گلکسی S23 اولترا احتمالا به فناوری لرزشگیر «سنسور شیفت» مجهز می‌شود

گلکسی S23 اولترا احتمالا به فناوری لرزشگیر «سنسور شیفت» مجهز می‌شود

گلکسی S23 اولترا احتمالا به فناوری لرزشگیر «سنسور شیفت» مجهز می‌شود

 

فن اوری سنسور شیفت کمپانی اپل در گوشی آیفون 12 پرو مکس تعبیه شده بود؛ اما سامسونگ همچنان از OIS استفاده می‌کند. از فروردین ماه سال گذشته، گزارش‌هایی از تکنولوژی سنسور شیفت سامسونگ منتشر شد؛ اما ادامه نیافت. اما پتنت جدید نشان می‌دهد که سامسونگ به‌صورت مخفیانه، در حال توسعه تکنولوژی سنسور شیفت بوده و احتمالا آماده شده است.

این موضوع نشان می‌دهد که سامسونگ فن اوری جدید خود را در دوربین زوم گلکسی اس 23 اولترا قرار خواهد داد، نه دوربین اصلی. این‌ در حالی‌است که اپل، سنسور شیفت را در دوربین اصلی گوشی خود قرار داده بود.

در صورت صحت این خبر، دوربین گلکسی S23 اولترا با سنسور 10X تله‌فوتو به این ویژگی مجهز خواهد شد. از آنجا که نسخه‌های استاندارد و پلاس سری S23 به دوربین زوم 10X مجهز نمی‌شوند، می‌توان پیش‌بینی کرد که از سنسور شیفت در آن استفاده نمی شود. البته شاید سامسونگ فن اوری خود را در دوربین‌های زوم 3X نیز استفاده کند.

 

خرید مانیتور گیمینگ ایسوس مدل وی پی ۲۲۸ اچ ای

 

به‌طور قطع نمی‌توان گفت که دوربین گلکسی S23 اولترا به سنسور شیفت مجهز بشود یا نه؛ اما دیر یا زود شاهد رونمایی تکنولوژی جدید سامسونگ خواهیم بود. این کمپانی در پتنت خود اشاره نموده که فن اوری جدید در انواع دستگاه‌های الکترونیکی، از جمله گوشی‌های هوشمند، تاشو، رول‌شونده و سایر مدل‌ها کاربرد خواهد داشت؛ پس احتمال دارد در گوشی‌های تاشوی سال آینده، از دوربین‌های سنسور شیفت استفاده کند.

 

معرفی برند سامسونگ

سامسونگ یک شرکت خوشه‌ای کره‌ای چندملیتی در سئول است. سامسونگ مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف از جمله سامسونگ الکترونیکس، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ موتورز و سامسونگ سی‌اندتی می باشد.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول، به‌عنوان یک شرکت تجاری تأسیس شد و سی سال نخست پس از تاسیس، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی توسعه داد و در پایان دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت الکترونیک شد و در میانه دهه ۱۹۷۰ نیز وارد صنایع کشتی‌سازی و ساخت‌وساز شد؛ ورود به این حوزه‌ها سبب رشد بیش از پیش این شرکت شد.

پس از درگذشت لی بیونگ چول، در سال ۱۹۸۷ شرکت سامسونگ به چهار گروه مستقل به‌نام‌های گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول تفکیک شد. اکنون دفتر مرکزی شرکت در شهر سئول قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود.

واژه سامسونگ در زبان کره‌ای هانجا به معنی سه‌ستاره است. منظور از عدد سه در این نام، توان و بزرگی، و منظور از ستاره، جاودانگی می باشد.

 

شرکت‌های تابعه

امروزه گروه سامسونگ شامل مجموعه‌ای از ۸۰ شرکت است که بزرگترین مجموعه تجاری-صنعتی در کره جنوبی به حساب می آید. شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های زیرمجموعه آن عبارتند از:

سامسونگ الکترونیکس، بزرگترین شرکت فناوری اطلاعات جهان و بزرگترین شرکت این گروه

صنایع سنگین سامسونگ، دومین شرکت بزرگ صنایع کشتی‌سازی کره جنوبی

شرکت مهندسی سامسونگ و سامسونگ سی‌اندتی، به ترتیب سیزدهم و سی‌وششمین شرکت‌های بزرگ ساختمانی جهان

سامسونگ کارت، سامسونگ فایر، سامسونگ لایف، چهاردهمین شرکت بزرگ بیمه عمر جهان

اورلند، کره جنوبی، قدیمی‌ترین شهر بازی در کره جنوبی

چیل ورلدواید، پانزدهمین شرکت تبلیغاتی جهان

 

خرید حافظه اس اس دی سامسونگ مدل ۹۷۰ اوو پلاس با ظرفیت ۱ ترابایت

 

گروه سامسونگ امروزه تعداد زیادی شرکت تابعه، زیرمجموعه و فرعی در سرتاسر جهان دارد. مهم‌ترین شرکت‌های تابعه این گروه عبارتند از:

سامسونگ الکترو مکانیکس

سامسونگ سی‌اندتی

سامسونگ فایر

سامسونگ کارت

سامسونگ لایف

چیل ورلدواید

سامسونگ الکترونیکس

صنایع سنگین سامسونگ و مهندسی سامسونگ

سامسونگ الکترو مکانیکس

سامسونگ الکترو مکانیکس یک شرکت قطعات الکترونیکی است و در زمینه تولید قطعات الکترونیکی، نیم‌رساناها، برد مدار چاپی، منابع تغذیه و تجهیزات مخابراتی فعال است.

شرکت سامسونگ الکترو مکانیکس در سال ۱۹۷۳ با مشارکت شرکت‌های سامسونگ و سانیو، با نام سامسونگ-سانیو شروع به کار کرد و اکنون دارای ۹ کارخانه تولیدی در چین، فیلیپین، کره جنوبی، تایلند و مجارستان است.

 

سامسونگ سی‌اندتی

سامسونگ سی‌اندتی، شرکت ساخت ‌و ساز است که در سال ۱۹۳۸ راه‌اندازی شد و در ساخت سازه‌های فراوانی در کشورهای مختلف مشارکت داشته است، به‌عنوان نمونه می‌توان به برج‌های دوقلوی پتروناس، تایپه ۱۰۱ و برج خلیفه اشاره نمود.

 

خرید اس اس دی اینترنال سیلیکون پاور UD۷۰ ظرفیت ۲ ترابایت

 

سامسونگ فایر

سامسونگ فایر، شرکت بیمه کره‌ای چندملیتی است و در زمینه ارائه خدمات بیمه‌های خودرو، بیمه عمومی، بیمه‌های مدت دار و مدیریت ریسک فعالیت دارد. شرکت سامسونگ فایر در سال ۱۹۵۲ راه‌اندازی شده و اکنون دفاتر خدماتی در کشورهای ایالات متحده آمریکا، چین، ژاپن، اندونزی، ویتنام و چند کشور اروپایی دارد.

 

سامسونگ کارت

سامسونگ کارت یک شرکت خدمات مالی است و در زمینه ارائه خدمات کارت‌های اعتباری فعالیت می‌کند. شرکت سامسونگ کارت در سال ۱۹۸۸ تأسیس و در سال ۲۰۰۴ با سامسونگ کپیتال ادغام شد و ‌اکنون نیز بزرگترین اپراتور کارت‌های اعتباری کره جنوبی می باشد.

 

سامسونگ لایف

سامسونگ لایف، شرکت خدمات بیمه چندملیتی کره‌ای است، که در سال ۱۹۵۷ توسط سامسونگ راه‌اندازی شد و اکنون  بزرگترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات بیمه در کره جنوبی است.

 

چیل ورلدواید

چیل ورلدواید، شرکت تبلیغاتی کره‌ای است که در زمینه ارائه خدمات تبلیغات، روابط عمومی و بازاریابی فعالیت می‌کند.

 

صنایع سنگین سامسونگ

صنایع سنگین سامسونگ یک شرکت صنایع سنگین کره‌ای است، که در سال ۱۹۷۴ راه‌اندازی شد و امروزه یکی از بزرگترین سازندگان کشتی در جهان و سومین کشتی‌ساز بزرگ در کره‌جنوبی به‌شمار می‌آید.

تمرکز اصلی این شرکت بر ساخت و ارائه انواع کشتی‌ها، نفت‌کش‌ها، شناورهای FPSO، نفتکش‌های ال‌ان‌جی، نیمه شناورها، جرثقیل‌های دروازه‌ای و دیگر سازه‌های دریایی می باشد.

 

خرید منبع تغذیه کامپیوتر کولر مستر مدل MWE ۸۵۰ طلایی V۲

 

مهندسی سامسونگ

مهندسی سامسونگ یک شرکت خدمات مهندسی است که در زمینه ارائه خدمات مدیریت پروژه و اجرای پروژه‌های ساخت‌وساز، کارخانجات صنعتی، پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌های برق و احداث زیرساخت‌های شهری فعال است و دارای شعبه در کشورهای عربستان سعودی، امارات متحده عربی، تایلند، هند، ترینیداد و توباگو و مکزیک می باشد.

سامسونگ الکترونیکس

پنج حوزه اصلی کسب‌و کار شرکت سامسونگ الکترونیکس عبارت است از لوازم خانگی دیجیتال، رسانه دیجیتال، ال‌سی‌دی، نیم‌رسانا و مخابرات. شمار شرکت‌های گروه سامسونگ به ۱۴ رسیده که با ۳۳۷ دفتر در ۵۸ کشور جهان پراکنده‌است.

 

خرید حافظه SSD اینترنال سامسونگ مدل PRO ۹۸۰ با ظرفیت ۱ترابایت

 

 

آرکا آنلاین  طی این سالها، اعتبار زیادی نزد مشتریان خود کسب کرده است. طبق نظرسنجی، ۹۷.۲ درصد از مشتریان آرکا آنلاین از خدمات این سامانه راضی بوده‌اند و استفاده از آن را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد داده‌اند. سرعت سادگی خرید اینترنتی لوازم جانبی، اعتبار و خوشنامی، پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته، رتبه یک فروش اینترنتی لوازم اداری را از آنِ آرکا آنلاین کرده است.

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha