پرینتر حرارتی بیکسولون مدل SRP-380

پرینتر حرارتی بیکسولون مدل SRP-380

 

 

 

پرینتر حرارتی بیکسولون مدل SRP-380


شرکت بیکسولون یکی از شرکت‌ هایی می باشد که فعالیت ‌های گسترده ‌ای در حوزه ‌ی پرینترهای حرارتی داشته است. عرضه‌ ی محصولات باکیفیت دلیل اصلی شهرت و موفقیت این شرکت بوده و باعث شده تا به رقیب سرسخت شرکت برادر تبدیل شود. مدل SRP-380 از پرینترهای حرارتی این شرکت است که کیفیت را در کنار سرعت ارائه می ‌کند و از مدل ‌های محبوب بیکسولون محسوب می ‌شود.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات بیکسولون کلیک نمایید 

 

خرید پرینتر حرارتی بیکسولون مدل SRP-380

این پرینتر حرارتی در هر ثانیه 350 میلی ‌متر چاپ می ‌کند که با رزولوشن 180 dpi همراه است. این پرینتر حرارتی هزینه نگهداری پایینی دارد و جهت برش آسان، به یک کاتر با طول عمر 3 میلین برش مجهز شده است. 

 

جهت مشاهده تمامی پرینتر های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

طراحی و ساخت


مدل SRP-380 مثل بقیه ی پرینترها بدنه ‌ای پلاستیکی دارد. شرکت بیکسولون این دستگاه را در رنگ مشکی عرضه کرده است. پرینتر حرارتی SRP-380 ابعاد 148 × 200 × 147 میلی ‌متری دارد و وزن آن 1.56 کیلوگرم است و بدون اشغال فضای زیاد، در کنار میز کار قرار می ‌گیرد. برخلاف مدل‌ های معمول، خروجی رول از قسمت بالا است و کلید روشن خاموش در قسمت پایین دستگاه قرار دارد.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

قیمت پرینتر حرارتی بیکسولون مدل SRP-380

در سمت راست پرینتر حرارتی و خروجی رول، اعلان‌ های Pause، Error، Paper و Feed قرار دارند. با کلیدی که در زیر اعلان وجود دارد، بازکردن محفظه ‌ی این پرینتر حرارتی امکان ‌پذیر شده است. درگاه ‌های مدل SRP-380 در پشت دستگاه چیده شده‌ اند و به‌ راحتی در دسترس هستند.

 

قابلیت‌ ها


شرکت بیکسولون پرینتر حرارتی SRP-380 را به فناوری چاپ Direct Thermal مجهز کرده است. این پرینتر حرارتی در هر ثانیه 350 میلی ‌متر چاپ می‌ کند و در مقایسه با دیگر مدل ‌های هم ‌رده ی خود، 17 درصد سریع ‌تر می باشد. این سرعت با رزولوشن چاپ 180 dpi ادغام‌ شده که توانسته کاربران خود را راضی ‌نگه دارد. پرینتر حرارتی SRP-380 را می‌ توان برای چاپ رسید و فیش در فروشگاه ‌ها یا دیگر مصارف استفاده کرد.

عرض چاپ این دستگاه حداکثر 72 میلی‌ متر است. رول ‌های قابل ‌استفاده در این دستگاه بایستی عرض 58 تا 80 میلی‌ متری داشته باشند. قطر رول نیز نباید بیش از 83 میلی ‌متر باشد و ضخامتی آن از 0.075 ~ 0.062 میلی ‌متر تجاوز کند. هد پرینتر SRP-380 می‌ تواند تا 250 کیلومتر چاپ کند و به یک کاتر مجهز شده است.

 


این مدل به نرم ‌افزارهای کاربردی مجهز شده است؛ حالت Paper Saving طول فیش یا رسید را تا 25 درصد، نسبت به محتوا کاهش می ‌دهد. پرینتر حرارتی SRP-380 هزینه ‌ی نگه‌ داری پایینی دارد و قابلیت Life Time Indicator طول عمر کاتر و هد پرینتر را با تست پرینت‌ خود آزمون از طریق داده‌ های استاتیک بررسی می ‌کند.

این پرینتر شرکت بیکسولون از بارکدهای یک‌ بعدی از قبیل Coda Bar، Code 39، Code 128 و ... و از بارکدهای دو بعدی شامل Data Matrix، GS1 DataBar Stacked، QR Code و ... پشتیبانی می کند. گفتنی است که کاربر می‌ تواند در این مدل از فونت ‌های دلخواه، گرافیک‌ ها، فرمت‌ ها و لوگوها نیز استفاده کند. پرینتر حرارتی SRP-380 از سنسورهای اتمام کاغذ، باز بودن کاور و سنسور اعلان "اتمام به‌زودی کاغذ" بهره می‌ برد.

 

سخن پایانی


مدل SRP-380 ازجمله پرینترهای حرارتی شرکت بیکسولون است که می ‌توان از آن در  تمامی مصارف، از قبیل فروشگاهی برای چاپ رسید و فیش استفاده کرد. این پرینتر از رزولوشن چاپ 180 dpi بهره می ‌برد و به همین دلیل باعث شده تا سرعت چاپ بالایی هم داشته باشد. این پرینتر در مقایسه باهم رده‌ های خود 17 درصد سریع‌ تر است. مدل SRP-380  با مجهز شدن به هد چاپ با طول عمر 250 کیلومتری و کاتر با برش 3 میلیون ‌بار، هزینه‌ی نگهداری پایینی دارد.

 

 

مشخصات فنی پرینتر حرارتی بیکسولون مدل SRP-380

مشخصات فنی پرینتر حرارتی بیکسولون مدل SRP-380
وزن:
۱۵۶۰ گرم


سایر مشخصات:
وضوح ۱۸۰ dpi حسگر اتمام کاغذ، کم بودن کاغذ، باز بودن در دستگاه عرض کاغذ ۸۰ و ۵۸ میلی‌متر


قابلیت‌ های دستگاه:
برش دهنده اتوماتیک


قابلیت‌ های اتصال:
درگاه اتصال به کشوی پول


سرعت چاپ:
۳۵۰


عرض چاپ:
تا ۷۲


میزان کارکرد برش دهنده اتوماتیک:
۳.۰۰۰.۰۰۰


ابعاد:
۱۴۸ × ۲۰۰ × ۱۴۷


درگاه‌ های ارتباطی:
USB

 

 

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha