مانیتور سامسونگ مدل LS22A330NH-M

مانیتور سامسونگ مدل LS22A330NH-M

 

 

 

 

مانیتور سامسونگ مدل LS22A330NH-M
 

بدون هیچ وقفه ای بازی کنید


سامسونگ یکی از برندهای ‌آشنا به ویژه برای افراد علاقه مند به دنیای گجت و وسایل هوشمند است. این برند سابقه ی درخشانی در ساخت انواع تلویزیون و مانیتورهای مخصوص بازی دارد. یکی از حرفه ‌ای ‌ترین مانیتورهای تولید شده سامسونگ، مانیتورهای مخصوص بازی است که قابلیت ‌های قابل ‌توجه ‌ای را در اختیار کاربران خود می ‌گذارد.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات سامسونگ فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

 

خرید آنلاین مانیتور سامسونگ مدل LS22A330NH-M

مانیتور مخصوص بازی سامسونگ مدل LS22A330NH-M یکی از همان محصولات بسیار خوب این برند است که شما می ‌توانید برای انجام بازی ‌های گوناگون روی کیفیت آن حساب باز کنید. کیفیت در کنار قیمت مقرون ‌به ‌صرفه این مدل از مزیت رقابتی آن نسبت به دیگر مدل‌ های موجود در بازار محسوب می ‌شود.

 

 

محصولی جذاب و پرطرفدار


سامسونگ مدل LS22A330NH-M را به صورت حرفه‌ ای طراحی کرده است تا گیمرها هنگام استفاده از آن نهایت استفاده را ببرند و به یک بازی با کیفیت و خوب دست پیدا کنند. کیفیت صفحه نمایش این مانیتور فول اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل است که همین موضوع بر کیفیت خوب صفحه نمایش این مانیتور می‌ گذارد تا تصاویر آن ‌طور که باید و شاید برای شما به نمایش دربیاید.

 

جهت مشاهده تمامی مانیتور های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

 

قیمت مانیتور سامسونگ مدل LS22A330NH-M

سامسونگ در تولید این مانیتور از پنل VA استفاده کرده است. در حقیقت پنل ‌های VA ویژگی‌ های پنل‌ های TN و IPS را دارا هستند. ایرادی که به شرکت سامسونگ وارد است؛ همین استفاده از پنل VA بوده که قطعاً استفاده از آن به علت پایین آوردن قیمت نهایی مانیتور بوده است. پنل‌ های VA نسبت به TN بهتر بوده اما در ویژگی‌ های کلی از پنل‌های IPS  پایین ‌تر هستند. از دیگر ویژگی مثبت مدل LS22A330NH-M  می ‌توان به صفحه نمایش مات آن اشاره کرد.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت سامسونگ کلیک نمایید 

 

استفاده از مانیتورهای مات یک تحول عظیم در دنیا مانیتور و لپ ‌تاپ ‌ها بشمار می ‌آید؛ چرا که کاربران را از شر نورهای و بازتاب اشیای مزاحم اطراف راحت کرد. در صفحه ‌نمایش ‌های مات دیگر خبری از بازتاب نور نیست و همین موضوع روی عملکرد خوب شما تأثیر مضاعفی می ‌گذارد. همچنین به علت وجود این نوع صفحه نمایش استفاده از مانیتور را در محیط ‌های که نور زیاد است؛ راحت‌ تر می ‌کند.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

با مانیتور سامسونگ خیالتان راحت باشد


سامسونگ یکی از خلاقانه‌ ترین شرکت‌ های فناوری در سراسر جهان است که در هر محصول خود از قابلیت ‌های شگفت‌ انگیزی استفاده می‌ کند تا حامی کاربران خود باشد. سامسونگ با ایجاد قابلیت ویژه Eye Saver Mode در مدل LS22A330NH-M از چشمان شما محافظت می‌ کند. گیمرها عادت به استفاده طولانی ‌مدت و خیره شدن به صفحه نمایش دارند به همین دلیل در طولانی ‌مدت چشم‌ های آن‌ها اغلب خسته می شود. وجود نور و اشعه‌ گوناگونی که از مانیتور منتشر می ‌شود؛ برای چشم و پوست صورت بسیار مضر است.

خرید اینترنتی مانیتور سامسونگ مدل LS22A330NH-M

به همین دلیل به کاربرانی که استفاده طولانی ‌مدتی از مانیتور را دارند، توصیه می ‌شود تا در انتخاب و خرید سیستم خود نهایت دقت را به خرج دهند. مانیتورهایی که دارای قابلیت Eye Saver Mode است برای این دسته از افراد مناسب خواهد بود. فناوری‌ های به کار رفته در این مانیتور از چشمان شما در اثر استفاده طولانی ‌مدت محافظت می‌ کند تا شما بتوانید یک بازی خوبی را انجام دهید. مانیتور سامسونگ مدل LS22A330NH-M به علت داشتن این قابلیت نه تنها برای گیمرها، بلکه برای برنامه نویسان، گرافیست‌ ها و کارمندان بسیار مناسب است.


پورت‌ های مانیتور سامسونگ


درگاه یا پورت یکی از مهم ‌ترین قسمت ‌های هر سیستم به ‌ویژه سیستم ‌های مخصوص بازی است زیرا تعداد و تنوع آن‌ ها امکان استفاده از ابزارهای گوناگون را فراهم می ‌آورد. مانیتور سامسونگ مدل LS22A330NH-M دارای پورت‌ هایی همانند HDMI و VGA است. متأسفانه در این مانیتور پورت USB  یا خروجی هدفون دیده نمی‌ شود.

 

سخن پایانی


مانیتور سامسونگ مدل LS22A330NH-M ازجمله مانیتورهای خوب موجود در بازار است. این مانیتور به علت دارا بودن صفحه فول اچ دی و مات خود شرایط مطلوب‌ تری را برای بازی ایجاد می‌ کند که شما می ‌توانید روی برد توسط آن حساب بازی کنید. علاوه بر این مدل LS22A330NH-M به غیر از گیمینگ برای طراحی، ادیت عکس و ویدیو و کاربری عمومی نیز مناسب است.

 

 

مشخصات مانیتور سامسونگ مدل LS22A330NH-M

مشخصات مانیتور سامسونگ مدل LS22A330NH-M


وزن:
۲.۵ گرم


نوع صفحه‌نمایش:
مات


نوع مانیتور:
اداری
طراحی و ادیت
عکاسی
کاربری عمومی
گیمینگ


نور پس‌زمینه:
LED


نوع پنل:
VA


نرخ بروزرسانی تصویر:
۶۰ هرتز


کنتراست استاتیک:

۳۰۰۰:۱


محدوده زمان پاسخ‌گویی:
۶ میلی‌ثانیه و بیشتر


تعداد پورت VGA یا D-Sub:
یک عدد


شدت روشنایی:
۲۵۰ cd/㎡


سایر قابلیت‌ها:
Eye Saver Mode Flicker Free


منبع تغذیه:
۱۰۰-۲۴۰V(۵۰/۶۰Hz)


رزولوشن صفحه نمایش:
۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل - Full HD


سایز صفحه نمایش:
۲۲ اینچ


مصرف برق:
۱۸W


تعداد پورت HDMI:
یک عدد


کنتراست داینامیک:
Mega


زمان پاسخ‌گویی:
۶.۵ میلی‌ثانیه


زاویه دید (افقی/عمودی):
۱۷۸°/۱۷۸°


تعداد رنگ قابل نمایش:
۱۶.۷ میلیون رنگ

 

 

خدایا شکرت 

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha