معرفی کارت گرافیک زوتاک مدل جی تی ۷۳۰ ZONE Edition

معرفی کارت گرافیک زوتاک مدل جی تی ۷۳۰ ZONE Edition

 

 

 

 

 

تاریخچه برند زوتاک و معرفی کارت گرافیک زوتاک مدل جی تی ۷۳۰ ZONE Edition

کارت گرافیک زوتاک مدل جی تی ۷۳۰ ZONE Edition

تاریخچه برند زوتاک

در سال 2006 زوتاک در هنگ کنگ تاسیس شد و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین برندهای تجاری کارت های گرافیکی است. این شرکت در زمینه تولید مینی کامپیوترها، مادربردها، رایانه های مخصوص بازی و سایر لوازم جانبی کامپیوتر نیز تخصص دارد.

در سال2006 ZOTAC  تحت پوشش شرکت PC Partner تاسیس شد. یک سال بعد ZOTAC اولین کارت ویدئویی خود تحت عنوان،ZOTAC GeForce 7300 GT را ساخت. در سال 2008 ، ZOTAC به اولین شرکت سخت افزاری تبدیل شد که کارت های گرافیک را با اورکلاک کارخانه منتشر می کرد. در سال 2017 ، Zotac  خط سریال GTX 1000 خود را شامل 1080 ، 1070 ، 1060 و سری مینی آن ها از جمله GeForce GTX 1080 Ti Mini و در سال 2018 ،سری 2000 کارت گرافیکی خود را شامل سری GeForce RTX 2080 Ti ، GeForce RTX 2080 ، سری GeForce RTX 2070 و Zotac RTX 2060 Super AMP را روانه بازار کرد.

علاوه بر این کارت های گرافیکی، Zotac  خط جدید  PC mini ZBOX(MINI PC) خود را در Q2 2018 منتشر کرده است. اسم شاخه تجاری تولید کارت گرافیک های مخصوص بازی این شرکت ZOTAC GAMING نام دارد.

 

 

 

جهت مشاهده تمامی کارت گرفیک های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

 

تفاوت کارت های گرافیک

تفاوت در کیفیت قطعات هست. یه خازن، مقاومت، آی سی یا ترانزیستور می تواند ساخت ژاپن باشد، می تواند ساخت چین باشد یا می تواند ساخت تایوان باشد و ... بسته به اینکه اون قطعه ساخت چه شرکت یا کشوری هست، کیفیت اون قطعه مشخص می شود. قطعات با کیفیت، یکی از مهم ترین معیار ها برای انتخاب بهترین مارک کارت گرافیک محسوب می شود 

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

کیفیت خازن هایی که استفاده می شود خیلی خیلی مهم است. خازن ها معمولا نقش نویز گیر رو در اینگونه مدارها دارند. اگر خازن های بی کیفیت استفاده شده باشد، بعد از یه مدت خازن ها باد می کنند یا نشتی می کنند و کارت گرافیک خراب می شود. ضمن اینکه در بعضی مواقع، اگه خازن بی کیفیت باشد، بعد از یه مدت، شرع می کند به سوت کشیدن.

شرکتی که کارت گرافیک رو تولید می کند ، نرم افزار و درایور مخصوص کارت گرافیک رو می سازد. راحتی استفاده از درایور ، نصب بدون دردسر درایور و راهنمای استفاده از کارت گرافیک خیلی مسئله مهمی است.

چیپست گرافیکی فقط به پردازنده است که بدون پورت و قطعات رابط، با تشتک نوشابه هیچ فرقی ندارد. تمام پردازش های گرافیکی توسط پورت ها و اتصالات رابط به بقیه قطعات ارسال می شوند. پس بهترین مارک کارت گرافیک از روی کیفیت پورت ( مثلا پورت VGA و یا پورت HDMI) هم می تواند تعیین شود.

 

 

 

 

پورت ها و اتصالات، توسط شرکت سازنده کارت گرافیک تعیین می شود، یه شرکت شاید دو تا پورت HDMI بذارد، شاید یکی بذارد، شاید یک پورت DVI بذارد شاید نذارد، تمام این مسائل توسط شرکت سازنده کارت گرافیک تعیین می شود.

 

 

کارت گرافیک زوتاک مدل جی تی ۷۳۰ ZONE Edition با حافظه ۴ گیگابایت

کارت گرافیک زوتاک مدل جی تی ۷۳۰ ZONE Edition

کارت گرافیک زوتاک مدل GT 730 4GB Zone Edition این قابلیت را دارد تا گرافیک ها و حافظه های اختصاصی خود را ارتقاء دهید و عملکرد ZOTAC GeForce® GT 730 را با سرعت بالا ببرید. سخت افزار شتاب یافته با پخش ZOTAC GeForce® GT 730، Blu-ray 3Dرا قادر می سازد ویدیویی با کیفیت بالا و فوق العاده با کیفیت عالی را با نمایشگر های سازگار و نرم افزار پخش ارائه دهد.

این کارت گرافیک مناسب برای پردازنده های مجتمع بوده و حافظه اختصاصی، تصاویر گرافیکی بی نظیر و قدرت پردازشی بالایی را در اختیار شما قرار می دهد. کارت گرافیک  ZOTAC قابلیت اجرای تصاویر سه بعدی Blu-Ray و اجرای فایل های ویدئویی بسیار با کیفیت را بر روی صفحات نمایش ترکیبی فراهم می کند. شما با استفاده از فناوری  NVIDIA Surround و ارائه سه خروجی تصویر مختلف تجربه گیمینگ بی نظیری را برای بازی ها خواهید داشت.

این محصول در ابعاد 111×145میلی متر تولید شده است و در بازار قطعات کامپیوتر با بدنه ی مقاوم و با وزنی نسبتا سبک عرضه می شود. این کارت گرافیک زوتاک دارای حافظه رم 4 گیگابایت از نوع DDR3 با فرکانس 1600 مگاهرتز است و از رابط اتصال PCI-E 2.0 بهره می برد. این کارت گرافیک سازگار با سیستم عامل های Windows 10 / 8 / 7 / Vista / XP بوده است و از پورت های ارتباطی HDMI، DL-DVI و VGA برخوردار است. از دیگر ویژگی های این کارت گرافیک می توان به پشتیبانی از DirectX 12 و OpenGL 4.4 و سیستم کولینگ  Passive اشاره کرد.

 

 

 

مشخصات:

کارت گرافیک زوتاک مدل جی تی ۷۳۰ ZONE Edition

  • ابعاد : 111× 145میلی متر
  • پردازنده گرافیکی:  GeForce® GT 730
  • فرکانس پردازنده گرافیکی : 902 مگاهرتز
  • رابط اتصال:   PCI-E 2.0
  • نوع حافظه:   DDR3
  • مقدار حافظه : 4 گیگابایت
  • فرکانس حافظه : 1600 مگاهرتز
  • پورت های ارتباطی:   HDMI، DL-DVI  و VGA
  • سازگار با سیستم عامل:  Windows 10 / 8 / 7 / Vista / XP
  • حداقل منبع تغذیه مورد نیاز : 300 وات
  • توان مصرفی : 49 وات
  • سایر ویژگی ها :
  • پشتیبانی از DirectX 12 و  OpenGL 4.4
  • سیستم کولینگ  Passive

مزایا:

پشتیبانی از HDCP

مجهز به هیت سینک

سازگاری کامل با ویندوز 10

طراحی Low profile همراه با براکت

پشتیبانی از  DirectX 12 و OpenGL 4.4

پشتیبانی از صدای Dolby TrueHD و DTS-HD

پشتیبانی از پخش Blu-ray 3D playback با کیفیت بالا

آرکا آنلاین بزرگترین و معتبر ترین سامانه خرید آنلاین تجهیزات جانبی در کشور است.

و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد سازماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین مکان برای خرید اینترنتی شما است.

سایت آرکا آنلاین دارای محصولات زیادی است از جمله:  دی وی دی رایتر Asus ،دی وی دی رایتر Panasonic ، دی وی دی رایتر Liton  و ... برای مشاهده محصولات بیشتر به سایت آرکا آنلاین مراجعه کنید.

شما می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و به آسانی تحویل بگیرید.

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha