معرفی محصولات پاور گرین

معرفی محصولات پاور گرین

 

 

 

 

اگر قصد خرید یک سیستم میان رده را یا کانفیگ میان رده و نه چندان قدرتمندی را برای مصارف گوناگون از کار روزمره تا گیمینگ داشتیم، در اولین قدم به سراغ پاورهای گرین می‌ رفتیم. برای مثال، سری ECO شرکت گرین، یک گزینه بسیار عالی برای افرادی است که کارشان با یک سیستم اداری متسط راه می ‌افتد. یا سری UK Plus و EVO که بهترین گزینه‌ برای کاربران حرفه‌ ای‌ تر می باشد، اعم از گیمرها و تولید کنندگان محتوا به شمار می ‌رود.

 

جهت مشاهده تمامی پاور های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید

 

قیمت محصولات پاور گرین

حالا با معرفی یک سری کاملاً جدید از پاورهای شرکت گرین، تنوع محصول این شرکت بالاتر نیز می ‌رود. شرکت گرین به تازگی سری جدید پاورهای خود را با نام GED معرفی کرده و دست کاربران را برای انتخاب پاور بازتر از همیشه گذاشته است.

 

خرید کیس گرین مدل G۶۰۰ Rackmount

 

پاور سری GED شرکت گرین

پاورهای جدید شرکت گرین که با نام GED معرفی شده‌ اند، در دو مدل 600 و 700 واتی موجود هستند. هم طراحی جعبه و طراحی ظاهری منبع تغذیه و کابل ‌ها، همگی بوی نسل جدید پاورهای گرین را می ‌دهند. GP700A-GED 700W و GP600A-GED 600W دو مدل جدیدی از محصولات گرین هستند که در کنار طراحی جدید و جذاب‌ نسبت به نسل ‌های قبلی، دارای استاندارد بازدهی 80Plus برنز هستند.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت گرین کلیک نمایید 

 

با این که امیدوار بودیم این پاورهای 600 و 700 واتی در زمینه کابل ‌کشی، از سیستم تمام ماژولار (Fully Modular) یا حتی نیمه ماژولار (Semi Modular) بهره ببرند، اما باز هم شاهد سیستم کابل کشی معمولی و کلاسیک (غیر ماژولار هستیم). البته کابل ‌ها به صورت فلت و تخت طراحی شده‌اند تا کار کاربران برای اسمبل سیستم و مدیریت کابل کیس راحت ‌تر شود.

 

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

ویژگی‌ ها و قابلیت های پاور گرین  GED:

  • مناسب برای کاربردهای گیمینگ و استفاده به‌صورت 24/7

  • دارای مدار تصحیح ضریب توان (Active PFC) با عملکرد بالاتر از 9 در شرایط اعمال بار %20 الی %100
  • قابلیت ارائه حداکثر توان خروجی حتی در دمای محیط حداکثر 40°C
  • توپولوژی مبدل‌های DC-DCبه همراه یک‌سوسازی هم‌گام (Synchronous Rectification) در بخش ثانویه
  • Voltage Regulation کمتر از %2 برای شاخه‌های خروجی 3V, +5V+ و کمتر از %1 برای شاخه 12V+
  • بهره‌مندی از خازن‌های درجه 1 ساخت کمپانی SamXon از نوع 105c در تمامی بخش‌های پاور
  • مجهز به دو کانکتور برق 8Pin EATX جهت سازگاری با پلتفرم‌ها و پردازنده‌های مدرن و پرمصرف
  • فن فوق‌العاده کم صدا مجهز به یاتاقان از نوع Rifle bearing
  • بازدهی مصرف انرژی (Efficiency) حداکثر %89 فراتر از گواهینامه 80Plus Bronze
  • مجهز به کابل‌های تماماً تخت (Flat) مشکی رنگ جهت اسمبل زیباتر و گردش بهتر هوا
  • 62 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

 

اهداف پاورهای GED گرین چیست؟

پاورهای جدید گرین که سری GED می باشند، سیستم ‌های گیمینگ یا تولید محتوای پرتقاضاتر را هدف قرار داده ‌اند. توان خروجی نسبتاً بالا و همینطور بازدهی توان راضی کننده و ایده ‌آل که طبق گفته گرین، پا را فراتر از استاندارد برنز 80Plus می‌ گذارند، باعث شده که این پاورها برای سیستم‌ های مدرن و پیشرفته امروزی کاملا مناسب باشند. بر اساس گفته گرین، بهتر است این پاورها را برای سیستم ‌های گیمینگ و تولید محتوای اقتصادی و میان رده مورد استفاده قرار داد.

 

فضای کمتر اما با قدرت بیشتر پارهای گرین!

با کمک طراحی مدرن و بهینه سازی شده پاورهای سری GED، طول این سری از پاورهای گرین به حداکثر 140mm رسیده است. این امر باعث افزایش سازگاری این سری با کیس‌ های با فضای محدود نظیر مدل ‌های Micro-ATX و پلتفرم‌ های HTPC شده است.

افت ولتاژ شاخه 12V+ در این سری از پاورهای گرین به کمتر از %1± و در سایر شاخه ‌ها به کمتر از %2± تقلیل یافته است. این در صورت است که طبق آخرین و سخت گیرانه ‌ترین استانداردهای موجود، رگولاسیون ولتاژ شاخه ‌های خروجی تا حداکثر %5± مجاز اعلام شده است.

قیمت پاور گرین

 

اهمیت بازدهی و راندمان! پاور گرین

 پاورهای جدید گرین از استاندارد و گواهی 80Plus برنز در زمینه بازدهی و راندمان برق و توان بهره می‌ برند. در نسل جدید پاورهای گرین، بازدهی مصرف انرژی نسل دوم این پاورها به حداکثر حدود %89 رسیده است. این میزان بازدهی باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه‌های برق مصرفی، عملکرد بسیار خنک، نویز صوتی بسیار پایین و افزایش محسوس طول عمر این سری از پاورها شده است.

 

نوسان ولتاژهای پاور گرین

به کمک فیلترینگ دو لایه و کامل در بخش ورودی پاورهای این سری، حامل ‌های EMI/RFI ایجاد شده توسط ماسفت‌ ها و سوئیچ ‌های بخش ورودی تحت هیچ شرایطی به شبکه انتقال و توزیع برق شهر نفوذ نخواهند کرد و همچنین به‌ کمک دو قطعه NTC Thermistor و MOV (Metal Oxide Varistor) تعبیه شده در این بخش، پاورهای سری GED در برابر جریان‌ های هجومی اولیه (Inrush Current) و Spike ها و نوسان ‌های شدید ولتاژ برق شهر بیمه شده ‌اند.

قیمت پاور گرین

خازن ‌های پاور گرین

می‌ دانیم که خازن با کیفیت همواره نقش تعیین کننده ‌ای در افزایش عمر و پایداری ولتاژ شاخه ‌های خروجی و به صورت کلی کیفیت منبع تغذیه دارد.

 پاورهای سری GED گرین در بخش ورودی و خروجی به خازن‌ های 105C ساخت شرکت SamXon مجهز شده‌ اند. براساس گفته گرین، این مدل خازن ‌ها از فرآیند ساخت مدرن و متریال با کیفیت بهره می ‌برند، بنابراین خیال کاربران را برای عمر محصول راحت می ‌کند.

بخش عظیمی از خازن‌ های طرف ثانویه پاورهای گرین GED از نوع جامد (Solid) و 105C انتخاب شده است. خازن ‌های جامد نسبت به انواع مرسوم الکترولیت در فرکانس ‌های بالا عملکرد به ‌مراتب بهتری دارند، مقاومت معادل سری (ESR) کمتری از خودشان نشان می‌ دهند و پایداری آن ها در حرارت بالا به‌ صورت محسوسی بیشتر است. در واقع این خازن‌ ها یکی از عواملی می باشند که عمر بالای پاورهای سری GED را نوید می ‌دهند.

 

 

فن‌ های بی ‌صدای پاورگرین!

کنترلر فن فوق‌ العاده هوشمند و قوی در نظر گرفته شده برای پاورهای گرین سری GED، نویز صوتی این مدل ‌ها تا حدود %70 توان نامی پاور بسیار پایین بوده و طبق گفته گرین، در این محدوده هیچ صدایی از فن پاور گرین به گوش کاربر نمی رسد.

هسته فن با تکنولوژی جدید Rifle Bearing نسل جدید و اصلاح شده یاتاقان Sleeve Bearing محسوب می‌ شود. در این مدل هسته ‌ها، یاتاقان دارای شیارهایی مارپیچ شکل است و همین امر باعث می ‌شود تا پمپاژ مایع روان کننده به بخش‌ های بالاتر شفت نیز تضمین شود.

قیمت پاور گرین

علاوه بر این، طراحی خاص مرکز پروانه فن در این مدل به‌ شکلی در نظر گرفته شده است تا از نفوذ گرد و خاک به مخزن روغن و شفت جلوگیری به عمل آید. در کل این فن محدودیت‌ های نمونه ‌های Sleeve Bearing در نصب در زاویه افقی را ندارند و علی ‌ر‌غم نویز صوتی بسیار پایین، عمری شبیه به فن ‌های با یاتاقان از نوع Ball Bearing دارند.

 

کابل‌ های فلت و مشکی پاور گرین

حالت کلاسیک کابل‌ های پاورهای گرین  GED، تا حدودی کاربر را ناامید کرد و انتظار یک سیستم کابل کشی مدرن‌ تر و پیشرفته ‌تر را در سری های جدید داشتیم اما با طراحی زیبا و حرفه ‌ای کابل‌ ها، نه تنها مدیریت کابل را درون کیس آسان‌ تر می‌ سازند، بلکه به گردش هوای بهتر و ظاهر سیستم شما نیز کمک می ‌کنند.

قیمت پاور گرین

 

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha