نمایشگر هوشمند ۱۰٫۴ اینچی قابل ‌حمل هواوی با وضوح K 4معرفی شد

نمایشگر هوشمند ۱۰٫۴ اینچی قابل ‌حمل هواوی با وضوح K 4معرفی شد

نمایشگر هوشمند ۱۰٫۴ اینچی قابل ‌حمل هواوی با وضوح K 4معرفی شد 

 

هواوی از نسخه نمایشگر قابل‌حمل هوشمند سری Vision Smart Screen خود رونمایی کرد؛ این صفحه‌نمایش ۱۰.۴ از وضوح تصویر K 4بهره می‌برد. شرکت هواوی همچنین مدل‌های دیگر این نمایشگر را با نام Vision Smart Screen و Vision Smart Screen Z65 Edition معرفی نموده است.

 

خرید کیبرد و ماوس با سیم لاجیتک مدل ام کی ۱۲۰

 

نسخه قابل‌حمل نمایشگر هوشمند هواوی شبیه بلندگویی است که بر روی آن یک صفحه‌نمایش بزرگ تعبیه شده باشد. اسپیکر این محصول در بخش پایین تعبیه شده است؛ پایه این محصول طرحی مثلثی دارد و باتری ۱۰۹۹۵ میلی‌آمپر ساعتی ای نمایشگر با هر بار شارژ می تواند برای مدتی طولانی کار کند. این نمایشگر وضوح بالایی دارد و از ویژگی‌هایی برای محافظت از چشم در طراحی آن استفاده شده است.

دوربین نمایشگر هوشمند قابل‌حمل جدید هواوی از وضوح بالایی برخوردار است و برای تماس‌های ویدئویی بسیار مناسب است. این محصول از سیستم صوتی پنج واحدی بهره گرفته تا تجربه‌ای لذت‌بخش به کاربر ارائه نماید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت و رم چهار گیگابایتی آن اشاره نمود.

هواوی جزئیات قیمت دیگر مدل‌های نمایشگرهای Vision Smart Screen را ارائه کرده است، اما تاکنون اطلاعاتی در مورد قیمت مدل قابل‌حمل خود به اشتراک نگذاشته است.

 

معرفی برند هواوی

هوآوی یک شرکت چینی چندملیتی فن اوری است که در زمینه شبکه‌های رایانه‌ای و ارتباطات فعال است. دفتر اصلی این شرکت در شهر شنژن چین قرار دارد. هوآوِی بزرگ‌ترین ارائه‌کننده خدمات ارتباطی در جهان است.

در سال ۱۹۹۷، هوآوی نخستین قرارداد بین‌المللی خود را در زمینه ارائه محصولات شبکه خط ثابت با شرکت هنگ‌کنگی Hutchison Whampoa امضاء کرد و در همان سال محصولات وایرلس مبتنی بر GSM را راه‌اندازی نمود و در نهایت برای ارائه CDMA و UMTS توسیعه یافت.

در سال ۱۹۹۹، این شرکت به منظور توسعه دامنه گسترده‌ای از نرم‌افزارهای مخابراتی، مرکز تحقیق و توسعه (R&D) را در بنگلور هند تأسیس نمود. از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۳ با IBM در راستای مشاوره مدیریتی و تحول قابل توجه مدیریتی و ساختار توسعه محصول فعالیت نمود. در سال ۲۰۰۰ هوآوی سرعت گسترش خود به بازارهای جهانی را افزایش داد و یک مرکز R&D را در استکهلم سوئد تأسیس کرد.

 

خرید حافظه اس اس دی M.۲ لکسار مدل NM۱۰۰ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

 

در سال ۲۰۰۱ هوآوی چهار مرکز R&D در ایالات متحده افتتاح کرد و در سال ۲۰۰۴ با قراداد ساخت شبکه نسل سوم اپراتور موبایل Telfort هلند به گسترش خود در سطح بین‌المللی ادامه داد. ارزش این قرارداد بیش از ۲۵ میلیون دلار بود و نخستین قرارداد با یک شرکت اروپایی بود.

در سال ۲۰۰۵، برای اولین بار سفارش‌های قرارداد بین‌المللی از فروش داخلی بیشتر شد. هوآوی یک توافق‌نامه چارچوب بین‌المللی را با ودافون امضاء نمود. در ماه مه ۲۰۰۸ هوآوی و اپتوس مرکز نوآوری تلفن همراه را در سیدنی استرالیا افتتاح کرد.

در سال ۲۰۰۸، این شرکت اولین استقرار خود در فن اوری UMTS/ HSPA را در مقیاس بزرگ جهانی در آمریکای شمالی برای ارائه نسل بعدی شبکه‌های وایرلس TELUS جدید و در بل کانادا با دسترسی سرعت بالای تلفن همراه فراهم کرد.

سال ۲۰۰۳ حجم قراردادهای این شرکت به رقم قابل‌تامل ۸/۳ میلیارد دلار رسیده بود که نسبت به سال پیش از آن ۴۲ درصد رشد داشت و بالغ بر یک میلیارد دلار از این رقم، یعنی حدود ۲۷ درصد از این قراردادها مربوط به کشورهای خارجی بوده‌است.

پیش‌بینی مدیران هوآوی این است که فروش برون‌مرزی این شرکت در سال میلادی جاری، همین میزان از رشد را از آن خود کرده و نزدیک به ۲ میلیارد دلار خواهد بود. تکرار جهش تقریبا صددرصدی فروش خارجی هوآوی به این معنی است که هوآوی قصد تسخیر سریع بازارهای منطقه را دارد. تاسیس ۸ دفتر مرکزی بین‌المللی و ۵۰ دفتر نمایندگی هوآوی در کشورهای مختلف جهان این فرضیه را ثابت می کند.

نحوه مهره‌چینی مراکز R&D این شرکت در سراسر جهان نیز از استراتژی بلندمدت این شرکت برای رویارویی با غول‌های صنعت فن اوری اطلاعات در کشورهای صنعتی خبر می‌دهد.

آمار جدیدی که از سوی هوآوی اعلام شده بیان می‌کند این شرکت تنها در شش‌ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۰ موفق به فروش ۱۰۵ میلیون گوشی هوشمند و رسیدن به رتبه اول در میان تمام شرکت‌های فعال در این حوزه گردیده است.

 

خرید سی پی یو اینتل مدل سلرون جی ۳۹۳۰ با فرکانس ۲.۹ گیگاهرتز

 

به عنوان بخشی از حمایت های بین‌المللی برای فن اوری و آموزش مخابرات، هوآوی کمک‌های مالی و تجهیزاتی را به شماری از مراکز دانشگاهی و آموزشی در کشورهایی مانند کنیا، هند، اندونزی، بنگلادش و نیجریه ارائه می‌ کند. در ایالات متحده آمریکا، هوآوی از سال ۲۰۰۸ به عنوان حامی مالی، از برنامه آینده ارتباطات مؤسسه فن اوری ماساچوست که یک تحقیق در زمینه آینده صنعت ارتباطات است حمایت کرد.

در سال ۲۰۱۰ هوآوی به کمیسیون پهنای باند توسط اتحادیه بین‌المللی مخابرات و یونسکو برای برای از توسعه پهنای باند در کشورهای در حال توسعه تشکیل شده بود، پیوست. در همان سال هوآوی به کنسرسیوم تماس سبز که یک گروه صنعتی برای کمک به تولید شبکه‌های ارتباطی با کارآمدی انرژی بیش از ۱۰۰۰ برابر شبکه‌های امروزی است ملحق شده است.

در ژوئن سال ۲۰۱۱ هوآوی یک قرارداد ۵ ساله برای ارائه خدمات مشارکتی، تجهیزات و فناوری تخصصی به ارزش بیش از ۱٫۴ میلیون دلار با دانشگاه کارلتون کشور کانادا امضاء کرد. این قرارداد به منظور نشر پژوهش‌های تخصصی آزمایشگاهی جهت فن اوری و رایانش ابری بود. در همان زمان، هوآوی مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) خود را برای سال ۲۰۱۰ منتشر نمود.

 

فروش برند آنر

هواوی در سال ۲۰۲۰ برند محبوب خود یعنی شرکت آنر را فروخت تا بتواند به عنوان شرکتی مستقل و جدا از هواوی فعالیت کند. این تصمیم هواوی تنها برای احداث و توسعه بخش‌های پژوهشی محصولات جدید بود و  هم‌اکنون شرکت آنر در حال مذاکره با شرکت‌های آمریکای شمالی برای فعالیت در بازارهای خارجی است.

 

خرید گیم پد لاجیتک اف ۳۱۰

 

سرمایه‌گذاری و مشارکت

تمرکز اصلی شرکت هوآوی ساخت تلفن همراه و ایجاد شبکه از طریق مشارکت بوده است. در سال ۲۰۰۳ شرکت هوآوی یک سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت آمریکایی ۳کام در زمینه ارتباطات و شبکه انجام داد و تمرکز خود را بر تحقیق و توسعه و تولید و فروش محصولات شبکه داده گذاشت. این شرکت در سال ۲۰۰۶ به هوآوی واگذار شد.

تولیدات هواوی

هوآوی محصولات مصرفی گوناگونی برای استفاده عموم مردم شامل انواع مختلفی از مودم usb، مودم بی‌سیم، ماژول‌ها، set-top box، ترمینال‌های بی‌سیم، گوشی‌های تلفن همراه و محصولات ویدئویی را به بازار عرضه کرده‌است. هوآوی در سال ۲۰۱۰، ۱۲۰ میلیون دیوایس را به سراسر جهان عرضه نموده‌است.

ساعت هوشمند

فن اوری های ساعت هوشمند هوآوی، نه تنها می‌توانند وضعیت سلامتی کاربر را پایش کنند، بلکه چرخه خواب و وضعیت استرس را نیز بهبود خواهند بخشید.

نظرات

حاصل جمع : Captcha