کیبورد کورسیر مدل K70

کیبورد کورسیر مدل K70

 

 

 

 

Corsair K۷۰ RGB RAPIDFIRE Mechanical-Cherry Gaming Keyboardکیبورد

 

معرفی

کیبورد کورسیر مدل K70 یک کیبورد ساده و معمولی نیست، این کیبورد با وجود چراغهایی در پشت کلیدها به صورت (RGB) جزو کیبوردهای حرفه ای به حساب می آید.

 

جهت مشاهده تمامی کیبرد و ماوس های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

ویژگی کیبورد کورسیر مدل K70

صفحه کیبورد K70 RGB در اندازه استاندارد ارائه شده است و طراحی کلیدها تقریباً شبیه به مدل M65 RGB است. در دو سمت صفحه کلید اطلاعات و توضیحات کاملی از مشخصات و تکنولوژی های به کار گرفته شده در K70 RGB وجود دارد.

 

جهت مسب اطلاعات درباره شرکت کورسیر کلیک نمایید 

 

کلیدهای کنترل گر کیبورد گیمینگ همانند مدل قبلی است و طراحی ساده ای دارد که راحتی و آسایش مچ دست نیز در این مدل مورد توجه بوده است.

 

خرید پاور بانک ای دیتا مدل پی ۲۰۰۰۰ دی با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

 

کیبورد مدل K70 RGB دارای دو اتصال USB است که هرکدام از این USBها از نوع USB 2.0 می باشد. البته اگر سیستم شما USB 3.0 باشد می توانید از 1 درگاه USB استفاده کنید. طول کابل به اندازه کافی طویل و مناسب است.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات کورسیر کلیک نمایید 

 

کابل کیبورد گیمینگ دارای روکش رنگ سیاه و بافته شده و انعطاف پذیر می باشد که باعث طول عمر کابل و جلوگیری از پاره شدن مخصوصا در دو سر آن می باشد.

اندازه کیبورد کورسیر مدل  K70 RGBبا در نظر نگرفتن قسمت استراحتگاه مچ ، 436 x 165 x 38 mm می باشد. این اندازه بسیار عالی و مناسب مخصوصا برای میزهای کوچک است. وزن این کیبورد در کلا 2/1 کیلوگرم می باشد.

در طراحی کیبورد K70 RGB رنگ های تیره و شاد در کنار سطح آلومینیومی این کیبورد زیبایی خاصی را به نمایش گذاشته است. این کیبورد از بهترین های این سری کلاس جهانی می باشد.

این کیبورد دارای 104 عدد کلید می باشد و دارای یک سری دکمه های مالتی مدیا هم می باشد. دکمه دارای پوششی نرم است بطوری که کاربر حس خوبی از استفاده آن خواهد داشت، به دلیل جنس استفاده شده در صفحه کلید و کلیدها، هیچ اثر انگشتی بعد از کار بر روی صفحه کلید باقی نمی ماند.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

در داخل دکمه های این صفحه کلید از LEDهای خاصی از شرکت Cherry MX استفاده شده که نمونه Cherry MX Red نیز در این کیبورد مورد استفاده قرار گرفت است. مدل Cherry MX Red با مدل Cherry MX Black قابل مقایسه است و فرق اساسی آن نیز در مقدار نیرویی است که انگشتان بر روی کلیدها می آوردند.

در بالای دکمه های ماشین حساب، کلیدهای مولتی مدیا وجود دارد در میان آن دکمه ها یک کنترل کننده صدا به صورت رولی (چرخشی) تعبیه شده که کار با آن بسیار راحت است.

 

خرید کیبرد و ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل MK۲۷۰ 

 

در پشت کیبورد و در نزدیکی خروجی کابل سوئیچر کیبورد قرار دارد که برای تغییر دادن زمان رنگ بندی های RGB با فاصله زمانی 1،2،4،8 میلی ثانیه استفاده می شود

در پشت این کیبورد 4 سطح برای جلوگیری از لغزش طراحی شده که با توجه به سبک بودن این کیبورد بسیار مناسب است.

در پشت کیبورد 4 جک ارتفاع نیز وجود دارد، در حالی که معمولاً کیبوردها 2 عدد جک دارند.

از ویژگی های کیبوردهای شرکت کورسیر نورپردازی آن می باشد که به کاربر حق انتخاب بین 16.7 میلیون رنگ را می دهد. رنگ ها و نورپردازی ها در 4 حالت 0% ، 33% ، 66% و 100% قابل اجرا هستند. برای شب با حداقل روشنایی و در روز با حداکثر روشنایی را اجرا می کند.

با وجود نرم افزار اختصاصی کورسیر، علاوه بر استاندارد نورپردازی کاربر می تواند مدل تاب دار و مواج را نیز استفاده کند.

با دانلود و نصب برنامه از سایت کورسیر می توانید محیط کیبورد را سفارش سازی کنید. صفحه اول مربوط به پروفایل مدیریت دسترسی است و کاربر می تواند هر صفحه پروفایل را به صورت جداگانه شخصی سازی و سپس ذخیره کند. این شخصی سازی شامل نورپردازی، دستورات مختلف و ماکروها می شود. تنظیمات کلید و دکمه ها بستگی به نیازها و شرایط نرم افزاری متفاوت است.

مرحله بعد، تغییرات بر روی عملکرد کیبورد است که کاربر می تواند بعضی از عملکردها را که در زمان بازی باعث حواس پرتی می شود تغییر دهد.

 

خرید پاور کولرمستر مدل الایت وی ۳ با توان ۴۰۰ وات
 

 

تنظیم نور کیبورد را می توان در انواع مختلف طیف طراحی، چه به صورت تک کلیدی و چه به صورت گروهی از کلیدها استفاده کرد و در آخر آن را ذخیره کرد.

استفاده از کیبوردهای شرکت کورسیر بسیار راحت است چه در هنگام تایپ و چه بازی سرعت و دقت و حس خوب کار با دگمه ها بسیار مورد توجه می باشد.

 

دارای سیستم RAPIDFIRE’s lightning-quick و بهره گیری ۱۰۰ درصدی از تکنولوژی anti-ghosting درای رقابتی بی همتا در سرعت و دقت میباشد

بدنه آلومینیومی با کیفیت و زیبایی بی نظیر برای ایجاد حس راحتی و آرامش به گیمر

دارای نرم افزار CUE برای تنظیم کلیدها تا موجب افزایش سرعت تمام ماکروها گردد

دارای کلیدی برای تغییر الگوی رنگی نور پس زمینه صفحه کلید به صورتی که میتوان برای هر بازی یک پروفایل داشته و یا کلید های مورد نیازتان را تفکیک رنگ کنید

دارای جایگاه استراحت مچ دست نرم و البته جدا شدنی برای راحتی کاربران

دارای کلیدهای Cherry MX با خواص تحریک لمسی و ۴۰% سریعتر از اسناندارد جهانی، بازخورد صوتی عالی و عمق ۱.۲ میلی متر با عمر بالایی معادل ۵۰ میلیون ضربه

دارای بدنه ای از جنس بالاترین درجه کیفیت آلومینیومی آنودایز

دارای تکنلوژی Anti-ghosting برای آسودگی خیال کاربران حرفه ای و گیمر ها بدین صورت که مهم نیست چقدر سریع تایپ میکنید و همزمان چند کلید را فشار میدهید، رابط RAPIDFIRE کمک میکند که تداخلی در استفاده شما حین بازی نشود

 

 

آزادی کامل در انتخاب رنگ LED های پشت زمینه کیبورد تا حدی که میتوانید تقریبا تا ۱۶ میلیون رنگ را دارا باشید

سایز نوشته های کیبورد عالی و اندازه کلید ها بسیار مناسب گیمرها میباشد

علاوه بر کلید های مالتی مدیا دارای اسکرول والیوم صدا نیز میباشد

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha