درباره شرکت اپسون ( Epson )

درباره شرکت اپسون ( Epson )

 

 

 

شرکت اپسون در چه سالی، در کدام کشور و توسط چه کسانی تاسیس شد ؟؟ کیفیت محصولات شرکت Epson چگونه است ؟؟ و....

 

 

پاسخ به سوالات شما

 

جهت مشاهده محصولات Epson کلیک نمایید 

 

 

 

شرکت Epson توسط Hisao Yamazaki در کشور ژاپن و در استان ناگانو تاسیس شده است، اسم کامل این شرکت Son of Electronic Printer است که معنای آن پسر پرینتر الکترونیک هستش که مخفف آن Epson می شود  ولی تقریبا همه کاربران این کمپانی را با نام اپسون یعنی همان اسم مخفف این شرکت می شناسند، شرکت اپسون یکی از برترین شرکت ها در زمینه تولید انواع کالا های الکترونیکی مثل پرینتر، اسکنر، ویدیو پروژکتور و .... است، دفتر مرکزی شرکت اپسون در شهر سوگا در استان ناگانوی ژاپن واقع شده است و در سرتاسر دنیا دارای زیر مجموعه های زیادی است، ریشه اصلی شرکت اپسون به کمپانی با اسم دایوا کوگیو  بر می گردد که در سال 1942 میلادی توسط یکی از ساعت فروش های محلی شهر سوآی تأسیس شد. دایوا کوگیو با جذب سرمایه خانواده موسس سیکو تحت حمایت آنها قرار گرفت و به عنوان تولیدکننده قطعات ساعت برای Daini Seikosha که الان با اسم Seiko Instruments کار می کند شروع به فعالیت کرد 

 

محصولات ویژه Apple iPhone ۱۳ ۱۲۸GB

 

 

 

 

 

محصولات ویژه ASUS V۲۲۲ Core i۵ ۸GB ۱TB ۲۵۶GB SSD ۲GB

 

 

در سال 1943، Daini Seikosha با هدف ساخت ساعتهای سیکو با همکاری کارخانه ای را در سوا به راه انداخت. این شرکت در سال 1959  برای تشکیل شرکت سوا  با دایوا کوگیو شروع به همکاری کرد. این شرکت به تکنولوژی های زیادی در زمینه تولید ساعت دست پیدا کرده است، کمپانی Epson در سال 2003 و پس از قرارگرفتن در لیست گروه یک بازار سهام توکیو خود را به یک شرکت سهامی تبدیل کرد. در همین حال  افراد و شرکتهای مرتبط با Epson از سال 2009 سهامداران شرکت Epson بوده و قدرت را در دست دارند. لازم به ذکر است Epson جایگاه شرکت خود را تثبیت کرده و خیلی کم از اسم سیکو کنار اسم خود استفاده می کند. کمپانی Epson در سال 2004  دوربین دیجیتال جدید خود به اسم RangeFinder  را تولید و معرفی  کرد و ظاهرا در آن زمان از سطح تکنولوژی بسیار بالایی برخوردار بود .

 

 

محصولات ویژه Green GP۱۲۰۰B-OCDG ۸۰PLUS

 

 

 

 

 

محصولات ویژه Beyond BM-۳۰۳۰

 

 

خوبه که بدونید این شرکت جهت توسعه کسب و کار خود در سال 1975 اولین شعبه خود را در ایالت متحده آمریکا تاسیس کرد و سه سال بعد این شرکت اولین پرینتر سوزنی اش را تولید و رونمایی کرد که در آن زمان این پرینتر غالبا با کامپیوتر های کمودور استفاده میشد و با گذشت سال های زیاد از آغاز فعالیت این شرکت، نام این کمپانی قدر در سال 1982 رسما به Epson تغییر کرد و اولین کامپیوتر دستی خودش را در همان سال با اسم HX20 تولید و وارد بازار کرد لازم به ذکر است که محصولات کمپانی Epson از سطح کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همه نیازمندان به محصولاتی نظیر پرینتر و اسکنر می توانند به راحتی به محصولات شرکت Epson که نامی بسیار قابل اعتماد در زمینه ساخت انواع پرینتر است، اعتماد کنند شما می توانید محصولات شرکت Epson را ار فروشگاه آرکا آنلاین با قیمت عالی و شرایط فوق العاده خریداری نمایید .

 

محصولات ویژه Sadata SK-۱۷۰۰

 

 

 جهت مشاهده تمامی اسکنر های شرکت اپسون کلیک نمایید 

 

 

 

Epson Perfection V۱۹

 

 

 

       

Epson Perfection V۶۰۰

 

 

 

           

Epson WORKFORCE DS-۸۷۰

 

 

 

 جهت مشاهده تمامی پرینتر های شرکت اپسون کلیک نمایید 

 

 

 

Epson XP۵۵

 

 

 

      

Epson L۸۰۵

 

 

       

Epson EcoTank L۱۱۱۰

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha