درباره شرکت کانن (Canon)

درباره شرکت کانن (Canon)

 

 

 

شرکت Canon در چه سالی، توسط چه کسانی و در چه کشوری تاسیس شد ؟؟ کیفیت محصولات شرکت کانن از چه حدی برخوردار هستند ؟؟ و ... 

 

 

 

پاسخ به سوالات شما 

 

 

جهت مشاهده محصولات Canon کلیک نمایید 

 

 

شرکت کانن در 10 اوت 1937 میلادی در شهر توکیو ژاپن و توسط Takeshi Mitarai, Goro Yoshida  Takeo Maeda  تاسیس شد، شرکت کانن در زمینه های مختلفی مثل تولید کالا های مختلف و با کیفیتی مثل دوربین، انواع ماشین های اداری مختلف مثل دستگاه کپی، فکس، پرینتر، اسکنر، تلفن و ... در حال فعالیت است، شرکت کانن در سال 1934 اولین دوربین نو آورانه خود را که دارای یک لنز 35 میلی متری بود تولید کرد و در سال 1940 شرکت Canon اولین دستگاه عکسبرداری مجهز به اشعه ایکس در جهان را تولید کرد و این دستگاه در آن زمان نقش بسیار مهمی در زمینه مقابله با بیماری سل به خصوص در کشور ژاپن بازی کرد، شرکت کانن در سال های 1940 تا 1945 یا در همان جنگ جهانی دوم علارقم فشار های زیاد به خصوص بحران اقتصادی آن زمان ژاپن به فعالیت خود ادامه داد و در حال حاضر یکی از قدرتمند ترین کمپانی ها در زمینه تولید ماشین های اداری است !!

 

 

محصولات ویژه Logitech Group Video Conferencing System

 

 

 

 

محصولات ویژه ASUS VP۲۲۸HE Full HD Gaming Monitor

 

کمی پس از شروع فعالیت شرکت Canon، عکاسان سرتاسر جهان خبری دریافت کردند که لنزهای تولیدی توسط  شرکت Canon  به خوبی لنزهای شرکت  لسیسای آلمانی هستند و به همان اندازه دارای دقت بالایی هستند . از آن پس صادرات کمپانی Canon افزایش یافت و به همین دلیل Canon فعالیت خود را در قاره اروپا و آمریکا شروع کرد یا بهتر است که گفته شود این شرکت شعبه های جدیدی در نیویورک آمریکا و یا ژنو سوئیس تاسیس کرد و برند Canon در سال 1959 توانست تا دوربین جدید خود را که به لنز 8 میلیمتری مجهز بود تولید و عرضه کند از آن بعد روند موفقیت های شرکت Canon شروع شد و این شرکت توانست تا موفقیت های بسیار بزرگی کسب کند .

 

 

محصولات ویژه SSD Lexar NS۱۰۰ ۱۲۸GB Internal Drive

 

 

 

 

جهت مشاهده کیبورد و ماوس های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

شرکت Canon حتی در زمان اولیه فعالیت خود هم بسیار به کیفیت تمام کالا های خود اهمیت می داد و از آن زمان این شرکت آزمایشگاه هایی برای تست انواع کالا هایی که تولید می کرد داشت و همیشه در تلاش بوده، تا کالا هایی با بالا ترین کیفیت به دست کاربران سرتاسر خود برساند لازم به ذکر است که این شرکت به خاطر پرینتر و کالا های با کیفیت دیگری که تولید می کنند علاوه بر آوازه بسیار خوبی که از آن برخوردار است توانسته تا در ایالت متحده آمریکا رتبه سوم در این زمینه را به حود اختصاص دهد و خوبه که بدونید این شرکت در حال حاضر چیزی بالغ بر 50 درصد از در آمد خود را از فروش ماشین های اداری از جمله پرینتر کسب می کند، شما می توانید با قیمت عالی و شرایط خارق العاده محصولات شرکت Canon از جمله پرینتر، اسکنر و ... از فروشگاه آرکا آنلاین خریداری نمایید .

 

 

 

 جهت مشاهده پرینتر های کانن کلیک نمایید 

 

 

Canon MF۲۴۴dw

 

 

 

 

   

Canon i-SENSYS LBP۶۱۳Cdw

 

 

 

  Canon MF۴۲۶dw            

 

 

 

 جهت مشاهده اسکنر های کانن کلیک نمایید   

 

       

Canon CanoScan LiDE ۳۰۰​         

 

 

 

  

Canon CanoScan LiDE ۲۲۰

 

       

نظرات

حاصل جمع : Captcha