اطلاعاتی درباره آل این وان All in one

اطلاعاتی درباره آل این وان All in one

 

 

درباره آل این وان ها :

 

اگر می خواهید درباره آل این وان اطلاعات کسب کنید باید بگم که این مقاله می تواند به شما درباره آل این وان های مختلف و تاریخچه آنها اطلاعات زیادی بدهد، با ما همراه باشین 

 

باید بدانید که آل این وان ها از نظر ظاهری چیزی حد وسط به لپ تاپ ها و مانیتور های کامپیوتر های شخصی است، زیرا فشردگی اش شبیه به لپ تاپ است ولی در عین حال ظاهری شبیه به لپ تاپ دارد ولی برعکث کامپیوتر های کلاسیک آل این وان ها نیازی به کیس برای استفاده از آن ندارند و به همین دلیل اشخاصی به دنبال دستگاه های جمع و جور هستند به شدت به آل این وان ها علاقه نشان داده اند و به خاطر علاقه زیادی که کاربران سرتاسر دنیا به این آل این وان ها نشان دادند شرکت های تولیدی این آل وان ها دست به بر طرف کردن ایراد های این آل این وان ها زدند و علاوه بر ویژگی های ذکر شده خوبه که بدونید آل این وان ها ویژگی های مثبت دیگری نسبت به کامپیوتر های شخصی دارند و اونم این که، این دستگاه ها مثل لپ تاپ ها دارای وب کم و اسپیکر درونی هستند ولی بر خلاف لپ تاپ های مختلف توانایی این را دارند که ازشون ساعت های زیادی استفاده کرد .

 

جهت مشاهده تمامی آل این وان های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

 

 

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ایسوس کلیک نمایید 

 

دلایلی که شما را ترغیب به خرید آل این وان می کند : 

 

1: زمانی که آل این وان بخرید دیگر نیاز به خرید یک مانیتور مجزا ندارید و خرید یک آل این وان علاوه می تواند برای شما به راحتی برای شما به عنوان یک کیس و یک مانیتور کار کند .

 

2: شما به راحتی می توانید آل این وان خود را حمل کنید . 

 

3: فضای کمی را اشغال می کند و همین چیز دلیلی است که بسیاری از ادارات و کاربران مختلف حتی برای مصرف شخصی به این کالا علاقه نشان داده اند . 

 

4: برق کمتری نسبت به کامپیوتر های شخصی ( Personal Computer ) ها مصرف می کند .

 

5: کاربر دسترسی به آسانی زیادی به هنگام استفاده از این آل این وان ها دارد زیرا مثل لپ تاپ ها به خصوص رایانه های شخصی برای استفاده از آنها نیاز به سیم های زیادی از جمله : ( کابل های مختلف، شارژر و ... ) ندارند .

 

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ام اس آی کلیک نمایید 

 

 

مقایسه کامپیوتر های شخصی ( PC ) ها با آل این وان ها :

 

واضح ترین ویژگی که یک آل این وان نسبت به یک کامپیوتر شخص دارد نبود یک کیس مجزا است ولی این ویژگی به هیچ عنوان به این معنا نیست که این سیستم ها از قدرت کمی برخوردار است و همه کاربرانی که کار های ساده تری مثل وب گردی، ادیت و بازی های سبک انجام می دهند می توانند به راحتی از  آل این وان ها معمولی موجود در بازار  بهره مند شوند ولی کاربران باید بدانند که اگر می خواهنند کار های بسیار سنگینی مثل کار های گرافیکی، بازی های سنگین و ... انجام دهند می توانند آل این وان هایی با کانفیگی مناسب تر خریداری نمایند .

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت لنوو کلیک نمایید 

 

 

 

مقایسه لپ تاپ ها با آل این وان ها : 

 

لپ تاپ ها و آل این وان ها هر دویشان از قابلیت های خوبی مثل جمع و جور بودن برخوردار اند ولی برای کسانی که صفحه نمایش بزرگ تری را ترجیح می دهند بدون شک آل این وان ها انتخاب بهتری محسوب می شوند زیرا لپ تاپ ها معمولا فقط دارای 15 اینچ صفحه نمایش هستند ولی آل این وان ها غالبا دارای 25 اینچ یا بیشتر و به همین دلیل تمامی آل این وان هایی که حتی از لحاظ سیستماتیک با لپ تاپی یکسان هستند از قیمت بالاتری برخوردار هستند، و اگر بخواهیم به یکی دیگر از تفاوت های آل این وان ها اشاره کنیم باید به موضوع حمل و نقل آنها اشاره نماییم و از آنجایی که آل این وان ها از سایز بسیار بزرگی برخوردار هستند و باتری هم ندارند برای کسانی که دنبال دستگاهی هستند که بتوانند آن را حمل کنند به هیچ عنوان آل این وان پیشنهاد نمی شود و به آنها پیشنهاد می شود که از لپ تاپ استفاده نمایند.

 

 

جهت مشاهده تمامی آل این وان فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

 

 

MSI Modern AM۲۴۱  

 

 

 

Lenovo V۳۰ i۵ ۱۰۴۰۰T-۴GB-۱TB-Int

 

 

 

 

ASUS Vivo V۲۴۱EAK Core i۷ ۱۶GB ۵۱۲GB

 

 

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha