ماوس گیمینگ کورسیر مدل M55 RGB PRO

ماوس گیمینگ کورسیر مدل M55 RGB PRO

 

 

 

 

شرکت کورسیر

کمپانی کورسیر یک شرکت مطرح آمریکایی است که در زمینه قطعات کامپیوتری و لوازم جانبی یکی ازبرندهای مشهور دنیا می باشد. این شرکت در کالیفرنیادر سال 1994 توسط اندی پول، دن لیبرمن و جان باکلی تاسیس شد.

طراحی محصولات کورسیر در آمریکا و اسمبل، تست، بسته‌بندی و ارسال آن‌ها به تمام نقاط جهان، در تایوان انجام می‌شود.

 

جهت مشاهده تمامی کیبورد و ماوس های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

شرکت کورسیر Elgato Gaming را در سال 2018 میلادی خرید و تخصص و مهارت خود را در زمینه کامپیوتر و لپ‌تاپ‌های گیمینگ ارتقا داد، به طوری که به دلیل کیفیت بالای تولید محصولات و به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین در طراحی و ساخت، جوایز مختلفی کسب کرده است.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت کورسیر کلیک نمایید 

 

شرکت کورسیر در زمینه گیمینگ یکی از بهترین برندهای تخصصی و فعال، شناخته شده است، به‌طوری‌که بسیاری از تولیدات، تحقیقات و سرمایه‌گذاری خود را در این زمینه متمرکز کرده است و نام این شرکت را در کنار تولیدکنندگان بزرگی از جمله کولر مستر و گام دیس قرار داده است.

 

محصولات کورسیر

از جمله محصولات اصلی کمپانی کورسیر می توان به رم، کیس کامپیوتر، کیبورد و ماوس گیمینگ، هدست، تجهیزات اختصاصی خنک کننده کامپیوتر، فلش مموری، پاور کامپیوتر، درایوSSD ، لوازم نورپردازی، کامپیوترهای اسمبل شده، صندلی های گیمینگ اشاره کرد.

یکی از محصولات این برند، کیبورد است و این کیبورد یکی از مدل های برتر جهان است. از جمله ویژگی های منحصر به فرد آن نوردهی زیبای RGB در کنار طراحی بی‌نقص، به کارگیری 18 کلید ماکرو در سمت چپ کیبورد، عمر طولانی و جنس با دوام آن است.

مانند کیبوردهای این برند، موس ها نیز در لیست برترین های گیمینگ مکانیکال در سایت ‌ها و نشریات معتبر قابل مشاهده است.

 

ماوس گیمینگ کورسیر مدل M55 RGB PRO

ماوس گیمینگ کورسیر مدل M55 RGB Pro مخصوص گیمرهای چپ دست طراحی شده است. این ماوس خوش ساخت و زیبا، دارای طراحی متقارن است و به دلیل همین طراحی کاربران چپ دست نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

وزن ماوس کورسیر مدل M55 RGB Pro  86 گرم است، این ویژگی بسیار خوبی برای سریع ترین حرکت هاست. روی بدنه این ماوس، 8 عدد دکمه طراحی شده که همگی قابل برنامه ریزی هستند.

مثلا می توان اینطور برنامه ریزی کرد که کلیدهای کناری برای خم شدن یا پریدن به کار بروند و یا کار شلیک رگباری و نوشیدن نوشدارو را انجام دهند. کلیدهای کلیک راست و چپ در ماوس کورسیر M55 RGB Pro توسط شرکت مشهور Omron ساخته شده است. شرکت اومرون این دکمه ها را برای 50 میلیون بار کلیک بی نقص ضمانت کرده و به این ترتیب، کاربر تا چند سال نیازی به تعویض ماوس ندارد.

 

خرید هارد اکسترنال ای دیتا مدل اچ دی ۷۱۰ پرو با ظرفیت ۱ ترابایت

 

سرعت موس گیمینگ کورسیر مدل M55 RGB Pro برابر 12400 نقطه بر اینچ است و تنظیم سرعت آن با زدن یک دکمه امکان پذیر است. در دو طرف بدنه دستگاه 4 کلید مجزا وجود دارد که انگشت شست و کوچک به آنها دسترسی دارند و درجه بالای انعطاف پذیری و آزادی عمل را در به کاربر می دهد.

لوگوی Corsair در موس گیمینگ M55 RGB Pro دارای نورپردازی LED است و با نصب برنامه iCue رنگ و ریتم روشن و خاموش شدن آن به دلخواه قابل تنظیم است.

داشتن یک سیستم گیمینگ برای یک گیمر هزینه‌ بالایی دارد، این محصول در عین کارآمد بودن، قیمت پایین‌‌تری نسبت به محصولات برندهای دیگر دارد.

این شرکت آمریکایی با ساختن ماوس‌های گیمینگ با استاندارد بالا مثل Corsair M65 Elite RGB و Corsair Glaive RGB PRO یکی از برترین تولیدکنندگان ماوس‌های مخصوص بازی در دنیا شناخته می‌شود.

 

طراحی ماوس گیمینگ کورسیر مدل M55 RGB PRO

ماوس گیمینگ Corsair M55 RGB PRO بسته بندی زیبایی دارد و دارای دفترچه راهنما نیز هست. این محصول در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شده است و طراحی ساده‌ای دارد.

تقارن به کار رفته در طراحی این محصول باعث طراحی  دو دکمه کناری (side-buttons) که در طرفین این موس می شود، تعداد 8 کلید مکانیکی قابل برنامه‌ریزی در این موس به کار رفته‌است و باعث کنترل روی کاراکتر بازی‌ها به شکل باورنکردنی خواهد شد.

موس مخصوص بازی کورسیر مدل M55 RGB PRO با داشتن ابعاد کوچک و مناسب به راحتی قابل حمل است و به آسانی در کیف لپ‌تاپ جا می‌گیرد و برای استفاده در کنار کامپیوتر مناسب می باشد.

ابعاد و شکل موس به گونه ای است که به خوبی در کف دست جای می‌گیرد برای کار در ساعت های طولانی مناسب است.

شرکت کورسیر برای کاهش قیمت این محصول، تنها از پلاستیک مرغوب در ساختش استفاده کرده ‌و هیچ فلزی در ساخت آن (همچون مدل M65 Elite RGB) استفاده نشده است.

ماوس کورسیر M55 RGB PRO با استفاده از یک کابل USB به طول 1.8 متر باکیفیت که در برابر کشیدگی مقاوم است به لپ‌تاپ گیمینگ یا PC شما متصل می شود.

 

 

کورسیر از حسگر نوری Pixart PAW3327 در موس M55 RGB PRO استفاده کرده ‌است. این حسگر با داشتن 12400 DPI از کنترل و دقت بالایی در هنگام کار برخوردار است. حساسیت مورد نظر در این موس با تغییر مقدار DPI این موس به وسیله نرم افزار iCue امکان پذیر می باشد. علاوه بر این، DPI موس کورسیر M55 RGB PRO به وسیله دکمه موجود در پشت اسکرول در گام‌های 100 تایی و متناسب بنا به نیاز کاربر قابل تنظیم است.

این ماوس با برخورداری از نرخ گزارش (polling-rate) در گستره‌ی 125 تا 1000 هرتز موقعیت مکانی خود را در هر ثانیه به سیستم گزارش می‌کند که نتیجه آن عملکرد فوق دقیق آن است. این نرخ گزارش بالا اجازه هیچ گونه پرش یا تاخیر زمانی را نمی دهد.

کلید‌های چپ و راست به کار رفته در ماوس M55 RGB PRO محصول کمپانی Omron است، توانایی تحمل 50 میلیون ضربه، در سریع ترین را دارد و علاوه بر سرعت عمر طولانی این ماوس گزینه بسیار مناسبی برای خرید است.

 

 

 

خدایا شکرت 
 

نظرات

حاصل جمع : Captcha