بهترین رایانه آل این وان سال 2021

بهترین رایانه آل این وان سال 2021

 

 

 

امروز برای شما لیستی از بهترین رایانه آل این وان سال 2021 را آماده کرده‌ایم. امروزه برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک نیز بدون کامپیوتر مسیر نیست. به همین دلیل رایانه های یکپارچه (all-in-one) یک انتخاب عالی و به صرفه است.

مزیت شگفت انگیز این رایانه ها این است که تنها به اندازه یک مانیتور فضا را اشغال میکنند و در عین حال تمام قابلیت های یک رایانه را دارند. در ادامه به معرفی بهترین رایانه ال این وان میپردازیم. ما در این فهرست به معرفی برخی از بهترین کامپیوتر های All-in-One موجود در بازار کنونی ایران میپردازیم که بیشتر برای کاربری های تجاری استفاده میشوند.

محصولات ویژه ADATA HD۷۱۰ Pro ۵TB

 

بهترین رایانه آل این وان امسال Lenovo A340-221WL است. بدلیل قیمت ارزان و کیفیت بالا یکی از پرفروش های 2021 شده است. برند چینی لنوو به دلیل فعالیت دفاتر آن در 60 کشور توسعه یافته جهان و همچنین حضور در بازار کامپیوتری 160 کشور یکی از زیباترین محصولات شناخته شده است.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

ظریف و بدون حاشیه‌ی ۲۱٫۵ اینچی لمسی تشکیل شده که نه تنها از قابلیت چند لمس همزمان (Multi-touch) پشتیبانی می‌کند، بلکه به دلیل استفاده از یک پنل IPS با رزلوشن Full HD (1920×1080)، کیفیت نور و رنگ بسیار خوبی هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در این دستگاه، عضو کوچکی از جدیدترین نسل پردازنده‌های اینتل حضور دارد: یک پردازنده‌ی ۲ هسته‌ای (و ۴ رشته‌ای) Core i3-10110U با حداقل سرعت ۲٫۱ گیگاهرتز.

حافظه‌ی اصلی (RAM)  بهترین رایانه آل این وان لنوو ۴ گیگابایت و از نوع DDR4 است که در کنار ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی، کارکرد قابل قبولی در انجام کارهای روزمره در اختیار کاربر قرار می‌دهد. متاسفانه این دستگاه از یک پردازنده‌ی گرافیکی مجزا استفاده نمی‌کند و وظیفه‌ی این کار هم بر دوش گرافیک داخلی CPU قرار دارد که از خانواده‌ی Intel UHD Graphics است. کامپیوتر Lenovo A340-221WL به تمامی امکانات ارتباطی مثل پورت LAN، WiFi، گیرنده‌ی Bluetooth، درایو نوری DVD-RW و درگاه USB 3.0 مجهز شده و با طراحی هنرمندانه و سبک خود، جلوه‌ی زیبایی به محیط کار شما خواهد داد.

اما در اخر یکی از معایب این رایانه ال این وان پشتیبانی نکردن از USB Type-C میباشد.

همچنین شما برای دیدن محصولات بیشتر این برند لنوو میتوانید از این لینک استفاده کنید 

 

جهت مشاهده محصولات لنوو کلیک نمایید 

 

آمریکایی محبوب HP ProOne 440 G4 - C

برند دوست داشتنی هیومن پاکارد که به اختصار اچ پی HP خوانده میشود، در زمینه تولید و ساخت کامپیوتر ها 80 سال سابقه فعالیت دارد. این برند یکی از نام های آشنا در زمینه کامپیوتر و لوازم جانبی آن است.  رایانه HP ProOne 440 G4 – C یکی از محبوب ترین مدل های این برند است که خوشبختانه در کشور ما به راحتی میتوان این مدل رو پیدا کرد.

این دستگاه به یک مانیتور ۲۳٫۸ اینچی Full HD با پنل IPS مجهز است که درون آن یک پردازنده‌ی قدرتمند Core i7 – 8700T از شرکت اینتل قرار دارد. این پردازنده با ۶ هسته‌ی پردازشی (و ۱۲ رشته) و حداقل سرعت ۲٫۴ گیگاهرتز، تمام توان پردازشی مورد نیاز برای مدیریت کسب و کار شما را فراهم خواهد کرد. کامپیوتر HP ProOne 440 G4 – C به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی اصلی DDR4 و ۱ ترابایت هارددیسک مجهز شده است. شاید مهم‌ترین نکته در خصوص این کامپیوتر، وجود یک پردازنده‌ی گرافیکی مجزا باشد.

کامپیوتر HP ProOne 440 G4 – C از پردازنده‌ی گرافیکی Radeon 530 ساخت شرکت AMD برای پردازش گرافکی بهره می‌برد که در کنار عملکرد مستقل خود، ۲ گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی اختصاصی هم برای سیستم فراهم می‌کند. این کامپیوتر علاوه‌بر امکانات معمول ارتباطی، دارای یک درگاه USB Type-C هم بوده و به همین دلیل از تازه‌ترین فناوری‌های این حوزه هم به خوبی پشتیبانی می‌کند. HP ProOne 440 G4 – C یک رایانه‌ی تمام عیار و البته گران‌قیمت است که هر کاربر سخت پسندی را هم خوشنود خواهد کرد.  از نقات ضعف این رایانه میتوان به قیمت بالایی که دارد اشاره کرد.

برای دیدن محصولات بیشتر لطفا از صفحه محصولات اچ پی دیدن کنید.

 

برای طرفداران اپل  Apple iPhone ۱۳ ۱۲۸GB

 

نمیشود لیستی از بهترین رایانه آل این وان سال 2021 تهیه کرد اما نامی از شرکت اپل نیاورد. Apple iMac MRT42 2019 یک نمایشگر ۲۱٫۵ اینچی IPS دارد که از فناوری تصویری مخصوص شرکت اپل یعنی Retina پشتیبانی می‌کند و بالاترین کیفیت ممکن را بین نمایشگرهای 4K در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پردازنده‌ی اصلی این دستگاه، Core i5 – ۸۵۰۰ از نسل نهم پردازنده‌های شرکت اینتل است که ۶ هسته‌ی پردازشی با حداقل فرکانس ۳ گیگاهرتز را در دل خود جای داده. حافظه‌ی اصلی این دستگاه ۸ گیگابایت و از نوع DDR4 است و شرکت اپل برای تضمین عملکرد بی‌عیب و نقص Apple iMac MRT42 2019، ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی به همراه ۱۲۸ گیگابایت SSD پرسرعت را هم ضمیمه‌ی این دستگاه کرده است.

کامپیوتر Apple iMac MRT42 2019 به یک کارت گرافیک Radeon Pro 560X از شرکت AMD هم مجهز بوده و با ۴ گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی اختصاصی، گزینه‌ای ایده‌آل برای هنرمندان دیجیتال است. این دستگاه علاوه‌بر قابلیت‌های ارتباطی معمول، از پورت Thunderbolt 3 اختصاصی شرکت اپل هم بره برده و تمام امکانات مورد نیاز برای دوست‌داران محصولات این شرکت را در یک محصول جمع و جور، گرد هم آورده است. این دستگاه به صورت پیش‌فرض به ورژن Mojave سیستم عامل شرکت اپل (Mac OS) مجهز شده.

برای دیدن محصولات بیشتر لطفا از صفحه محصولات اپل دیدن کنید.

MSI Pro 24X 7M میان رده محبوب

یکی از هیولاهای تایوانی MSI Pro 24X 7M است. این مدل نیز یک از بهترین رایانه های آل این وان امسال است. این دستگان تمام درخواست هایی که از کامپیوترهای میان رده داریم را برایمان براورده میکند.

این رایانه با یک صفحه نمایش ۲۳٫۸ اینچی از نوع IPS و پشتیبانی از فناوری ضد لرزش تصویر (Anti-Flicker)، می‌تواند تصاویری با حداکثر رزلوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ را به راحتی به نمایش بگذارد. قلب تپنده‌ی این کامپیوتر را یک پردازنده‌ی Intel Core i5 – ۷۲۰۰U با دو هسته‌ی پردازشی ۲٫۵ گیگاهرتزی تشکیل داده است.

شرکت MSI برای بهبود عملکرد خوب این کامپیوتر از ۸ گیگابایت رم DDR4 و ۱ ترابایت هارددیسک با سرعت بالا به عنوان حافظه اصلی و فضای ذخیره‌سازی دستگاه استفاده کرده است. متاسفانه این دستگاه فاقد پردازنده‌ی گرافیکی مجزا بوده و گرافیک داخلی Intel HD Graphics 620 به عنوان بخشی از CPU مسئول این دسته از پردازش‌ها است. کامپیوتر MSI Pro 24X 7M بجز درایو نوری، از تمام امکانات ارتباطی دیگر (LAN، WiFi و Bluetooth) برای تبادل اطلاعاتاستفاده میکند. این رایانه  ۳۴ اینچی می‌تواند ویدئوها و تصاویر شما را با حداکثر رزلوشن QHD (3440×1440) پخش کرده و به دلیل مجهز بودن به یک پنل IPS و فناوری‌های ضد انعکاس نور، در عین گستردگی و انحا، یک تجربه‌ی بصری بی‌عیب و نقص را برای کاربر تضمین می‌کند.

پردازنده‌ی اصلی این کامپیوتر، Core i7 – ۹۷۰۰T از سری پردازنده‌های نسل نهم شرکت اینتل است. این پردازنده، ۸ هسته‌ی پردازشی با حداقل فرکانس ۲ گیگاهرتز دارد و در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ روانه‌ی بازارهای جهانی شده. کامپیوتر HP ENVY 34 Curved B120 علاوه‌بر ۱۶ گیگابایت RAM و ۱ ترابایت هارددیسک، ۲۵۰ گیگابایت حافظه‌ی پرسرعت SSD M.2 هم برای کاربران تدارک دیده تا بارگذاری نرم‌افزارهای کاربردی در این سیستم در حداقل زمان ممکن انجام شود. این کامپیوتر در زمینه‌ی پردازنده‌ی گرافیکی هم نسبت به سایر گزینه‌های این فهرست، بسیار قدرتمندتر ظاهر شده و به دلیل استفاده از کارت گرافیک GeForce GTX 1050 ساخت شرکت NVIDIA، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای کارهای گرافیکی سبک خواهد بود.

کامپیوتر HP ENVY 34 Curved B120 به غیر از درایو نوری، تمامی امکانات ارتباطی (LAN، WiFi، Bluetooth، USB Type-C) مورد نیاز محیط حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر در اختیار داشتن یک مانیتور فوق‌عریض و یک سیستم پرقدرت از نیاز‌های اساسی حرفه‌ی شماست، کامپیوتر HP ENVY 34 Curved B120 همراهی ایده‌آل برای‌تان خواهد بود.

برای دیدن محصولات بیشتر لطفا از صفحه محصولات MSI دیدن کنید.

لیست بهترین کامپیوترهای All-in-One ما در اینجا به اتمام رسید. انتخاب میان گزینه‌های موجود در این فهرست یا دستگاه‌هایی که در بازار پیدا می‌شوند، بیش از هر چیز وابسته به نوع کاربری و نیازهای روزمره شما دارد. اگر به طور معمول از نرم‌افزارهای سنگینی مثل MATHLAB یا ابزارهای مدیریت مالی استفاده می‌کنید، باید به دنبال کامپیوتری با پردازنده‌ی قوی و RAM کافی باشید. اگر فعالیت‌های گرافیکی و استفاده از نرم‌افزارهایی مثل Photoshop بیشتر وقت شما پشت سیستم را به خود اختصاص می‌دهد، فراموش نکنید که از گزینه‌هایی با پردازنده‌ی گرافیکی مجزا استفاده کنید. به طور کلی، کامپیوترهای All-in-One گزینه‌ای مناسب برای فضای حرفه‌ای و مدیریت کسب و کار شما خواهند بود.

نظرات

حاصل جمع : Captcha