انتخاب بهترین دوربین Canon

انتخاب بهترین دوربین Canon

 

 

 

 

 

چگونه بهترین دوربین Canon را انتخاب کنیم؟

بهترین دوربین Canon از دیدگاه هر یک از کاربران متفاوت خواهد بود. این مقاله به شما در تصمیم گیری در مورد نحوه انتخاب بهترین دوربین Canon به شما کمک می کند.

اما قبل از آن باید بدانید که این دوربین دارای چه ویژگی هایی است و به چه منظور از آن استفاده می کنید.

اندازه و قیمت دو فاکتور اصلی هستند که مردم قبل از هرچیز آن را در نظر می گیرند. اندازه و هزینه مطمئناً مهم است، اما شما باید نگاهی واقع بینانه به نحوه استفاده از دوربین خود در حال حاضر و همچنین آنچه که می خواهید در آینده عکاسی کنید، داشته باشید.

 

 

جهت مشاهده محصولات Canon کلیک نمایید 

 

انتخاب بهترین دوربین Canon برای مبتدیان

اگر در حرفه عکاسی تازه کار هستید، یا بودجه کمتری دارید. نگران نباشید، فقط به این دلیل که این دوربین ها به عنوان دوربین های مبتدی طبقه بندی می شوند به این معنی نیست که آنها دوربین های ضعیفی هستند. کانن سابقه تولید محصولات با کیفیت ، با دوام و قابل اعتماد در تمام سطوح را دارد.

کسانی که به تازگی وارد حرفه عکاسی شده اند، می توانند از دوربین های ساده تر مدل canon استفاده کنند. دوربین های کانن مدل T برای عکاسان تازه کار بسیار موفق بوده است. اگر میخواهید از مدل های تکامل یافته دوربین کانن استفاده کنید، مدل t6i گزینه مناسبی است.

تنها نقصی که دوربین های سری T دارند این است که از عملکرد پایینی در سطح رنگ برخوردار است. به طوریکه قابلیت عکس گرفتن 3 فریم در ثانیه را دارد.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

 

انتخاب بهترین دوربین Canon

مواردی که باید هنگام انتخاب بهترین دوربین Canon در نظر داشته باشید، اینها هستند:

  • هزینه
  • لنز
  • باتری
  • کارت حافظه
  • کیف دوربین
  • فیلتر UV
  • ضمانت نامه تمدید شده

چه معیارهایی را باید هنگام خرید دوربین Canon درنظر گرفت؟

اگر قصد دارید مناسب ترین مدل دوربین کانن را انتخاب کنید. ترکیبی از قیمت، عملکرد و اندازه/رزولوشن سنسور را باید به عنوان ویژگی های یک دوربین خوب در نظر بگیرید. در اینجا برخی از عوامل کلیدی است که باید در نظر بگیرید گفته شده است.

اندازه سنسور

کیفیت تصویر و انعطاف پذیری نوردهی از دلایل اصلی خرید دوربین های کانن هستند. هرچه سطح فتوسایت بزرگتر باشد، نور بیشتری می تواند ضبط کند. هرچه اطلاعات بیشتری در اختیار پردازنده تصویر دوربین قرار گیرد، کیفیت تصویر بهتر است.

وضوح مگاپیکسل

از نظر تئوری، تعداد مگاپیکسل در یک فایل تصویری باید اندازه چاپ آن را با کیفیت "عکس" تعیین کند. با این حال، می توانید از یک دوربین DSLR 5 یا 6 مگاپیکسلی استفاده کنید.

اگر به دنبال چاپ بزرگنمایی هستید، می تواند بسیار خوب باشد. اگر قصد دارید فقط در اندازه های کوچک چاپ کنید یا از آنها برای دوستان ایمیل خود استفاده کنید، ریزولوشن بالا زیاد مطرح نیست.

لنز دوربین

اکثر دوربین های سطح ابتدایی با حداقل یک لنز زوم متوسط به فروش می رسند. اما برخی دیگر با دو لنز ارائه می شود. لنزهای اضافی معمولاً زوم تله با محدوده فاصله کانونی معادل حدود 70-200 میلی متر در قالب 35 میلی متر است. کیت های لنز دوقلو ارزش فوق العاده ای را نشان می دهند.

انتخاب بهترین دوربین Canon

دوربین Canon DSLR

دوربین های DSLR به طور فزاینده ای به نوعی از دوربین ها تبدیل می شوند که با کاهش قیمت ها و تولیدکنندگان مدل های کاربر پسند، در دسترس عکاسان معمولی قرار می گیرد.

بهترین دوربین Canon DSLR برای مبتدیان Canon EOS Rebel T7 / Canon EOS 2000D است. این دوربین دارای بهترین حساسیت به نور کم با ISO 25600 است. این بدان معناست که با تنظیمات مناسب، می توانید در تاریکی شب عکس بگیرید و بتوانید همه چیز را در عکس به وضوح مشاهده کنید.

دوربین Rebel T7

این دوربین دارای سنسور24 مگاپیکسلی است و وزن متوسط آن 532 گرم است. سریع ترین سرعت شاتر آن 4000/1 ثانیه است. شما می توانید تا 6 عکس در ثانیه بگیرید، که برای ضبط سریع افراد در حال حرکت بسیار عالی است. از ویژگی های جزئی اما مفید شامل فلاش داخلی ، صفحه نمایش لمسی چرخان LCD و اتصال بی سیم است.

بهترین دوربین کانن مسافرتی

دوربین های مسافرتی همه از نظر اندازه، وزن و شکل متنوع هستند. دوربین های بدون آینه از رایج ترین دوربین ها در بین استفاده کنندگان است.

دوربین های کانن مدل M5 ، M6 و M100 سه کاندیدای عالی برای دوربین های مسافرتی هستند. M100 دارای سنسور فوق العاده ای است. M5 بهترین محصول از 3 کانن بدون آینه است که طرفداران زیادی دارد.

بهترین دوربین عکاسی

بهترین دوربین کانن برای علاقه مندان به عکاسی، دوربینی است که دارای کیفیت و تطبیق پذیری باشد. تکنولوژی آنقدر پیشرفت کرده است که دلیلی ندارد شما انتخاب ساده ای داشته باشید. دوربین مدل Canon 80D عملکرد فوق العاده ای را به شما ارائه می دهد.

اگر می خواهید دوربینی با کیفیت تصویر فوق العاده، تطبیق پذیری و قابلیت افزایش داشته باشید. دوربین مدل DSLR Canon می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. لنزها و لوازم جانبی این دوربین نیز به همراه آن ارائه می شود.

سیستم کانون دو پیکسلی 80D، با پردازنده Digic 6 ، سنسور 24 مگاپیکسل و صفحه نمایش LCD از ویژگی های دوربین DSLR است.

انتخاب بهترین دوربین Canon

بهترین دوربین کانن برای عکاسی ورزشی

عکاسی اکشن، حیات وحش و ورزش نیاز به  کانون دقیق و نرخ فریم دوربین شما دارد. شما می توانید در حرفه عکاسی یک دوربین حرفه ای واقعی مانند Canon 1D X Mark II، را انتخاب کنید. Canon 1D X Mark II می تواند با سرعت 14 فریم در ثانیه و 7d Mark II با سرعت 10 فریم در ثانیه عکس برداری کند.

هر دوی این دوربین ها به دلیل تعداد نقاط کانون و فناوری دو پیکسل، عالی عمل می کنند.

نکته مهم در عکاسی ورزشی داشتن یک لنز سریع است که نور زیادی را وارد دوربین شما کند. به همین دلیل می توانید از سرعت شاتر فوق سریع استفاده کنید.

بهترین دوربین نیمه حرفه ای کانن کدام است؟

اگرعلاقه شما به عکاسی ثابت و مکرر است! اگر بودجه متوسط دارید! اگر تصاویر با کیفیت بالا می خواهید!

بهترین پیشنهاد برای نیمه حرفه ای ها دوربین کانن  مدل Canon EOS 6D Mark II است.

این دوربین دارای سنسور فول فریم است. فریم لزوماً بهتر از یک سنسور بریده نیست، اما تنوع بیشتری را در فضاهای تنگ می دهد. دارای بیشترین پیکسل (26 مگاپیکسل) و بالاترین ISO (40000)  است.

صفحه LCD این دوربین، یک صفحه لمسی است و قابلیت اتصال بی سیم را دارد. این دوربین دارای حداکثر سرعت شاتر(1/4000 در مقابل 1/8000) نسبت به سایر دوربین ها است.

از معایب این دوربین این است که از سریعترین سرعت درایو پیوسته (6.5 فریم بر ثانیه در مقابل 10 فریم در ثانیه) برخوردار نیست. اگر از سوژه هایی با حرکت سریع عکاسی می کنید، حتما به دنبال مدل 7D هستید. این دوربین در شرایط بارانی نیز قابل استفاده است.

بهترین دوربین CANON برای حرفه ای ها

وقتی بحث عکاسی حرفه ای به میان می آید، خرید گران ترین دوربین به شما پیشنهاد می شود. اما شما باید با توجه به بودجه خود و ویژگی های دوربین آن را انتخاب کنید. ممکن است هنگام خرید یکی از بهترین دوربین های مدل Canon EOS-1D X Mark II به شما پیشنهاد شود. اما دوربین کانن مدل Canon 5D Mark IV نیز از دوربین هایی است که نسبت به مدل های رقیب از کیفیت و هزینه مناسبی برخوردار است.

Canon EOS-1D X Mark II / Canon 5D Mark IV

این دو نوع دوربین دارای سنسورهای فول فریم بوده و دارای مشخصات فوق العاده ای هستند. مدل های 5DSLR از نظر ویژگی پیکسل با 51 مگاپیکسل برنده است. Mark IV دارای ISO 32،000 است که در شرایط کم نور بسیار عالی است.

همچنین، دارای سرعت شاتر یکسان در 8000/1 هستند. دوربین کانن مدل 5D Mark IV دارای قابلیت وضوح تصویر 4K است.

بهترین لنز دوربین کانن چیست؟

لنز دوربین مهمترین قسمت یک دوربین خوب و باکیفیت است. البته بهترین لنز برای عکاس بستگی به نوع عکاسی آنها دارد. به عنوان مثال، بهترین لنز یک عکاس حیات وحش یک لنز تله فوتو است. Sigma و Tamron دو سازنده ای هستند که لنزهای سازگار با کانن را با قیمت های مناسب ارائه می دهد.

خرید یک لنز خوب برای یک عکاسی عالی لازم است. با داشتن یک لنز با کیفیت بیشترین تفاوت را در کیفیت تصاویر خود مشاهده خواهید کرد.

خرید بهترین دوربین کانن از آرکا آنلاین

با مطالعه مقاله بالا حتما با ویژگی های دوربین کانن و نکاتی که باید هنگام خرید آن ها را درنظر بگیرید آشنا شدید. 

فروشگاه آنلاین آرکا، مکانی مناسب برای خرید محصولات IT و لوازم جانبی است. شما می توانید کالاهای الکترونیک مورد نیاز خود از قبیل لپتاپ، قطعات کامپیوتر، انواع ماشین های اداری، لوازم جانبی و هزاران قلم کالای متنوع را به صورت آنلاین خریداری کنند و به آسانی تحویل بگیرید.

 

 

خدایا شکرت 
 

نظرات

حاصل جمع : Captcha