم جیبی

برخی از مودم‌ها دارای پورت جداگانه ای هستند تا یک کابل آنتن برای افزایش قدرت سیگنال و آنتن‌دهی سیم‌کارت به آنها متصل شود. این مورد برای مناطقی که آنتن‌دهی خوبی ندارند مناسب است، می توان به کمک یک کابل عموما 2 متری آنتن مودم را از بیرون پنجره اتاق خارج کرده و سیگنال اپراتور تلفن همراه را تقویت نمود.

 

پشتیبانی از تعداد کاربران

اگر می‌خواهید از مودم در جایی با تعداد کاربران زیاد استفاده نمایید حتما این مورد را بررسی کنید که حداکثر تعداد کاربرانی که به صورت همزمان قادر به اتصال مودم هستند چند نفر می‌باشد. در مودم‌های جیبی این تعداد حداقل روی 10 کاربر قرار دارد و در برخی موارد به 32 کاربر هم می‌رسد.

مودم G 4 چیست؟

به همان شیوه‌ای که یک گوشی هوشمند می‌تواند برای به اشتراک گذاری ارتباط اینترنتی خود تنظیم شود، مودم G 4  یا مودم همراه نیز یک هات اسپات اینترنت را فراهم می‌کند. ا این مودم به جهت داشتن توانایی دریافت فرکانس‌های رادیویی مودم G 4 یا مودم همراه یک هات اسپات اینترنت را فراهم می‌کند  و اشتراک آن به صورت وای فای، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مزیت آن‌ها این است که انعطاف‌پذیرتر بوده و ویژگی‌های بسیار بیشتری نسبت به یک هات اسپات Wi-Fi ارائه می‌دهند; همچنین به دلیل پوشش آنتن‌دهی گسترده و ویژگی بسیار مهم پرتابل بودن و باطری‌های لیتیومی قدرتمند، بین کاربران بسیار محبوب شده است.

 

خرید کیبرد و ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل MK۲۷۰ با حروف فارسی

 

به عنوان منبع اصلی استفاده از اینترنت پرسرعت، برای استفاده 24 ساعته در 7 روز هفته طراحی شده‌اند و یک اکسس پوینت مرکزی را به یک شبکه تبدیل می‌کنند. آخرین مدل‌های مودم سیمکارتی از آخرین استاندارد وای فای(802.11ac) که با عنوان Wi-Fi5 نیز شناخته می‌شود برخوردار هستند.

 

 

خدایا شکرت 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha