خرید لپ تاپ ایسوس

خرید لپ تاپ ایسوس

 

 

 

 

روزانه مدل های زیادی لپ تاپ با ویژگی ها و قیمت های مختلف روانه بازار می شوند. ممکن است انتخاب لپ تاپ مناسب از میان این همه مدل برایتان دشوار باشد. در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد، تا با توجه به میزان بودجه خود در میان هزاران مدل با ویژگی های مختلف بهترین مدل را خریداری نمایید. اگر جزو افرادی هستید که کسب و کار اینترنتی دارید،خرید لپ تاپ ایسوس برای شما گزینه ی مناسبی است. برای خرید یک لپ تاپ مهمترین موضوع نوع سخت افزار آن می باشد.

معرفی شرکت ایسوس Asus

 

ایسوز یک شرکت تولید کننده کامپیوتر و قطعات جانبی کامپیوتر در کشور تایوان می باشد. در زمینه تولید قطعات کامپیوتری از جمله مادربرد است. به طور کلی می توان گفت که یکی از بهترین تولید کنندگان کامپیوتر و لوازم جانبی در جهان می باشد. یکی از بهترین کامپیوتر های تولیدی این شرکت در سال ۲۰۰۷ نوت بوک مدل Eee pad است. که توانست جوایز زیادی کسب نماید. یکی از اولین شرکت های تولید کننده نوت بوک در جهان است.

 

 

جهت مشاهده محصولات ASUS فروشگاه آرکا آتلاین کلیک کنید 

 

جدیدترین مدل‌‌های لپ تاپ ایسوس

 

ایسوس از باکیفیت‌ترین قطعات موجود، در لپ تاپ‌های خود استفاده می‌کند. با بررسی مشخصات فنی جدیدترین لپ‌ تاپ‌های این برند متوجه خواهید شد که ایسوس در متمایز بودن لپ‌ تاپ‌های خود بسیار حساس است. بیشتر انواع لپ تاپ ایسوس به‌صورت چهار هسته‌ای تولید می‌شوند. پس شما می‌توانید با هر بودجه‌ای خرید لپ تاپ ایسوس را تجربه کنید.

 

جهت مشاهده لپ تاپ های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

برخی از جدیدترین مدل‌‌های لپ‌ تاپ ایسوس دارای اجزاء زیر هستند:

 

  • سیستم خنک کنندگی محفظه‌ی بخار: تشکیل شده از لوله های تخت اند که حاوی مایعی خاص هستند. این سیستم برای خنک کردن CPU گرمای آن را جذب می‌کند و مایع درون لوله به گاز تبدیل می‌شود.

 

 با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

  • پردازنده‌ اسکای‌لِیک از برند اینتل: نسل جدید پردازنده‌ی CORE اینتل است که در سال ۲۰۱۴ به بازار معرفی شد. این پردازنده ۱۴ نانومتری از قدرت پردازش و توان مصرفی بالایی برخوردار است.

 

  • تکنولوژی صفحه نمایش نانو : این تکنولوژی اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش به باریک‌ترین شکل ممکن تولید شود. به این ترتیب می‌توان آن را در قاب‌های بسیار ظریف جای داد. صفحه نمایش‌هایی که با این تکنولوژی ساخته می‌شوند، معمولا دارای نوعی پوشش ضدتابش مات هستند.

 

  • صفحه نمایش لمسی (Screen pad): اسکرین پدها که قابلیت جدید و شگفت‌انگیز لپ تاپ ایسوس هستند، درواقع همان تاچ پدهای قدیمی لپ تاپند که با ال سی دی همراه شده‌اند و یک صفحه‌ نمایش تعاملی ثانویه ایجاد کرده‌اند. شما با کمک اسکرین پد می‌توانید اپ‌های مختص این پدها را اجرا کنید یا با شخصی‌سازی آن از ابزارهای مفیدی همچون ماشین حساب یا موزیک پلیر دستگاه استفاده کنید. قابلیت جالب دیگر اسکرین پد این است که می‌تواند در حالت تطبیقی با دسکتاپ فعالیت کند. در این حالت برنامه‌ها و ابزارهای دسکتاپ مطابق با اسکرین پد تغییر خواهند کرد.

 

  • باطری ۸ سلولی: در این باطری‌ها از یون لیتیوم باکیفیت استفاده شده است. هر یک از سلول‌‌‌‌های این باطری توسط یک تنظیم‌کننده‌ی ولتاژ داخلی به‌طور هوشمند بررسی می‌شوند. پس می‌توان لپ تاپ ایسوس را با خیال راحت شارژ کرد.

 

  • حافظه SSD: این حافظه دارای قدرت بالاتری برای ذخیره و پردازش اطلاعات است و کمک می‌کند لپ تاپ شما سرعت بیشتری داشته باشد.

 

  • صفحه نمایش ال ای دی: این صفحه نمایش‌ها، صفحات تختی هستند که از دایود‌های ساطع‌کننده‌ی نور به‌عنوان پیکسل استفاده می‌کنند. به این ترتیب شما می‌توانید در زیر نور مستقیم خورشید هم به راحتی با لپ تاپ ایسوس خود کار کنید.

 

  • باندهای سونیک مستر: سیستم صوتی سونیک مستر یکی از باکیفیت‌ترین سیستم‌‌های صوتی است. این سیستم با استفاد از سخت‌افزارهای به‌روز شده، تجربه‌‌ای نفس‌گیر برای مشتری ایجاد می‌کند. حفره‌ی بلندگوی بزرگ و آمپلی‌فایرهای قوی‌تر از ویژگی‌های خاص این باندها هستند.

 

طراحی لپ تاپ ایسوس

 

شرکت ایسوس از طراحان خلاق و خوش‌فکری برای تولید لپ تاپ کمک می‌گیرد. مدل‌های لپ تاپ ایسوس به‌صورت مینیمال طراحی میشوند. اما این ظرافت به هیچ عنوان استحکام آن را زیر سوال نمی‌برد. چرا که در طراحی لپ تاپ ایسوس، کیفیت حرف اول را میزند. یکی از مشخصات ظاهری لپ تاپ ایسوس ظریف و سبک بودن آن‌‌هاست. طراحی این محصول به‌حدی حرفه‌ای است که برند ایسوس برای طراحی سری ROG و ZenBook  برنده‌ی جایزه شده است.

 

تنوع لپ تاپ ایسوس

 

همانطور که قبلا گفتیم، یکی از رویکردهای محصولات ایسوس، تولید محصول در تنوع بالاست. به این ترتیب برای هر نوع کاربری با هر نیازی، یک لپ تاپ ایسوس مناسب پیدا خواهد شد. سری گیمینگ این لپ تاپ‌ها یکی از متنوع‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات ایسوس هستند و نیاز گیمرها را به‌‌خوبی تامین می‌کنند.

برای آشنایی هرچه بیشتر شما قبل از خرید لپ تاپ ایسوس، درادامه مدل‌‌های این لپ تاپ‌ها و کاربرد آن‌‌ها را معرفی می‌کنیم:

  • ZenBook: مناسب برای کارهای گرافیکی و سنگین

 

  • VivoBook :  مناسب برای کارهای روزمره و اداری و کار با نرم‌افزارهای ویرایش عکس .

 

  • ASUSPRO: از قدرت پردازش مناسبی برخوردار است و برای کارهای روزمره‌ی نیمه سنگین مناسب است.

 

  • ExpertBook:  مناسب برای کارهای اداری

 

  • ProArt StudioBook: مناسب برای بازی و کارهای طولانی‌مدت.

 

  • TUF Gaming : مناسب برای بازی اما از قدرت کمتری نسبت به ROG برخوردار است.

 

  • Republic Of Gamers) ROG Gaming):  مناسب برای بازی‌‌‌های سنگین

 

  • Chromebook:  مناسب برای کارهای دانشجویی و انجام کارهایی با قدرت پردازش پایین 

 

  • N Series : مناسب برای کار با مولتی مدیا و برنامه‌‌های گرافیکی 

 

سری‌های ‌K، X، E، Q، U، B، V، F، A و T نیز از دیگر تولیدات ایسوس هستند .که با توجه به ترکیب سخت‌افزاری و قدرت‌شان، برای انجام کارهای سبک، روزمره و حرفه‌ای مناسب هستند. البته تولید برخی از این مدل‌‌های لپ تاپ ایسوس مدت‌هاست که متوقف شده و ایسوس بر ارائه لپ تاپ‌های قدرتمندتری تمرکز کرده است.

 

خدایا شکرت 
 

نظرات

حاصل جمع : Captcha