معرفی بهترین پاور برای ماینینگ

معرفی بهترین پاور برای ماینینگ

 

 

 

لیستی از بهترین و حرفه ای ترین پاور ها برای ماینینگ اتریوم یا بیت کوین یا هر ارز دیجیتالی دیگری برای شما عزیزان آماده کرده ایم، بنابراین می‌توانید واحد منبع تغذیه مناسب را که متناسب با پیکربندی ماینینگ خاص شماست، پیدا کنید:

 

1)پاور EVGA SuperNOVA 1600 T2

خرید پاور EVGA

این پاور پرچمدار یک واحد Super Flower Leadex با صدور گواهینامه 80 PLUS Titanium است. تعداد بسیار کمی پاور با گواهینامه تیتانیوم وجود دارد. این پاور تقریبا بدون رقیب است، تنها رقیب این پاور EVGA Corsair AX1500i است. EVGA این واحد را تا 1600 وات در دمای محیط تا 50 درجه سانتیگراد پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این پاور می‌توان به طراحی سیم کشی کاملاً ماژولار، سازگاری با حالت خواب Intel S6 و S7 و حالت نیمه منفعل اشاره کرد. یک فن 140 میلی متری نسبتاً محکم و دارای یاتاقان توپی، این پاور را خنک می‌کند.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

SuperNova 1600 T2 برای سیستم های پیشرفته قدرتمند با چندین VGA ارتقا یافته است. این پاور مشخصاً برای یک کاربر معمولی مناسب نیست زیرا هدف آن کسانی است که به بهترین پاور برای ماینینگ نیاز دارند. در حال حاضر فقط AX1500i مشخصات مشابه آن را دارد. این پاور از مدارهای دیجیتال استفاده می‌کند، که عملکرد فوق العاده ای دارد و گزینه های کنترل و نظارت زیادی را از طریق برنامه ویندوز به آن می‌دهد.

خرید پاور قدرتمند گرین با قیمت باورنکردنی

 

2)پاور Corsair AX1500i

خرید پاور Corsair AX1500i

پرچمدار پاور Corsair AX1500i به گفته بسیاری از کارشناسان این حوزه، یکی از به صرفه ترین پاور برای ماینینگ است. AX1500i نه تنها به دلیل عملکرد فوق العاده بالا بلکه به دلیل ویژگی ها و پلتفرم دیجیتال نیز برجسته است.

منبع تغذیه AX1500i علاوه بر ارائه بازده تیتانیوم، می‌تواند به طور مداوم در دمای حداکثر 50 درجه سانتیگراد، برق کامل (1500 وات) را تحویل دهد. دو ویژگی اصلی AX1500i طراحی سیم کشی کاملاً ماژولار است که در منبع تغذیه با تعداد زیادی کابل و اتصالات ضروری است و فن FDB که برای افزایش قابلیت اطمینان و طول عمر منبع تغذیه مفیدتر است.

عملکرد فن FDB با یک حالت نیمه غیرفعال سازگار است که می‌تواند از طریق نرم افزار ارائه شده غیرفعال شود. در حال حاضر، AX1500i (و AX1200i) تقریباً یک پلتفرم کاملاً دیجیتالی دارند.

خرید هدست  لاجیتک با تخفیف ویژه

 

3)پاور Thermaltake Toughpower 1500W

خرید پاور Thermaltake Toughpower

TP-1500M دارای ظرفیت فوق العاده 1500 وات با حداکثر 1600 وات است (در صورت نیاز به انرژی حتی بیشتر). این پاور برای ماینینگ کردن می‌تواند بسیاری از تنظیمات پیشرفته استخراج را قرار دهد. TP-1500M دارای چهار ریل +12 ولت و مجهز به هشت رابط PCIe است که توسط یک فن 135 میلی متری خنک می‌شود و برای کار سنگین از یک پریز برق C19 AC استفاده می‌کند.

می‌تواند در لیست بهترین پاور برای ماینینگ باشد زیرا 1.5 کیلو وات را در دمای محیط 43 درجه سانتیگراد ارائه می‌دهد و علاوه بر آن، بازده بالا بین 20 تا 100 درصد است. فن، حتی در حالت بار کامل صدای کمی تولید می‌کند. ما انتظار نداشتیم که فن اینقدر ساکت باشد زیرا ظرفیت فوق العاده بالا همراه با بازده تیتانیوم به معنی اتلاف زیاد انرژی است، چیزی که برای از بین بردن گرما به جریان هوای بسیار خوبی نیاز دارد. در هر صورت، فن در حال کار است بدون اینکه آزار دهنده باشد.

این پاور میکس نیمه ماژولار و دارای تعداد محدودی اتصال دهنده PCI-E، به طور خاص چهار اتصال دهنده است. با این محدودیت به طور ذاتی مانع از طراحی یک سیستم واقعاً بزرگ می‌شود و به طور کلی برابر با پنج تا شش GPU است.

 

4)پاور EVGA SuperNOVA 1300 G2

خرید پاور EVGA SuperNOVA

EVGA با SuperNOVA 1300 G2 توانسته بهترین پاور برای ماینینگ با قیمت پایین ارائه دهد.

این پاور قادر به تأمین 1.43 کیلو وات نیرو بدون تلاش حتی در بیش از 45 درجه سانتیگراد دمای محیط است و تمام ریل ها را بسیار نزدیک به ولتاژ های اسمی نگه داشته و نوسانات فوق العاده کم را ثبت می‌کند. این قطعاً واحد ایده آل برای یک سیستم با مشخصات بالا مجهز به سه یا حتی چهار GPU پیشرفته (به عنوان مثال (GTX 1080Ti و یک پردازنده فوق العاده سریع است. SuperNOVA G2-1300 دارای طراحی سیم کشی کاملاً ماژولار و یک ریل 12 ولت است که می تواند بیش از 100A جریان برق ارائه دهد.

این پاور از فن 140 میلیمتری از یاتاقان های توپی استفاده می‌کند که مدت زیادی دوام خواهد آورد. برخلاف پلتفرم اصلی Leadex، حالت نیمه پسیو ندارد، بنابراین فن به طور مداوم متصل می‌شود. این پاور همچنین ظرفیت ایده آل تعداد اتصالات را به همراه دارد، اگرچه اتصالات PCIe اضافی به آن برتری بیشتری نسبت به G2-1000 می‌دهد.

 

 

5)پاور  Corsair HX1200i

خرید پاور  Corsair HX1200i

دامنه پاور Corsair HX  شرکت را به عنوان یک تولید کننده برتر پاور در سال 2006 سوق داد. این مجموعه تقریباً 12 سال بعد زنده مانده و اکنون به اجزای داخلی با عملکرد بالاتر، زیبایی بیشتر و سیم کشی بهتر مجهز شده است.

آخرین پاور در لیست بهترین پاور برای ماینینگ که دائماً در حال رشد است پاور HXi است که دقیقاً زیر دامنه منابع تغذیه AXi است. هر دو دارای 80 PLUS بهره اسمی پلاتین، خازن های الکترولیتی کاملاً ژاپنی هستند، با نرم افزار Corsair Link سازگار هستند و می‌توانند ظرفیت بالقوه کامل (1200 وات در مورد (HXi 1200 را با خط 12 ولت در دمای محیط 50 درجه تأمین کنند. دامنه HXi از آنجا که هیچ تنظیم دیجیتالی ندارد، کمی ارزان تر است و در عوض از یک DAC (مبدل دیجیتال به آنالوگ) استفاده می‌کند تا امکان سازگاری با نرم افزار Corsair Link را فراهم کند.

اندازه HX1200i اجازه می‌دهد تا از یک فن سیال پویا 140 میلی متری استفاده کند که فقط در صورت لزوم می‌چرخد. مانند سایر منابع تغذیه ممتاز،  HXi نیز کاملاً ماژولار است و این بدان معناست که شما فقط باید کابل های مورد نیاز خود را متصل کنید.

آرکا آنلاین بزرگترین و معتبر ترین سامانه خرید آنلاین تجهیزات جانبی در کشور است که کار خود را به صورت حرفه ای شروع کرده و در این مدت توانسته رضایت درصد قابل توجهی از کاربران را به دست بیاورد.

 ایجاد خریدی رضایت بخش در فضای اینترنتی را رکن اصلی توسعه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است و محلی مناسب برای اطلاع رسانی مقایسه و خرید محصولات IT و لوازم جانبی است.

فروشگاه اینترنتی آرکا، با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد ساماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  بهترین مکان برای خرید اینترنتی شما در میهن پهناورمان ایران است. تمامی ایرانیان می توانند کالاهای الکترونیک مورد نیاز خود از قبیل لپتاپ، تبلت، مادربرد، انواع ماشین های اداری، لوازم جانبی وهزاران قلم کالای متنوع را به صورت آنلاین خریداری کنند و به آسانی تحویل بگیرند.

 

 

خدایا شکر

نظرات

حاصل جمع : Captcha