معرفی تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB A 10.1 2019 WIFI SM-T510

معرفی تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB A 10.1 2019 WIFI SM-T510

 

 

 

 

معرفی تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB A 10.1 2019 WIFI SM-T510 

آشنایی با برند سامسونگ

 

خرید فن کیس گرین مدل جی اف 

 

سامسونگ غول کره‌ای

در حال حاضر زیرمجموعه‌ی الکترونیک و خصوصا گوشی‌ موبایل و نیمه‌هادی‌ها، وظیفه‌ی اصلی کسب درآمد را برای غول کره‌ای بر عهده دارند. بخش موبایل سامسونگ در سال‌های اخیر به قدری رشد داشته که محصولات آن چند سالی است به‌عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌‌های هوشمند در جهان شناخته می‌شوند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت سامسونگ کلیک نمایید 

 

 

تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB A 10.1 2019 WIFI SM-T510

سامسونگ به‌عنوان یکی از باارزش‌ترین برندهای جهان در سال‌های اخیر، تأثیر زیادی در توسعه‌ی اقتصادی، سیاسی، رسانه‌ای و حتی فرهنگی کشورش یعنی کره‌ی جنوبی داشته است. کارشناسان معتقدند این شرکت نقشی مهم در انقلاب اقتصادی کره و تبدیل شدن آن از کشوری در‌حال‌توسعه به کشوری توسعه‌یافته داشته است. این انقلاب که با عنوان Miracle on the Han River شناخته می‌شود، پس از جنگ کره در دهه‌ی ۱۹۶۰ میلادی اتفاق افتاد.

زیر مجموعه‌های سامسونگ یک‌ پنجم از کل صادرات کره را به خود اختصاص داده‌اند و آمارهای منتشرشده، درآمد این هولدینگ را نزدیک به ۲۰ درصد از درآمد تولید ناخالص ملی کره عنوان می‌کنند.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

سامسونگ و اپل

سامسونگ و اپل در بسیاری از موارد , ثبت حق مالکیت معنوی و قوانین با یکدیگر جنگ حقوقی دارند اما نکته جالب اینجاست که که در طی این سال‌ها سامسونگ همیشه یکی از اصلی‌ترین تأمین‌کنندگان قطعات مورد نیاز آیفون‌های اپل بوده است. طبق آخرین آمار از فروش هر گوشی آیفون ۱۰، درآمد ۱۱۰ دلاری نصیب سامسونگ می‌شود. این شرکت تولید صفحه نمایش OLED، حافظه‌ی فلش NAND و تراشه‌های DRAM آخرین محصول اپل را بر عهده دارد.

محصولات قبلی اپل نیز با همکاری جدی سامسونگ در تولید همین قطعات و حتی پردازنده‌های آن‌ها تولید می‌شدند. اپل و سامسونگ نه‌تنها در ایالات متحده‌ی آمریکا بلکه در کشورهای دیگر اعم از ژاپن، آلمان، فرانسه، ایتالیا، هلند، استرالیا و انگلستان نیز دادگاه‌هایی بر ضد یکدیگر تشکیل داده‌اند.

برخی از این دعاوی حقوقی هنوز در جریان است و دو شرکت با شکایت‌های متقابل سعی در شکست دیگری و حتی محدودیت فروش محصولات رقیب دارند. آخرین آمار از دعاوی حقوقی این دو غول دنیای گوشی‌ هوشمند، به سال ۲۰۱۵ و توافق آن‌ها بر سر پرداخت مبلغ ۵۴۸ میلیون دلار توسط سامسونگ بازمی‌گردد. البته کارشناسان معتقدند این توافق پایان دعاوی دو شرکت نخواهد بود و شکایت‌های بعدی در راه هستند.

 

مدیران سامسونگ

لی بیونگ چول

لی بیونگ چول در ماه فوریه ی سال 1910 در شهر Uiryeong در یک خانواده ی ثروتمند از قبیله ی گیونگجو به دنیا امد. او دوران دانشجویی خود را در دانشگاه واسدا شهر توکیو گذرانده است. اما به دلیل مرگ پدرش تحصیلاتش را به اتمام نرسانده است. و از فروش زمین هایی که بهش به ارث رسیده بود یک اسیاب برنج راه اندازی کرد.

تبلت سامسونگ Galaxy TAB A 10.1 2019 WIFI SM-T510

او در این کار موفق نبود به همین دلیل این کار را رها کرد و در شهر سئول یک مغازه به منظور صادرات محصولات راه اندازی کرد. او در این زمینه بسیار موفق بود. لی بیونگ چول در سال 1987 در سن 77 سالگی این دنیا را ترک کرد.

 

لی کان هی

لی کان هی در ماه ژانویه سال 1942 در شهر اوریئونگ به دنیا امده است.لی کان هی مدرک کارشناسی رشته ی اقتصاد را در دانشگاه واسدا و مدرک ارشدش را در دانشگاه جرج واشنگتن امریکا گرفته است. او سومین پسر لی بیونگ چول است. و به سه زبان چینی، کره ای و انگلیسی مسلط است. به دلیل اعتماد خیلی زیاد پدرش به او پس از مرگ پدرش به عنوان رئیس شرکت سامسونگ برگزیده شده است.

تبلت سامسونگ مدلGalaxy TAB A 10.1 2019 WIFI SM-T510

او شرکت سامسونگ را تا به امروز خیلی خوب پیش برده است. او بیش از هر مدیر ارشد دیگری به فناوری و کسب دانش فنی دست اول تأکید دارد. مدیریت مؤثر لی در ۲ دهه گذشته توانسته‌است سامسونگ را که به عنوان یک فروشگاه بازرگانی تأسیس شده بود، به رقیب جدی معتبرترین و مطرح‌ترین پیشتازان فناوری دیجیتال و تولیدکنندگان وسایل صوتی و تصویری الکترونیک نظیر سونی و پاناسونیک تبدیل کند.

او در سال ۱۹۹۳ در شهر فرانکفورت آلمان بیانیه معروف سامسونگ را صادر کرد و همه کارکنان را به یک انقلاب فرهنگی فرا خواند. او گفت که تغییر را از خود آغاز خواهد کرد، زیرا تنها حرف زدن کافی نیست. لی معتقد است که در هزاره جدید، قدرت آتش یک کشور به وسیله سطح فناوری آن مشخص می‌شود.

 

خرید دی وی دی رایتر ایسوس

 

سامسونگ و منابع انسانی

شعارهای سامسونگ از ابتدای تأسیس، توجه به منابع انسانی، کمک اقتصادی به جامعه و خرد ورزی بوده‌است. مدیرعامل شرکت معتقد است، موقعیت سامسونگ متکی به پنج ارزش است: کیفیت، خلاقیت، رقابت، فرهنگ و وحدت. در سال ۱۹۹۳، مدیرعامل شرکت برنامه هویت بخشی جدید را در پنجاه و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت معرفی کرد. او اعلام نمود که شرکت نیازمند آن است که بازتاب‌های اخلاقی خود را ببیند.

 

شرکت‌هایی که پایبند اصول اخلاقی نیستند، قادر به تولید محصولات با کیفیت نخواهند بود، زیرا از مشتریان و خواسته‌های آنان درک روشنی ندارند.

در سامسونگ هر تغییر به عنوان یک فرصت دیده می‌شود و به افراد امکان و اجازه اشتباه کردن داده می‌شود، به شرط آنکه آن اشتباه مستند و مکتوب شده و دیگر تکرار نشود. اصول جدید مدیریت سامسونگ مبتنی است بر اخلاق و قانون، احترام به ذی‌نفعان و مشتریان و پذیرش مسئولیت اجتماعی.

هشت شهر از کره ی جنوبی متعلق به شرکت سامسونگ است. دفاتر این شرکت در این هشت شهر قرار دارند. این شهر ها دارای امکانات زیادی از جمله بیمارستان، بانک، شهربازی، ورزشگاه و … هستند. در تمامی مسیر های این هشت شهر ایستگاه بازرسی وجود دارد، محصولاتی که در این شهر ها استفاده می شود نباید خارج شوند. تمامی کارمندان شرکت دارای خانه های گران قیمت و مراکز اموزشی مجهز برای فرزندانشان هستند.

کارکنان موجود در این شهر ها اهمیت زیادی برای کارشان قائلند و با اشتیاق و علاقه ی فراوان کار می کنند. شعار شرکت سامسونگ توجه به منابع انسانی، کمک اقتصادی به جامعه و خردورزی است. این شرکت توجه زیادی به پنج اصل کیفیت، خلاقیت، رقابت، فرهنگ و وحدت دارد. و در تلاش است تا با توجه به این پنج اصل بهترین محصولات را تولید کند و خدمت بزرگی به جامعه ی بشری ارائه دهد.

تعداد کارکنان شرکت سامسونگ بیش ۴۲۷۰۰۱نفر است، که در سراسر جهان گسترده هستند. منابع انسانی از همان ابتدای تأسیس، در اولویت شرکت بوده‌اند.

 

خرید منبع تغذیه ترمالتیک مدل اسمارت 

 

تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB A 10.1 2019 WIFI SM-T510 ظرفیت 32 گیگابایت

معرفی تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB A 10.1 2019 WIFI SM-T510

تبلت گلکسی تب T510 سال ۲۰۱۹ شرکت سامسونگ، یک تبلت میان‌رده بسیار محبوب به حساب می‌آید. تبلتی که از ویژگی‌های جالب توجهی بهره می‌برد. مثلا صفحه نمایش Full HD دارد و بدنه فلزی برای آن در نظر گرفته شده است. داشتن سخت افزار مناسب و استفاده از اندروید ۹ هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آیند.

بر خلاف مدل‌‌ قبلی، گلکسی تبT510 جدید ظاهر متفاوتی دارد. هیچ دکمه‌ خانه فیزیکی‌ای برای این تبلت در نظر گرفته نشده و به همین دلیل حاشیه‌های صفحه نمایش باریک‌تر از مدل قبلی شده‌اند. در حالی که مدل‌های قبلی این تبلت از بدنه پلاستیکی بهره می‌بردند، این تبلت جدید، بدنه‌ای فلزی دارد.

بدنه فلزی باعث شده که حس کار کردن با یک محصول رده بالا را در اختیار داشته باشید. از طرف دیگر باید به این موضوع اشاره کنیم که ضخامت گلکسی تب T510 سال ۲۰۱۹ تنها ۷٫۵ میلی‌متر است. تبلتی باریک را مشاهده می‌کنید که وزن آن هم به ۴۷۰ گرم می‌رسد. با تبلت باریک و سبکی مواجه هستید که در رنگ‌های سفید، طلایی و مشکی راهی بازار شده است.زمانی که تبلت را در حالت پرتره در دست می‌گیرید، دکمه‌های تنظیم صدا، خاموش و روشن کردن و درگاه کارت حافظه در سمت راست قرار می‌گیرند.

روی این تبلت می‌توانید تا ۵۱۲ گیگابایت کارت حافظه قرار دهید. روی لبه سمت چپ این تبلت چیزی قرار نگرفته و روی لبه بالایی آن جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا را مشاهده خواهید کرد. روی لبه پایینی هم پورت USB-C قرار گرفته است. تنها نقطه ضعف طراحی این محصول می‌تواند نبود سنسور تشخیص اثر انگشت باشد.گلکسی تب T510یک تبلت میان‌رده باکیفیت است.

بدنه فلزی دارد و صفحه نمایش باکیفیتی هم روی آن مشاهده می‌شود. سخت افزار آن خیلی قوی نیست اما برای انجام دادن کارهای روزانه مناسب است. اگر به دنبال یک تبلت نه چندان گران با ویژگی‌های مناسب هستید، این تبلت اندرویدی سامسونگ می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

تبلت سامسونگ Galaxy TAB A 10.1 2019 WIFI SM-T510

 

 

خرید پاور کولرمستر مدل الایت 

 

مشخصات:

  • وزن

470 گرم

  • مقدار رم

دو گیگابایت

  • اندازه

10.1

  • قابلیت‌های دوربین

دوربین اصلی با کیفیت 8 مگاپیکسل قابلیت زوم دیجیتال تا چهار برابر x Digital 4

قابلیت ثبت موقعیت مکانی زمانی (Geo-Tagging)

فوکوس خودکار (Auto Focus)

قابلیت ویرایش عکس‌ها (Photo Editing)

فیلم‌برداری با کیفیت p 1080

  • رزولوشن

1200x1920

  • فناوری‌های ارتباطی

 ,GPRS , Wi-Fi  بلوتوث

  • حس‌گرها

شتاب‌سنج (Accelerometer) و قطب‌نما (Compass) و مجاورت (Proximity)

  • ابعاد

160x40x260

  • رابط‌ها

جک 3.5 میلی‌متری صدا

  • بلوتوث

A2DP, LE

  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش

بین 10 تا 13 اینچ

  • حداکثر ظرفیت کارت حافظه

512 گیگابایت

  • پشتیبانی از کارت حافظه

microSD

  • حافظه داخلی

32 گیگابایت

  • ساختار بدنه

فلز

  • پردازنده‌ی مرکزی

Octa-core

  • تراشه

Exynos 7904

  • دوربین سلفی

دوربین جلویی (وب‌کم) با کیفیت 5 مگاپیکسل

  • رزولوشن دوربین

8 مگاپیکسل

  • دوربین

دوربین اصلی

  • تراکم پیکسلی

224 پیکسل بر اینچ

  • پردازنده‌ی گرافیکی

Mali-G71 MP2

  • باتری

باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت 6150 میلی آمپر ساعت

  • نسخه سیستم عامل

Pie 9.0

  • سیستم عامل

Android

  • نسخه بلوتوث

5.0

  • قابلیت‌های صفحه نمایش

قابلیت دریافت چند لمس همزمان

  • مدل پردازنده گرافیکی

Mali-G71 MP2

  • فرکانس پردازنده‌ی مرکزی

دو هسته ای 1.8 و شش هسته ای 1.6 گیگاهرتز

 

  • فناوری‌های مکان‌یابی

A-GPS

نقاط قوت:

  • قابلیت نصب سیم‌کارت، قابلیت مکالمه
  • قابلیت دریافت چند لمس همزمان

نقاط ضعف:

  • عدم پشتیبانی از 4G

 

خرید هارد دیسک اینترنال توشیبا 

 

آرکا آنلاین بزرگترین و معتبر ترین سامانه خرید آنلاین تجهیزات جانبی در کشور است.

و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد سازماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین مکان برای خرید اینترنتی شما است.

سایت آرکا آنلاین دارای محصولات زیادی است از جمله: پرزنتر ، پرده نمایش ، فیش پرینتر ، بارکد اسکنر و ... برای مشاهده محصولات بیشتر به سایت آرکا آنلاین مراجعه کنید.

شما می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و به آسانی تحویل بگیرید.

 

 

خدایا شکرت 
 

نظرات

حاصل جمع : Captcha