بهترین پرینترهای اداری

بهترین پرینترهای اداری

 

 

 

 

پرینتر یک ماشین اداری ضروری برای هر دفتر کار است. وجود این پرینتر ها بخصوص در کسب و کارهایی که از تعداد زیادی کامپیوتر استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی و ضروری است. امروزه بسیاری از پرینترهای موجود در بازار قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را دارند. در نتیجه تعداد زیادی لپ تاپ یا کامپیوتر می‌توانند به یک پرینتر متصل شوند. حالا سوال این است که بهترین پرینترهای اداری کدام اند؟ این محصولات همچنین حافظه داخلی فوق العاده‌ و قدرت بسیار بالایی دارند. وجود یک رم با ظرفیت بالا و یک پردازنده قوی و سریع بدین معنی است که پرینتر در طول روز می‌تواند بارها مقدار زیادی برگه را چاپ کند.

 

 

راهنمای خرید بهترین پرینترهای بازار

از آنجایی که امروزه محصولات متنوعی در بازار وجود دارد انتخاب دستگاهی مفید و کاربردی کار سختی به نظر می‌رسد. در مقاله ی قبلی ویژگیهای یک پرینتر خوب بیان شد که میتوانید قبل از خرید پرینر آن را مطالعه کنید.

 

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

معرفی بهترین پرینترهای اداری بازار

 

خرید پرینتر چندکاره لیرزی اچ پی

 

پرینتر اداری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M426dw سه کار مهم که هر مکان ادرای به آن احتیاج دارد، یعنی پرینت، اسکن و کپی را با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌دهد. حداکثر سایز کاغذ قبل پرینت در این محصول، A4 است. این محصول دو سینی با ظرفیت 250 و 100 برگ دارد .این دستگاه به صورت تک رنگ محتوای مورد نظر شما را پرینت گرفته و بهترین گزینه برای چاپ متون و اسناد است. حداکثر سرعت پرینتر اچ پی M426dw 50 برگ است. در نتیجه برای افرادی که قصد دارند حجم زیادی از اطلاعات را در مدت زمان کوتاه چاپ کنند بسیار مناسب است.

 

پرینتر چندکاره لیرزی رنگی اچ پی

 

پرینتر لیزری رنگی LaserJet Pro MFP M277dw از بهترین پرینترهای اداری موجود در بازار است. این محصول قابلیت چند کار مختلف مثل اسکن، فکس، پرینت و کپی را داشته و بهترین گزینه برای محیط‌های تجاری و اداری است. با استفاده از صفحه نمایش بر روی این چاپگر می‌توانید به راحتی عملکرد آن را کنترل کنید. و از برنامه‌های مختلف در زمینه‌ی محتوای قابل‌چاپ استفاده کنید.درگاه USB که در زیر دستگاه قرار گرفته به شما این امکان را می‌دهد که به صورت مستقیم از تلفن همراه محتوای مورد نظر خود را پرینت بگیرید. این پرینتر محتوای سیاه و سفید و رنگی را تا 18 صفحه در دقیقه و با وضوح 600 DPI را چاپ میکند.

 

پرینتر لیزری برادر

 

پرینتر اداری برادر یکی از بهترین پرینترهای اداری به حساب می اید. ظرفیت سینی این دستگاه 520 برگ است که به شما امکان چاپ حجم زیادی از اسناد را در روز می‌دهد. سرعت چاپ در این دستگاه 50 برگ در دقیقه است. این دستگاه توانایی چاپ دو رو را نیز دارد و سرعت آن 24 برگ در دقیقه است.رزولوشن چاپ در پرینتر برادر 1200 dpi است که برای چاپ اسناد رزولوشن مناسبی به نظر می‌رسد. این دستگاه با روش‌های مختلف USB، شبکه و وای-فای دایرکت به رایانه شما متصل می‌شود.

 

پرینتر چندکاره لیزری رنگی کانن

 

پرینتر اداری Cannon با تکنولوژی لیزری در کوتاه‌ترین زمان ممکن حجم مناسبی از اسناد را به چاپ می‌رساند. این دستگاه علاوه بر پرینت، قابلیت اسکن، فکس و کپی مدارک را نیز دارد. یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره‌ی 50 برگی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که نیاز کارهای اداری را به طور کامل برطرف می‌کند.

رزولوشن چاپ پرینتر رنگی کانن 600 dpi است که برای چاپ مدارک و اسناد حتی با فونت ریز نیز مناسب است. قابلیت چاپ درو رو از ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه است که باعث افزایش سرعت چاپ می‌شود. این دستگاه از طریق شبکه wireless و USB به رایانه شما متصل می‌شود.

 

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha