خرید اسکنر خوب

خرید اسکنر خوب

 

 

 

 

 اسکنر وسیله ای است که به صورت نوری ، تصاویر، متون و یا دست نوشته ها را اسکن می کند. و به تصویر دیجیتال تبدیل می کند. مهمترین انگیزه برای استفاده از اسکنر جاگیر بودن و سختی جا به جایی اسناد بود . امروزه دیگر این مشکل وجود ندارد. و انبوهی از برگه های جاگیر با کمک اسکنرها به فایل های دیجیتال تبدیل می شوند. هر روزه نوع جدیدی از این ابزار محبوب وارد بازار می شوند. و انتخاب هر روز سخت تر می شود. ادامه ی این مقاله در خرید اسکنر خوب به شما کمک میکند . 

 

 

جهت مشاهده اسکنر های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

ویژگی هایی که در خرید اسکنر خوب باید به آن توجه شود :

 

  • نوع فیدر

    برای شروع، شما باید بدانید به چه اسکنری نیاز دارید. اسکنرها به دو دسته کلی flatbed و sheetfed تقسیم می‌شوند. یک اسکنر flatbed، تنها یک سطح مسطح در اختیارتان قرار می‌دهد که بتوانید اسناد را با استفاده از آن اسکن کنید. برای استفاده تنها کافیست درب دستگاه را ببندید، سپس دکمه اسکن را فشار دهید. اسکنرهای sheetfed، دارای یک ورودی اتوماتیک هستند که اسنادی که می‌خواهید آنها را اسکن کنید وارد دستگاه می‌کنند. بهترین اسکنرها از نظر رزولوشن، اسکنرهای flatbed هستند. اسکنرهای مخصوص عکس نیز معمولا برای حصول بهترین کیفیت flatbed هستند. اما برای برخی از شما که تنها نیاز به اسکن اسناد و متن دارید، انواع sheetfed سریعتر هستند، مخصوصاً وقتی نیاز به اسکن حجم زیادی از اسناد دارید.

 

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

  • اسناد قابل اسکن

 

اسنادی که ممکن است نیاز به اسکن داشته باشند ، با توجه به محیط کاری شما متفاوت اند . از برگه های A4 معمولی گرفته تا کارت ویزیت ها. یک اسکنر خوب باید قابلیت اسکن کردن تمام این اسناد را داشته باشد. بدون اینکه از کیفیت اسکن کاسته شود. 

 

  • سرعت اسکن 

 

اسکنر ها ویژگی هایی را دارند که برای محیط های اداری و تجاری بسیار مناسب اند. خیلی از اسکنر های امروزی هولدر هایی را دارند که تا 75 برگه کاغذ را در خود نگه می دارند. که فرایند اسکن را خیلی سریع می کنند. اگر هر روز مجبور به اسکن کردن تعداد زیادی از اسناد می باشید، باید حتما برای خرید اسکنر خوب به این ویژگی بیشتر توجه کنید.

فاکتور دیگر برای سرعت اسکنر ، تعداد برگه هایی است که اسکنر در دقیقه می تواند اسکن کند. حتما توجه کنید که بعضی اسکنر ها با پایین آوردن کیفیت فایل اسکن شده سرعت اسکن را بالا میبرند.

 

قابلیت اتصال

 

بیشتر اسکنر ها قابلیت اتصال به اینترنت را دارند. تا بتوانند فایل های شما را در فضای مجازی ذخیره کنند.  آپشن های دیگر اتصال در اسکنر های مختلف متفاوت است. این آپشن ها شامل : قابلیت سینک شدن با تلفن همراه و همچنین قابلیت عملکرد تحت شبکه و وایرلس می باشند. با سینک کردن اسکنر با تلفن همراه می توانید فایل های اسکن شده را مستقیما در تلفن همراه خود داشته باشید.

 

عملکرد تحت شبکه مانند عملکرد تحت وای فای و اتصال به اترنت برای شرکت کوچک تا بزرگ مناسب اند. با این کار چند کاربر بدون اتصال فیزیکی می توانند فایل های مورد نظر را اسکن کرده و در سیستم خود داشته باشند.

یک اسکنر معمولی یک یا دو ویژگی از ویژگی های بالا را دارد، نکته در این است که چند نفر می توانند از اسکنر استفاده کنند.

 

کیفیت اسکن

آپشن های جدید برای اسکنر ها در مورد کیفیت تصویر امروزه در دسترس است که بنا بر نیاز باید مورد توجه قرار گیرند. مانند تشخیص خودکار متن سند.

 

 

 

 

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha