حافظه اس اس دی سامسونگ مدل ۹۷۰ اوو پلاس

حافظه اس اس دی سامسونگ مدل ۹۷۰ اوو پلاس

 

 

 

هارد SSD نسل جدید از هارد است که برای ذخیره سازی اطلاعات از آن استفاده می شود.و چند سالیست که به بازار عرضه شده است.دیسک سخت( HDD) ، شامل تعدادی قطعه به صورت مکانیکی می باشد. و در واقع این قطعات به صورت مکانیکی عمل می کنند. اما در حافظه ای مانند فلش چنین اجزایی وجود ندارد.در واقع هارد SSD فاقد اجزای مکانیکی قابل حرکت می باشند. و این یک مزیت آن به حساب می آید. مزیتی که امروزه موجب روی آوردن اکثر کاربران به استفاده از اینگونه هاردها شده است. از تولید کنندگاه لپ تاپ تا سرورها و… .

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت سامسونگ کلیک نمایید 

 

 

 

 SSD ۲.۵ 

 

این نوع از حافظه SSD بیشتر در رایانه‌های شخصی مورد استفاده قرار میگیرد. با گذشت زمان امکان نصب این نوع حافظه ها تکامل یافت. اما همچنان اندازه SSD ‌ها نباید زیاد بزرگ باشند به همین علت سازندگان SSD اولین قدمشان را جهت کوچک تر کردن حافظه‌ها برداشتند.   

 

 

جهت مشاهده محصولات سامسونگ فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

حافظه SSD  با رابط کاربری  M.SATA 

 

m.SATA  یا  mini SATA  در واقع همان رابط ساتا می باشد. که در دستگاه های کوچک تر مانند لپ تاپ و مینی لپ تاپ ها کاربرد دارند. این حافظه ها مبتنی بر SATA  بوده و همچنان در بازار به فروش می رسند .  دقت کنید که این مدل را با مدل M۲ اشتباه نگیرید.

 

حافظه SSD با رابط M.۲

 

رابط M.۲ از تکنولوژی PCI Express بهره می برد و می تواند بسیار کوچیکتر از m.SATA طراحی شود . اگر به یک درایو مبتنی بر NVME  نیاز دارید ، M.۲ گزینه خوبی برای شما می باشد. حافظه  های M.۲‌ بسیار کوچک اند. به طوری که بین انگشتان دست قرار می‌گیرند. این نوع درایو ها به اسلاتهای PCIE متصل می‌شوند . که دارای ۴ خط انتقال داده است. به طور معمول این درایوها مبتنی بر NVME می باشند ولی حافظه های M.۲ را هم می توان پیدا کرد که مبتنی بر SATA  هستند. البته محبوبیت زیادی ندارند. اما دوتا از برندهای محبوب آن SAMSUNG ۸۶۰ EVO و WD BLUE ۳D NAND هستند.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

حافظه اس اس دی سامسونگ مدل ۹۷۰ اوو پلاس

 

حافظه اس اس دی سامسونگ مدل ۹۷۰ اوو پلاس با ظرفیت 2 ترابایت ،ابعاد 80.15×2.38×22.15میلیمتر و نوع اتصال اینترنال از آرکا آنلاین قابل خرید میباشد.

 

از جدیدترین نسل های Internal SSD شرکت سامسونگ با سرعت و عملکرد قابل توجه، می توان به حافظه اس اس دی سامسونگ مدل ۹۷۰ اوو پلاس ظرفیت 2 ترابایت اشاره کرد. این حافظه با ویژگی های قابل توجه از محبوبیت زیادی برخوردار است. در ادامه به معرفی این محصول باکیفیت و ویژگی های آن می پردازیم.

 

 

حافظه فلش V-NAND

 

حافظه اس اس دی سامسونگ مدل ۹۷۰ اوو پلاس با ظرفیت 2 ترابایت با داشتن فناوری حافظه فلش V-NAND  عملکرد و کارایی بالایی در خواندن و نوشتن اطلاعات دارد.در نتیجه برای استفاده در لپ تاپ ها، کامپیوترها و سیستم های گیمینگ کاملا مناسب است.

 

محافظ حرارتی

 

این محصول از استقامت حرارتی استثنایی تا حداکثر 600 ترابایت برخوردار است. این حافظه برای کاهش آسیب های ناشی از حرارت که می تواند تاثیر بدی بر روی سلامت دستگاه بگذارد، از فناوری کنترل حرارتی پیشرفته استفاده کرده است.

 

تکنولوژی بالا

 

این حافظه یک درایو NVMe SSD است که طبق به روزترین تکنولوژی ساخت هاردهای کامپیوتری MLC V-NAND 3 بیتی سامسونگ ساخته شده است.

 

جلوگیری از تخریب عملکرد

 

دمای عملیاتی ایده آل حافظه اس اس دی سامسونگ مدل ۹۷۰ اوو پلاس از طریق Dynamic Thermal Guard به طور خودکار کنترل و حفظ می گردد تا از تخریب عملکرد جلوگیری کند.

 

 

خدایا شکرت 
 

نظرات

حاصل جمع : Captcha