کیبورد گیمینگ Corsair K95 RGB Platinum

کیبورد گیمینگ Corsair K95 RGB Platinum

 

 

 

کیبورد گیمینگ Corsair K95 RGB Platinum 

 

معرفی کیبورد

به معرفی کیبورد گیمینگ Corsair K95 RGB Platinum با بهترین نورپردازی خیره کننده RGB، طراحی جدید و راحت برای استفاده کاربر، کلید های میانبر مناسب ، استراحتگاه مچ دست راحت و قیمت بالا متناسب با تکنولوژی جدیدش می پردازیم.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت کورسیر کلیک نمایید 

 

کیبورد Corsair K95 RGB Platinum توانایی ارائه 16.8 میلیون نور رنگی را دارد که کل صفحه کلید را پوشش می دهد، همچنین به سوئیچ های Cherry Speed (سوئیچ مکانیکی یا همون کلید های کیبورد) با دقت بالا و با زمان واکنش بسیار کوتاه و فرکانس های سوئیچینگ بالا مجهز شده است و 8 مگابایت حافظه برای ذخیره پروفایل ها(طیف های نور متنوع که کاربر بنا به سلیقه خود شخصی سازی و ذخیره کرده است) و یک قاب آلومینیومی با درجه نظامی مجهز شده است.

 

خرید منبع تغذیه کامپیوتر او سی پی سی مدل PSU GD SERIES GD۱۶۰۰M

 

طراحی

تفاوت اساسی کیبورد Corsair K95 RGB Platinum و بقیه کیبوردها در ضخامت بسیار کم آن است و دلیل این طراحی نیز تعداد کلیدهای ماکروست که به شش عدد کاهش یافته است. کلیدهای ماکرو سرعت کلیک کردن کاربر را افزایش می دهد. چرخ صدا ، کنترل های رسانه ای ، ضامن روشنایی و حالت های بازی بوسیله این کلیدها امکان پذیر می باشد.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات کورسیر کلیک نمایید 

 

حافظه درون کیبورد8 گیگا بایت است که برای کار کردن راحتتر گیمر به روش شخصی خود، امکان برنامه ریزی و ذخیره بسیاری 3 مجموعه ماکرو را به او می دهد.

نرم افزار کاملاً پیچیده Corsair  به نام (Corsair Utility Engine CUE) بهینه شده و الگوهای بسیار زیادی را به کاربر ارائه می دهد، از جمله این الگوها ویژگی هایی از قبیل پالس ، موج و باران در میان کلیدها قابل ذکر است.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

ایجاد پروفایل رنگی سفارشی در سطحی فنی و گسترده امکان استفاده از طیف وسیع رنگی را در اختیار گیمر قرار می دهد تا به دلخواه خود نورهای دلخواه را شخصی سازی و ذخیره کند.

محیط کاربری CUE

با استفاده از نرم افزار CUE می توان سیستم نورپردازی محصولات مختلف Corsair را با یکدیگر تطبیق داد و هماهنگی منحصربه فردی را ایجاد کرد.

از جمله این موارد می توان 6 مورد زیر را برشمرد:

  1. امکان تخصیص رنگ و تنظیم میزان نور برای کلیدهای مختلف
  2. استفاده از رنگ بندی گروهی به جهت شناسایی سریعتر و تسلط بیشتر
  3. امکان بهینه سازی و شخصی سازی و ذخیره تنظیمات در تمام قسمتهای مختلف کیبورد
  4. تعریف و تخصیص کلیدهای ترکیبی
  5. تنظیم قابلیتهای نورپردازی به صورت دلخواه
  6. امکان تنظیم و ارائه جلوه ها و افکتهای نوری به دلخواه کاربر

 

خرید منبع تغذیه ماژولار گرین مدل GP۱۲۰۰B-OCDG

 

استراحتگاه مچ دست

استراحتگاه مچ دست کیبورد Corsair K95 Platinum یکی از بهترین استراحتگاه های مچ دستِ همراه صفحه کلید است که از جنس همان آلومینیوم با درجه نظامی به عنوان محیط جانبی ساخته شده است.

استراحتگاه مچ دست یک لنت لاستیکی قابل برگشت و مغناطیسی، یک میکرو پایان صاف و یک بافت سخت تر از طرف دیگر را ارائه می دهد. ایراد این استراحتگاه مچ دست این است که  به راحتی گرد و غبار ، خرده نان ، روغن و هر نوع موادعفونی را جذب می کند که نیاز به نظافت مداوم دارد.

 

خرید حافظه SSD اینترنال پاتریوت مدل Viper VP۴۱۰۰ M.۲ ۲۲۸۰ PCIe Gen۴ x ۴ ظرفیت ۲ ترابایت

 

کورسیر به ترتیب کانالهای دو کابله “X” را که در قسمت زیرین صفحه کلید برای مسیریابی کابل کیبورد طراحی کرده است تا سیم هدست یا هر چیز دیگری را که میخواهید به ورودی usb متصل کنید از سیم کیبورد دور نگه دارید.

روشناییِ نوار جدید که در امتداد قسمت بالای قاب جانبی قرار گرفته در ۱۹ منطقه به میزان قابل توجهی ارتقاء داده شده است. این نوار بسیار زرق و برق دار و چشم نواز هست. همچنین نحوه چینش رنگ ها در آرم شفاف Corsair بسیار جلب توجه می کند.

افزایش سرعت در این صفحه کلید به صورت چشمگیری قابل توجه است. این کلیدها دارای سوئیچ های جدید و خطی MX Speed جدید Cherry هستند. کلیدها سریعتر پایین می آیند و نیاز به فشار زیادی ندارند و برای آن دسته از گیمر هاکه ب بازی های شوتر (تیراندازهای چرخشی) یا هر بازی که به پاسخگویی سریع نیاز داشته باشد بسیار مناسب است.

 

 

خدایا شکرت 
 

نظرات

حاصل جمع : Captcha