پاور گیمینگ ۱۰۰۰ وات ایسوس مدل ROG STRIX 1000W

پاور گیمینگ ۱۰۰۰ وات ایسوس مدل ROG STRIX 1000W

 

 

 

آشنایی با پاور گیمینگ و معرفی پاور گیمینگ ۱۰۰۰ وات ایسوس مدل ROG STRIX 1000W

 

پاور گیمینگ

پاور گیمینگ از نوع پاور کیسی (پاور کامپیوتر) است که به خوبی توانسته نامی آشنا و شهرت خوبی با قیمت پاور مناسب در میان کاربران برای خود بدست آورد. پاور گیمینگ با قابلیت های ویژه ای که دارد با ارائه عملکرد بهتر و افزایش طول عمر توانسته محبوبیت بسیاری در میان دیگر برندها داشته باشد.

پاور گیمینگ ۱۰۰۰ وات ایسوس مدل ROG STRIX 1000W

معمولا هر سیستمی برای متفاوت بودن با سیستم های دیگر باید دارای یک سری ویژگی های خاص باشد که در دیگر سیستم های کامپیوتر حرفه ای این ویژگی و برند بودن وجود ندارد، قطعات داخلی کامیپوتر و از جمله پاور کامپیوتر به منزله یکی از ملزومات ضروری سیستم را ایفا می کند که تاثیر بسیار زیادی در ارائه عملکرد بهتر و افزایش طول عمر سیستم خواهد داشت.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت ایسوس کلیک نمایید 

 

پاور گیمینگ با بهره گیری از توپولوژی ساخت doublr fotward در افزایش راندمان تاثیر زیادی دارد و از جهتی در ساخت این پاور در عملکرد پروتکشن ها دقت بیشتری شده است.

پاور گیمینگ دارای گواهینامه 80 پلاس برنزی و به راحتی می تواند از چند کارت گرافیک پشتیبانی کند، می تواند کابل های خروجی متناسب با سخت افزار را مدیریت کند. پاور گیمینگ از یک سیستم خنک کننده یا همان فن بسیار قوی برخوردار است که دمای داخلی پاور و کامیپوتر را در حد نرمال حفظ می کند.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

پاور گیمینگ مخصوص گیمرهای حرفه ای است چرا که این پاورهای با راندمان بالای 84 درصد کار می کنند، کنترل کننده دور فن مجهز به سیستم هوشمند است، همین ویژگی های خاصی آن را از دیگر پاورها متمایز کرده است.

 

 

جهت مشاهده تمامی پاور های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

از دیگر امکانات خاص پاور گیمینگ این اس که به سهولت می توان کابل های خروجی را تنظیم کرد که موجب دست و پاگیر نشدن آن شود.

پاور گیمینگ از کلیه کارت های گرافیک پشتیبانی می کند و با انواع کانکتورهای برق در پین های مختلف 24،8، 15، 4 و... سازگاری دارد.

پاور گیمینگ از هیت سینک های ضخیم و مقاومی ساخته شده که ضخامت آن به 5 میلی متر می رسد این ضخامت برای این است که دما در فضای داخلی به راحتی تبادل شود.

از ویژگی های دیگر پاور گیمینگ می توان به قابلیت تنظیم کابل های خروجی که تناسب خاصی با نیاز سخت افزار دارد، اشاره کرد، این ویژگی باعث شده پاور گیمینگ دسترسی کاربران را به قسمت های مختلف راحت کند و مشکلی با کابل های خروجی نداشته باشند و قیمت پاور کامپیوتر بسیار مناسب است.

پاور گیمینگ به صورتی طراحی شده است که از تمامی پردازنده های جدید و نسل آینده می تواند پشتیبانی کند.

در پاور گیمینگ که یکی از بهترین پاور هاست از ولتاژ ورودی تغذیه بین 100 تا 240 ولت استفاده شده است. تعداد شاخه های پاور گیمینگ به چهار شاخه می رسد گه توان خروجی هر شاخه به 90 آمپر معادل 1080 ولت می رسد.

در پاور گیمینگ راندمان مصرف انرژی به نحو محسوسی پایین است و بین 84تا88% است. عمر مفیدی پاور گیمینگ را حدودا 120.000ساعت برآورد کرده اند که البته این برآورد در سری های مختلف پاور گیمینگ متغیر است.

در ساخت پاور گیمینگ از یک فن بدون صدا استفاده شده است و بازدهی بسیار بالاتری را نسبت به برندهای دیگر دارد.

در طراحی و تولید پاور گیمینگ نهایت دقت صورت گرفته تا مطابق با آخرین اصلاحات استانداردهای سازمان های جهانی باشد، به طوری که شرکت سازنده آن به خوبی توانسته در تعبیه فن های کم صدا بیشترین بهره را ببرد.

پاور گیمینگ ۱۰۰۰ وات ایسوس مدل ROG STRIX 1000W

سیستم خنک کننده ای که در ساخت پاور گیمینگ از آن بهره گرفته شده از دو فن 135 میلی متری و 80 میلی متری استفاده شده است که این فن ها نقش بسیار موثری در خنکی آن ایفا می کنند.

در پاور گیمینگ سیستم هوشمندی برای کنترل کردن دور فن طراحی شده که با استفاده از آن می توان دور فن را تنظیم کرد.

پاور گیمینگ به نسبت امکاناتی که ارائه می دهند از قیمت مناسبی برخوردار هستند شاید به تصور بعضی این قیمت ها گران به نظر بیاید ولی نباید فراموش کرد که امکاناتی که پاور گیمینگ در خود دارد در مقایسه با دیگر پاورها قابل بررسی است.

 افتخار پاور گیمینگ دست یابی به گواهینامه 80 پلاس برنزی است که به طور همزمان می تواند از چند کارت گرافیکی پشتیبانی کند.

 

 

 

 

پاور مناسب سیستم

اصلی‌ ترین مرحله برای تهیه یک پاور مناسب محاسبه نیاز کلی سیستم است. راه‌ های مختلفی برای این محاسبه هست اما ساده ‌ترین و مطمئن‌ترین راه استفاده از محاسبه ‌گر‌های آنلاین است. با استفاده از این محاسبه‌گرها شما به ذکر قطعات سیستم مد نظر به همراه تعداد هر یک می‌پردازید، محاسبات مربوط به نیاز هر یک از قطعات انجام شده و در نهایت نیاز کلی سیستم به شما داده خواهد شد.

پاور گیمینگ ۱۰۰۰ وات ایسوس مدل ROG STRIX 1000W

بعد از محاسبه میزان مصرف سیستم منبع تغذیه را باید کمی قوی‌ تر مد نظر داشته باشید. این کار به چند دلیل مختلف صورت می‌گیرد. دلیل اول این است که هیچ منبع تغذیه‌ای بازده صد در صدی نداشته است و بخشی از توان به صورت‌های مختلف از جمله گرما اتلاف می شود. هر پاور با توجه با تکنولوژی‌های به کار رفته در آن بازدهی متفاوتی را ارئه می‌کند اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی اغلب آن‌ها به بازدهی مناسب بیش از 80 درصد دست یافته ‌اند.

در همین جهت یک استاندارد مشخصی به وجود آمده که به 80Plus معروف است. این استاندارد با توجه به بازدهی یکی از حالات بین سفید تا پلاتینیوم را دریافت می‌کند. میزان بازدهی این منابع تغذیه با توجه به بار کاری متفاوت است.

 

 

 

 

منابع تغذیه از نظر خروجی به سه دسته ماژولار، نیمه ماژولار و غیر ماژولار تقسیم می شوند. نوع ماژولار تمامی خروجی‌ها به پین ‌های مخصوص خود مجهز شده ‌اند تا تنها در صورتی که نیاز به آن‌‌ها دارید از آن استفاده کنید. این نوع از منابع تغذیه در بهینه سازی فضای کیس و همینطور زیی کیس کمک شایانی می‌کنند به علاوه احتمال اتصالات کوتاه به بدنه از طریق سوکت‌ های بدون استفاده حذف می‌ شود.

در منابع تغذیه نیمه ماژولار کابل‌ های اصلی مثل کابل مادربرد و پردازنده به صورت پیش ‌فرض بر روی منبع تغذیه قرار دارد ولی کابل ‌هایی مثل PCI-E و SATA به صورت کانکتوری بر روی منبع تغذیه قرار گرفته است. نوع غیر ماژولار نیز همانطور که مشخص است تمامی کابل‌‌ها به صورت پیش ‌فرض بر روی منبع تغذیه قرار گرفته ‌اند. بیشتر منابع تغذیه رده بالا و قدرتمند دارای طراحی ماژولار هستند و هر چه از این سطح به رده ‌های پایین‌تر نزدیک می‌شویم در درجه اول  به سمت غیر ماژولار شدن پیش رفته و در درجه بعدی از تعداد سوکت‌های ارائه شده کاسته خواهد شد.

منبع تغذیه به هیچ عنوان یک قطعه کم اهمیت نیست و باید در انتخاب آن بیشترین دقت را باید انجام دهیم سلامت قطعات و کارکرد سیستم به طور مستقیم به توان منبع تغذیه وابسته است. در صورتی که این قطعه توان پاسخ‌گویی کامل به نیاز های سیستم را داشته باشد می‌توانیم بگوییم که یک سیستم خواهیم داشت.

 

 

 

 

پاور گیمینگ ۱۰۰۰ وات ایسوس مدل ROG STRIX 1000W

پاور گیمینگ ۱۰۰۰ وات ایسوس مدل ROG STRIX 1000W

مشخصات:

ابعاد:                                  ۱۶۰ × ۸۶ × ۱۵۰ میلی متر

وزن:                                        ۳.۸۵ کیلوگرم

حداکثر توان:                              ۱۰۰۰ وات پیوسته

نوع راندمان مصرف انرژی:              80PLUS GOLD

کاربری:                                            کامپیوتر

تعداد پین:                                             ۲۴ پین

تعداد فن:                                                ۱عدد

نوع منبع تغذیه:                                          ATX 12V

ایتم های حفاظتی:                         OPP , OVP , SCP , OCP , OTP

کانکتور پردازنده:                        4+4)8-pin E-ATX) 2x

کانکتور مادربورد:                             -pin24(20+4) 1x

کانکتور                          :SATA هشت عدد

کانکتور PCI-E:                6 * PCI-E/6+2-Pin

مزایا:

پاور فول ماژولار

دارای هیت سینک ROG heatsinks

فن Wing-Blade دارای استاندارد IP5X

استانداردهای حفاظتی OPP/OVP/SCP/OCP/OTP

دارای نورپردازی  Aura Sync RGB lighting

دامنه دمای محیط کاری: ۰ تا ۵۰ درجه سانتی گراد

خازن های بسیار باکیفیت توپولوژی Half-Bridge

 

 

 

 

آرکا آنلاین بزرگترین و معتبر ترین سامانه خرید آنلاین تجهیزات جانبی در کشور است.

و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد سازماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین مکان برای خرید اینترنتی شما است.

سایت آرکا آنلاین دارای محصولات زیادی است از جمله: پرزنتر،  پرده نمایش،  فیش پرینتر، بارکد اسکنر

و ... برای مشاهده محصولات بیشتر به سایت آرکا آنلاین مراجعه کنید.

شما می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و به آسانی تحویل بگیرید.

 

 

خدایا شکرت 

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha