معرفی پاور کامپیوتر کولر مستر

معرفی پاور کامپیوتر کولر مستر

 

 

 

آشنایی با برند کولر مستر و معرفی پاور کامپیوتر کولر مستر 


تاریخچه ی کولر مستر


کولر مستر در سال 1992 در تایوان متولد شد. کولر مستر با تولیدات و حتی با نام خود (کولر)، توانست به عنوان یکی از قطب ‌های تولید محصولات خنک کننده پی ‌سی و قطعات آن شناخته شود. این برند در حال حاضر طی قراردادهایی با دو کمپانی بزرگ و مشهور تولید پردازنده یعنی انویدیا (Nvidia) و ای ‌ام ‌دی (AMD) برای محصولات آن‌ ها هیت سینک و خنک کننده ‌های اختصاصی تولید می‌کند.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت شرکت کولر مستر کلیک نمایید 

 

قیمت پاور کامپیوتر کولر مستر 
کولر مستر در عرصه مسابقات حرفه ‌ای و الکترونیک گیمینگ هم حضور داشته و تا به حال اسپانسر تیم ‌های بزرگی بوده است. حضور کولرمستر در دنیا گسترده است. چهار دفتر مرکزی در ایالات متحده، هلند، چین و تایوان، و دفاتر پشتیبانی و فروش گسترده در ایران، برزیل، آفریقایی جنوبی، استرالیا، روسیه، هند، ژاپن، کره‌ی جنوبی، کانادا، ایتالیا، فرانسه، برتانیا و بسیاری از مناطق دیگر دنیا حضور قوی و موثر این کمپانی در سراسر جهان را نشان می‌ دهد.

 

جهت مشاهده تمامی پاور های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

برای سفارش بهترین پاور کامپیوتر با برندهای متفاوت همین حالا با شماره ۰۲۱۸۸۸۰۰۳۷۷ تماس حاصل کنید.

 


جوایز و افتخارات


نامزدی و دریافت چندین جایزه از مراسم جامعه سخت افزار اروپای سال 2019 در رشته ‌های بهترین فن خنک کننده، بهترین واتر کولینگ یا خنک کننده مایع، بهترین کیس، بهترین موس، بهترین کیبورد و بهترین پاور سیستم‌ های گیمینگ. کولر مستر سال قبل از آن در همین مراسم و برای همین رشته ‌ها چندین نامزدی و جایزه داشته است.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 


مراسم معتبر iF World Design کولرمستر را در میان ده برند برتر در زمینه ی طراحی محصولات گیمینگ قرار داده و چندین جایزه بابت خلاقیت و نوآوری در طراحی محصولات از سال ‌های 2016 تا کنون به این کمپانی اهدا کرده است. کولر مستر از مراسم معتبر Red Dot Awards  تنها در سال 2019 سه جایزه برای طراحی محصولات خود دریافت کرده است.

 


کیس


حداقل 7 مدل از کیس ‌های کولر مستر شامل مدل جدید MasterCase H500M به نمایش گذاشته می ‌شوند و غرفه این شرکت از این نظر پربار خواهد بود. این کیس ‌های جدید علاوه بر تغییرات قابل ‌توجهی که در طراحی ظاهری داشته ‌اند از نظر فناوری‌ پیشرفت کرده ‌اند. کولر مستر مدل‌ های جدید را در کنار مدل ‌های فعلی خود به نمایش خواهد گذاشت.


منبع ‌تغذیه


کولر مستر دو منبع ‌تغذیه جدید را در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی کرد. سری V Platinum نماینده گروه‌ جدیدی از منابع تغذیه این شرکت در رده 80 پلاس پلاتینوم است که از حدود سه سال پیش که مدل ‌های V1200 Platinum معرفی شدند.

 

منبع تغذیه چگونه کار می کند؟


وظیفه آن تبدیل برق از AC به DC است. برق خانگی از شارژ AC استفاده می کند در حالی که برق مورد استفاده در کامپیوتر از DC استفاده می کند. امواج AC در فرکانس ثابت نیستند در حالی که امواج DC فرکانس ثابت دارند.
گرچه ترانسفورماتورهای برقی مختلفی وجود دارد، ما به همین خاطر نمی توانیم از کامپیوتر برای آن ها استفاده کنیم به همین خاطر کامپیوتر در هر مسیر الکتریکی (جریان) دارای حداقل و حداکثر است و این مسئله باعث شده است که ما به جای استفاده از ترانسفورماتورهای دیگر ، به منبع تغذیه ویژه ای نیاز داشته باشیم تا کامپیوتر را به کار گیریم.


واحد اندازه گیری منبع تغذیه:

خرید پاور کامپیوتر کولر مستر 
ظرفیت تأمین انرژی در وات محاسبه می شود در حالی که ولتاژ خروجی در ولت محاسبه می شود. یعنی برق گرفته شده از خانه در داخل منبع ذخیره می شود و به صورت ولت به دی سی و خروجی منتقل می شود.


نقش پاور در سیستم:


نقش منبع تغذیه (پاور) تامین انرژی مورد نیاز قطعات مختلف است. تهیه‌ ی یک پاور با توان پایین ‌تر از انرژی مورد نیاز قطعات می ‌تواند بر عملکرد قطعات تاثیر منفی داشته باشد و باعث کم ‌شدن عمر مفید قطعات شود. تامین انرژی قطعات کامپیوتر به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌ شود. در واقع هر قطعه ‌ی الکترونیکی که در کامپیوتر مشاهده می‌ کنیم، برای تامین انرژی نیاز به برق دارد.

در قسمت پشتی پاورها کانکتورهایی وجود دارد که می ‌توان آن ‌ها را به قطعاتی مثل مادربرد، هارد، درایو نوری و… متصل کرد؛ قطعاتی که به این صورت انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌ کنند را اصطلاحا قطعاتی با تامین انرژی مستقیم می‌ نامند. در این بین قطعاتی هستند که به‌ صورت غیر مستقیم انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌ کنند. رم کامپیوتر یکی از این قطعات است که با اتصال به اسلات حافظه می‌ تواند انرژی مورد نیاز خود را تامین کند.

 

خرید حافظه SSD اینترنال سامسونگ 


منبع تغذیه کامپیوتر کولر مستر مدل850 MWE  طلایی2 V

کولر مستر مدل850 MWE


MWE GOLD – V2  گام بعدی کولر مستر در خط تولید منبع تغذیه های با بازدهی Plus Gold 80 است. سری اصلی گلد منبع تغذیه های MWE به منظور دسترسی ساده تر و کم هزینه تر مشتریان به منبع تغذیه با بازدهی Plus Gold 80 راهی بازار شده است. برخی کشورها بازدهی Plus Gold 80 رو به عنوان حداقل بازدهی مورد نیاز تعیین کرده اند. به همین خاطر گزینه های مقرون به صرفه تر مثل MWE GOLD برای کولر مستر بسیار اهمیت یافته است.

در مدل MWE GOLD – V2 نسبت به نسخه اولیه بهبودهایی ایجاد شده که کاربر زود به آن ها پی خواهد برد. بازدهی همیشه مهم ترین فاکتور برای کاربران در انتخاب منبع تغذیه بوده است. در حالی که گزینه های مختلفی برای بازدهی وجود دارد، در چند سال اخیر استاندارد Plus   Gold 80 انتخاب ایده آلی بوده و هست.

مدل MWE GOLD – V2 گواهینامه Plus Gold 80 را دارد و حداقل بازده 90% را تضمین می کند. مدل های MWE GOLD – V2 به کانکتورهای EPS 2 مجهز می باشند که سازگاری همه جانبه ای با همه نسل های مادربوردهای حال حاضر دارد. مدل های MWE GOLD – V2  با یک فن HDB ارتقاء یافته اند. این فن خنک سازی آرام و موثر با طول عمر بالا را به ارمغان می آورد و به کاربران اجازه می دهد که بیشترین استفاده را از منبع تغذیه ببرند.

در حالی که حداکثر دمای کار مدل ابتدایی  MWE GOLD، 45 درجه سانتی گراد بود، در مدل های MWE GOLD – V2 حداکثر دمای کار به 50 درجه سانتی گراد ارتقاء یافته است. در این مدل کاربران می توانند منبع تغذیه را با ایمنی در دمای 50 درجه سانتی گراد استفاده کنند.

این آستانه تحمل دمایی کارایی منبع تغذیه و سیستم کلی شما را ارتقاء می دهد. وقتی منبع تغذیه توانایی تحمل دمای بالاتر را دارد، اورکلاکینگ و دیگر کاربردهای پرفشار برای سیستم قابل دسترس تر خواهد بود.

 

خرید هدست باسیم گیمینگ لاجیتک 


مشخصات:

پاور کولر مستر


•    بازده
90
•    جریان 3.3+ ولت
20 آمپر
•    فرم فاکتور
Intel Form Factor ATX
•    ابعاد
160×150×86
•    تعداد ریل 12 ولت
یک عدد
•    کانکتور 15 پین  SATA
دوازده عدد
•    جریان 5+ ولت استندبای
3 آمپر
•    جریان 12- ولت
0.3 آمپر
•    جریان 12+ ولت اول
70.8 آمپر
•    جریان 5+ ولت
20 آمپر
•    محدوده فرکانس ورودی
47-63 هرتز
•    محدوده ولتاژ ورودی
90-264 ولت
•    استانداردهای حفاظتی
OVP, OPP, OTP, SCP, OCP, UVP
•    کانکتور 2+6 پین  PCI-E 
چهار عدد
•    کانکتور 8 پین  PCI-E
یک عدد
•    کانکتور مادربرد
24 پین
•    قابلیت‌ های منبع تغذیه کامپیوتر
Active PFC
•    نوع پاور
کاملا ماژولار
•    گواهینامه 80PLUS
Gold
•    محدوده جریان ورودی
6-12 آمپر
•    توان خروجی
850

 

 

 

خدایا شکرت 

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha