هدست  Corsair HS۶۰ HAPTIC Stereo Hedset

هدست Corsair HS۶۰ HAPTIC Stereo Hedset

 

 

 

 

هدست  Corsair HS۶۰ HAPTIC Stereo Hedset

 

شرکت کورسیر

کمپانی کورسیر یک شرکت مطرح آمریکایی است که در زمینه قطعات کامپیوتری و لوازم جانبی یکی ازبرندهای مشهور دنیا می باشد. این شرکت در کالیفرنیادر سال 1994 توسط اندی پول، دن لیبرمن و جان باکلی تاسیس شد.

طراحی محصولات کورسیر در آمریکا و اسمبل، تست، بسته‌بندی و ارسال آن‌ها به تمام نقاط جهان، در تایوان انجام می‌شود.

 

جهت مشاهده تمامی هدست و هدفون های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

شرکت کورسیر Elgato Gaming را در سال 2018 میلادی خرید و تخصص و مهارت خود را در زمینه کامپیوتر و لپ‌تاپ‌های گیمینگ ارتقا داد، به طوری که به دلیل کیفیت بالای تولید محصولات و به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین در طراحی و ساخت، جوایز مختلفی کسب کرده است.

شرکت کورسیر در زمینه گیمینگ یکی از بهترین برندهای تخصصی و فعال، شناخته شده است، به‌طوری‌که بسیاری از تولیدات، تحقیقات و سرمایه‌گذاری خود را در این زمینه متمرکز کرده است و نام این شرکت را در کنار تولیدکنندگان بزرگی از جمله کولر مستر و گام دیس قرار داده است.

 

خرید منبع تغذیه کامپیوتر او سی پی سی مدل PSU GD SERIES GD۱۶۰۰M

 

محصولات کورسیر

از جمله محصولات اصلی کمپانی کورسیر می توان به رم، کیس کامپیوتر، کیبورد و ماوس گیمینگ، هدست، تجهیزات اختصاصی خنک کننده کامپیوتر، فلش مموری، پاور کامپیوتر، درایوSSD ، لوازم نورپردازی، کامپیوترهای اسمبل شده، صندلی های گیمینگ اشاره کرد.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت کورسیر کلیک نمایید 

 

یکی از محصولات این برند، کیبورد است و این کیبورد یکی از مدل های برتر جهان است. از جمله ویژگی های منحصر به فرد آن نوردهی زیبای RGB در کنار طراحی بی‌نقص، به کارگیری 18 کلید ماکرو در سمت چپ کیبورد، عمر طولانی و جنس با دوام آن است.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

CORSAIR، در لوازم جانبی گیمینگ با کیفیت بسیار بالا در سطح جهان پیشرو است. هدست سیمی HS70 با بلوتوث، جدیدترین مورد هدست های بازی سری HS این شرکت می باشد.

 

خرید منبع تغذیه ماژولار گرین مدل GP۱۲۰۰B-OCDG

 

ویژگی های هدست  Corsair HS۶۰ HAPTIC Stereo Hedset

 HS70 BLUETOOTH با درایورهای صوتی نئودیمیم 50 میلی متری با کیفیت بالا و گوشی های مموری فوم ساخته شده است.

HS70 BLUETOOTH ترکیبی از صدای بازی با سیم از یک کنسول یا رایانه شخصی با صدای بی سیم بلوتوث بر روی دستگاه تلفن همراه است که امکان اتصال بی وقفه با برنامه های گفتگوی صوتی، موسیقی یا تماس های تلفنی را بدون قطع شدن هنگام بازی فراهم ساخته است.

اتصال بلوتوث یک تکنولوژی بسیار مفید در این زمینه است که کاربر می تواند با برنامه هایی مانند برنامه تلفن همراه سوئیچ، یکپارچه در کنار صدای بازی سیمی از کنسول سوییچ، به راحتی کار کند.

میکروفون یک جهته لغو کننده نویز با قابلیت جدا شدن، نویز محیط را برای شفافیت صوتی فوق العاده کاهش می دهد.  باتری قابل شارژ با یک بار شارژ تا 30 ساعت کارایی دارد و گیمر به راحتی می تواند یک روز کامل را بازی کند.

 هدست HS70 BLUETOOTH با استفاده از درایورهای نئودیمیم 50 میلی متری که بصورت سفارشی تنظیم شده اند، امکان شنیدن هر صدایی را بدون مکث در لحظات حیاتی به کاربر می دهد و در عین حال سازگاری با صدای فضایی Windows Sonic شما را درگیر خود می کند.

استفاده از آلومینیوم سبک و بادوام در ساخت این هدست، همراه با درایو های گوش قابل تنظیم مجهز به کفه مخمل خواب دار، راحتی بی نظیری را برای ساعت ها بازی و سالها استفاده در اختیار گیمر قرار می دهد.

 

خرید حافظه SSD اینترنال پاتریوت مدل Viper VP۴۱۰۰ M.۲ ۲۲۸۰ PCIe Gen۴ x ۴ ظرفیت ۲ ترابایت

 

هنگامی که هدست از طریق USB به رایانه متصل می شود، نرم افزار CORSAIR iCUE به کاربر امکان می دهد تنظیمات اکولایزر صوتی، میزان میکروفن و موارد دیگر را تنظیم کند، در حالی که کنترل صدای ولوم و بی صدا تنظیمات راحت را هنگام پرواز ارائه می دهد. طول کابل یو اس بی 8/1 متر می باشد.

این هدست اتصال همزمان سیمی برای صدای بازی و بلوتوث برای تلفن همراه را دارد، اتصال هدست بازی سیمی کورسیر HS70 BLUETOOTH با بلوتوث چت و گوش دادن به هنگام جلسات بازی های کنسول یا رایانه تجربه فراموش نشدنی برای یک گیمر است.

درایورهای صوتی Neodymium با کیفیت بالا، کیفیت صدای عالی و با دامنه به گیمر ارائه می دهد تا همه چیز را بطور واضح  از میدان نبرد بشنوید.

میکروفون یک طرفه با قابلیت جدا شدن ، سر و صدای محیط را برای وضوح صدای عالی کاهش می دهد .

فنجان های گوش مجهز به فوم حافظه مخمل هدست HS70 BLUETOOTH قابل تنظیم هستند. اندازه فنجان های 50 میلیمتر است و قابلیت کنترل صدا بوسیله هدست وجود دارد.

 

خرید پرزنتر بیسیم لاجیتک مدل اسپات لایت

 

آمپدانس هدفون  ۳۲ اهم و دارای حساسیت ۱۱۱ دسیبل است. وزن کل این هدست 660 گرم می باشد و برای کاربر استفاده این هدست بسیار راحت و بدون احساس اذیت و سنگینی است.

چند پلتفرمی سازگار با PC ، PS5 ، PS4 ، Xbox Series X ، Xbox Series S ، Xbox One ، Nintendo Switch و دستگاه های تلفن همراه از طریق یک کانکتور 3.5 میلی متر امکان پذیر است.

 

 

 

خدایا شکرت 
 

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha