پرینتر لیزری برادر مدل HL-L5000D

پرینتر لیزری برادر مدل HL-L5000D

 

 

 

 

پرینتر لیزری برادر مدل HL-L5000D

 


برادر در بین شرکت‌ های تولید کننده پرینتر، یکی از برندهای محبوب و شناخته‌ شده ‌ای است که با درک نیاز مشتریان، محصولات خوش‌ ساخت و کارآمد را روانه ‌ی بازار می ‌کند. HL-L5000D از مدل ‌های لیزری این شرکت است که ابعاد چاپ A4 دارد. این پرینتر می‌ تواند در اماکن اداری کوچک برای چاپ سریع و باکیفیت اسناد بکار گرفته شود. HL-L5000D از قابلیت چاپ دورو پشتیبانی می‌ کند اما از سوی دیگر فاقد تنوع اتصالاتی است.

 

خرید هارد اینترنال توشیبا مدل S۳۰۰ Surveillance ۳.۵inch

 

طراحی و ساخت


پرینتر لیزری HL-L5000D همانند دیگر مدل ‌های این سری در رنگ طوسی خاکستری معرفی‌ شده است. این دستگاه با ابعاد 255 × 388 × 373 میلی ‌متری، جزو آن دسته از پرینترها محسوب می ‌شود که در گوشه‌ ای از محل کار نصب می‌ شود و با اشغال فضای کم، دستورات چاپی ‌تان را بی ‌سر و صدا انجام می ‌دهد.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات برادر فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

خرید پرینتر لیزری برادر مدل HL-L5000D

وزن این پرینتر 11.1 کیلوگرم است و به‌ راحتی جابجا می‌ شود. در پشت و دیواره ‌های کناری پرینتر، شیارهایی دیده می ‌شود که برای تهویه ‌ی بهتر دستگاه تعبیه‌ شده ‌اند.

 

جهت مشاهده تمام پرینتر های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 


انتظار می ‌رفت شرکت برادر نمایشگر بهتری را برای این پرینتر در نظر داشته باشد چون زاویه ‌ی دید مناسبی ندارد و بسیار کوچک است. در زیر نمایشگر، کلیدها و اعلان‌ ها قرار دارند. با کلیدهای کنترلی می ‌توانید دستورات چاپی را مدیریت کنید و اعلان Error هنگام بروز خطا، روشن می ‌شود.


قابلیت‌ها


پرینتر HL-L5000D از مدل‌ های مجهز شده به فناوری چاپ لیزری شرکت برادر است. پرینترهای لیزری سال‌ ها است که از الزامات اماکن اداری و شرکت‌ ها محسوب می‌ شوند و این در حالی است که شاهد تغییرات عمده ‌ای نبوده ‌اند، تغییراتی که بیشتر سمت ‌و سوی تکامل یافتن داشته تا تغییری که انقلابی و نوآورانه باشد. این پرینتر لیزری ابعاد چاپ A4 دارد و ظرفیت سینی آن 250  برگ است. پرینتر HL-L5000D سینی چند منظوره دارد که تا 50 برگ در آن قرار می ‌گیرد.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

قیمت پرینتر لیزری برادر مدل HL-L5000D

ظرفیت کاغذ این پرینتر شرکت برادر با خرید دو سینی آپشنال LT-6500 با ظرفیت 500 برگ قابل افزایش است؛ این ویژگی باعث شده تا پریتر HL-L5000D برای کاربرانی مناسب باشد که احتمال می‌ دهند حجم کاری‌ شان در آینده افزایش یابد.
این مدل می‌ تواند در هر دقیقه 42 برگ به چاپ برساند؛ این میزان را می ‌توان در بین پرینترهای رده میانی، پرسرعت دانست. در این پرینتر، پس از ارسال دستور چاپ، اولین برگه تنها د 7.2 ثانیه چاپ می‌ شود.

اسناد با رزولوشن 1200 × 1200 dpi چاپ می ‌شوند؛ کیفیت چاپ، بخشی است که پرینتر HL-L5000D در آن می ‌درخشد.
متون باکیفیت بالایی چاپ می‌ شوند به ‌طوری ‌که در چاپ با فونت کوچک نیز با مشکلی مواجه نمی ‌شود و حتی در چاپ متوالی شاهد پخش شدن پودر تونر روی کاغذ نخواهید بود. از طرفی، عملکرد پرینتر لیزری HL-L5000D در چاپ عکس همانند اکثر پرینترهای لیزری چندان قابل ‌توجه نیست.


براساس گفته ی شرکت برادر توان کار ماهانه ‌ی توصیه‌ شده این محصول 3500 برگ است؛ پیشنهاد می‌ شود قبل از خرید هر پرینتری، تعداد برگی که می ‌خواهید ماهانه چاپ کنید را تخمین بزنید و نسبت به آن مدل مناسب را خریداری کنید؛ در صورتی ‌که این مقدار رعایت نشود، احتمال آسیب دیدن دستگاه وجود دارد. در هنگام چاپ، پرینتر HL-L5000D صدای 52 دسی بلی تولید می‌ کند که چندان بلند نیست و توجه کاربر را به خود جلب نمی ‌کند.

 


اتصالات


شرکت برادر پرینتر HL-L5000D را به درگاه استاندارد USB مجهز کرده است. این پرینتر درگاه شبکه و اتصال بی ‌سیم ندارد؛ بنابراین برای چاپ اسناد باید فایل مربوطه را به کامپیوتری که پرینتر وصل شده منتقل کرده و چاپ کنید.


‌سخن پایانی


پرینتر HL-L5000D با فناوری چاپ لیزری و سینی 250 برگی برای استفاده در اماکن اداری و ...  کوچک معرفی ‌شده که حجم کاری کم و متوسطی دارد. سرعت و کیفیت چاپ از نقاط قوت این پرینتر به شمار می‌ روند.  قابلیتی که این پرینتر را کارآمدتر کرده، چاپ دورو است. هرچند پرینتر HL-L5000D تنوع اتصالاتی ندارد اما می ‌تواند در محیط کاری، با چاپ سریع و باکیفیت اسناد دستگاهی کارآمد و همه ‌فن ‌حریف باشد.

 

خرید کیس اوست مدل GT-AV۰۲-BG

 

مشخصات فنی پرینتر لیزری برادر مدل HL-L5000D

مشخصات فنی پرینتر لیزری برادر مدل HL-L5000D


وزن:
۱۱.۱ گرم


حافظه پرینتر:
۵۱۲ مگابایت


وزن کاغذ قابل استفاده:
Standard Paper Tray: ۱۶ to ۳۲ lbs. Multi-Purpose Tray: ۱۶ to ۵۳ lbs


نوع چاپ:
تک رنگ


کارکرد کارتریج مشکی:
۳۰۰۰ برگ


نوع کارتریج:
TN-۸۲۰


توضیحات چاپ دو رو:
۲۰ برگ در دقیقه


زبان چاپ:
PCL۶, BR-Script۳♦ , IBM Proprinter, Epson FX, PDF version ۱.۷, XPS Version ۱.۰


توان کار ماهانه:
توصیه شده: ۳۵۰۰ برگ


رزولوشن چاپ:
۱۲۰۰x۱۲۰۰ dpi


ویژگی‌های دستگاه:
صفحه نمایش LCD


سرعت چاپ سیاه و سفید:
۴۲ برگ در دقیقه


ظرفیت ورودی کاغذ:
۲۵۰ + ۵۰ برگ


سایز کاغذ:
A۴, Letter, A۵, A۵(Long Edge), A۶, Executive, Legal, Folio, Mexico Legal, India Legal


سایز چاپ:


کاربری:
تک کاره


تکنولوژی چاپ:
چاپ لیزری


نوع کاغذ:
Plain Paper, Letterhead, Colored Paper, Recycled Paper, Bond, Labels, Envelopes (up to ۱۰)


نوع نمایشگر:
یک خطی

 

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha