قیمت و خرید هارد اکسترنال ۴ ترابایت توشیبا

قیمت و خرید هارد اکسترنال ۴ ترابایت توشیبا

 

 

 

هارد اکسترنال ۴ ترابایت توشیبا

مدل Canvio Basics


تاریخچه برند توشیبا


توشیبا (Toshiba Corporation)  شرکت ژاپنی با بازار بین ‌المللی در حوزه ‌ی محصولات و خدمات الکترونیکی است که مرکز مدیریت آن در توکیو قرار دارد. محصولات و خدمات شرکت در حوزه‌ های متعددی همچون سیستم‌ ها و تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، قطعات و مواد مورد نیاز صنعت الکترونیک، سیستم ‌‌های قدرت، سیستم ‌های زیرساختی صنعتی و اجتماعی، محصولات الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات اداری و سیستم ‌های نورپردازی و لجستیک تولید و عرضه می ‌شوند.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات توشیبا کلیک نمایید 

 

هارد اکسترنال ۴ ترابایت توشیبا مدل Canvio Basics
تاریخ تاسیس شرکت کنونی توشیبا به سال ۱۹۳۹ بر می ‌گردد. در آن سال دو شرکت شیبائورا و توکیو دنکی با هم ادغام شدند که تاریخچه ‌ای متعلق به قرن ۱۹ داشتند.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت توشیبا کلیک نمایید 

 

هریک از شرکت ‌های تشکیل ‌دهنده‌ ی توشیبا، از پیش‌گامان صنعت برق در ژاپن محسوب می ‌شد. نام ابتدایی شرکت جدید، Tokyo Shibaura Denki بود که در سال ۱۹۷۸ به Toshiba Corporation تغییر کرد. توشیبا در تاریخ فناوری به ‌عنوان پیش‌ گام تولید لپ ‌تاپ شناخته می‌ شود. آن‌ ها در صنعت LCD و نیمه‌ هادی از رهبران بازار محسوب می ‌شوند.

 

خرید کیبورد و ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل MK۲۷۰


اکنون سهام شرکت توشیبا در بازارهای بورس توکیو، اوزاکا و ناگویا عرضه می ‌شود. آخرین آمار، این شرکت را در مقام نهم بزرگ ‌ترین تولید کننده‌ های نیمه‌ هادی در جهان قرار می ‌دهد. در حال ‌حاضر زیر مجموعه ‌های شرکت در چهار گروه محصولات دیجیتال، دستگاه ‌های الکترونیکی، لوازم خانگی و زیرساخت‌ های اجتماعی فعالیت می‌ کنند. در سال ۲۰۱۷، شرکت چینی Midea برای خرید زیر مجموعه ‌ی لوازم خانگی اقدام کرد و اکنون 1/80 درصد از سهام آن را در اختیار دارد.


توشیبا در سال ۱۹۳۹ بر اثر ادغام دو شرکت تولید کننده ‌ی تجهیزات برقی، تاسیس شد. Shibaura Sesaku-sho و Tokyo Electric Company شرکت ‌‌های تشکیل‌ دهنده‌ ی توشیبا بودند. شرکت قدیمی‌ تر یعنی شیائورا ریشه ‌ای عمیق در تاریخ ارتباطات ژاپن داشت. اولین فروشگاه تجهیزات تلگراف ژاپن، متعلق به این شرکت بود. هیساشیگه تاناکا، مشهور به ادیسون ژاپن، شرکت را در سال ۱۸۷۵ تاسیس کرده بود.

 

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 


شرایط کسب ‌و کار صنعتی ژاپن در دهه‌‌ های پایانی قرن ۱۹، مناسب نبود. آن‌ ها در توسعه ‌ی صنعتی فاصله‌ ی زیادی با رهبران جهان یعنی بریتانیا، فرانسه، آلمان و ایالات متحده داشتند. مشکلات اقتصادی بعد از سقوط حکومت توکوگاوا در سال ۱۸۶۹ و سیل واردات کالا ها و ماشین ‌آلات خارجی، شرکت‌ های نوپای ژاپنی را تهدید می‌ کرد. در آن سال ‌ها ژاپن فاصله‌ ی زیادی با مستعمره شدن نداشت.

 

خرید ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل ام ۱۸۵


وزارت صنعت ژاپن (Kobusho) در سال ۱۸۷۰ شکل گرفت و به ‌عنوان تسهیل ‌گیری برای توسعه‌ ی صنعتی شرکت فعالیت کرد. از رویکرد های مهم وزارت صنعت در آن سال‌ها می ‌توان به استخدام مهندسان، تکنسین ‌ها و دانشمندان خارجی اشاره کرد که با هدف تزریق فناوری‌ های روز به صنعت ژاپن انجام شد.

مهندسان خارجی وظیفه داشتند تا فعالیت با ماشین‌ آلات وارداتی را به مهندسان ژاپنی آموزش دهند. متخصصان ژاپنی به کشورهای خارجی فرستاده می ‌شدند تا علاوه بر آشنایی با فناوری ‌ها و تجهیزات روز، بهترین نمونه ‌ها را برای استفاده در صنایع داخلی انتخاب کنند.
ادغام و به ‌کارگیری فناوری‌ های خارجی، برای اولین ‌بار در شرکت Tanaka Seizo-sho انجام شد. آن‌ ها یک موتور بخار با قدرت ۱،۳۰۰ اسب داشتند که با استفاده از نقشه‌ های یک نمونه‌ ی انگلیسی و در مرکز تولید Kanebo ساخته شد. فعالیت آن‌ ها به صنعت‌ گران ژاپنی ثابت کرد که می‌ توان با بهره‌ گیری از دانش خارجی، فناوری را به‌ صورت بومی و با بهره‌ مندی از منابع داخلی، به نتیجه رساند.

مدیران شرکت در دهه ‌ی ۱۸۸۰ به این نتیجه رسیدند که پرداخت هزینه برای دانش فنی، بهترین ابزار برای ارتقاء ظرفیت ‌های فناورانه خواهد بود. همین استراتژی، به تاناکا کمک کرد تا در دهه ‌‌ی ۱۸۹۰، تولید ترانسفورمانور، موتورهای برقی و دیگر تجهیزات سنگین برقی را به کارخانه ‌های خود بیفزاید.

 

خرید کیس اوست مدل GT-AV۰۲-BG


تاناکا در دوران بهره ‌مندی از نیروهای خارجی، دستاوردهای اکتشافی و نوآوری متعددی را هم تجربه کرد. آن‌ ها اولین ژنراتورهای برق ‌آبی ژاپن را در سال ۱۸۹۴ توسعه دادند. فناوری‌ های داخلی شرکت به ‌قدری توسعه یافتند که در سال ۱۹۰۲، یک دینام سه ‌فاز ۱۵۰ کیلو واتی برای انبار مهمات خلیج یوکوزوکا ساختند.

این دستاورد، به ‌نوعی تغییر فناوری ژاپنی از تکیه بر خارجی ‌ها، به فناوری داخلی بود و اولین قدم‌ ها را برای فعالیت بین ‌المللی شکل می ‌داد. شرکت در سال ۱۹۰۴ نام خود را به شبائورا تغییر داد و در سال ۱۹۱۵ اولین لامپ‌ های خلا اشعه ‌ی ایکس را در ژاپن تولید کرد.


اختراعات


اولین تلفن تصویری رنگی، تلویزیون رنگی گسترده، تلویزیون رنگی سی ‌آ رتی، اولین دیسک نوری بایگانی اطلاعات، اولین سامانه اوسی ‌آر با قابلیت خواندن حروف چینی، اولین دیسک‌ های ۰٫۸۵ اینچی که در موبایل آی ‌پاد به ‌کار می ‌روند و اولین دی ‌وی ‌دی، نمونه ‌هایی از نوآوری هایی است، که در طول دهه اخیر، توسط توشیبا عرضه شده ‌است.
این شرکت دارای ۳۹ مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان بوده، که بیش از ۴٫۱۸۰ نفر در این مراکز، مشغول به‌ کارند.

 

خرید حافظه SSD اینترنال پاتریوت مدل Viper VP۴۱۰۰ M.۲ ۲۲۸۰ PCIe Gen۴ x ۴


حوزه ‌های فعالیت


دستگاه ‌ها و اجزای الکترونیکی: حافظه‌ های جانبی، کارت ‌های حافظه، صفحات نمایشگر ال‌ سی ‌دی، سلول ‌های سوختی برای تجهیزات تلفن همراه، نیمه ‎هادی ‌ها
سامانه ‌های زیر ساخت اجتماعی: سامانه ‌های برق قدرت، صنعتی، آسانسور، تجهیزات پزشکی، توربین ‌های نیروگاه‌ های برق حرارتی، اسکنرهای دقیق پزشکی، کارت ‌های آی‌ سی ورودی درها
محصولات دیجیتالی: شبکه‌ های دیجیتالی و رایانه ‌ای، تجهیزات ارتباطات تلفن همراه، دی ‌وی ‌دی خوان ‌ها، لپ‌ تاپ‌ ها
لوازم خانگی: پلوپز با فشار خلاء، ماشین لباسشویی با مصرف کم انرژی، یخچال، تهویه مطبوع


هارد اکسترنال ۴ ترابایت توشیبا مدل Canvio Basics 

هارد اکسترنال ۴ ترابایت توشیبا مدل Canvio Basics


هارد اکسترنال مدل Canvio Basics با ظرفیت 4 ترابایت و به صورت Protable به بازار قطعات کامپیوتر عرضه شده است. این هارد به راحتی قابل حمل بوده و می تواند به سادگی در کیف و یا کوله پشتی لپ تاپ شما قرار گیرد. می توانید با استفاده از این محصول اطلاعات و داده های خود را در حجم های مختلف ذخیره کرده و در مواقع لزوم از آن استفاده کنید.

سایز هد هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Basics برابر با 2.5 اینچ بوده و در ابعادی برابر با20.5*79*119  میلی متر ساخته شده است. این محصول قادر است تا با رابط اتصال  USB 3.2 Gen 1 به اکثر کامپیوتر ها و لپ تاپ ها متصل شده و به انتقال و تبادل اطلاعات با کاربر بپردازد. هارد توشیبا با سیستم عامل های ویندوز سازگار بوده و دارای پارت نامبری برابر با HDTB440EK3CA می باشد.


سایر مشخصات هارد اکسترنال 4 ترابایت توشیبا


هارد اکسترنال Toshiba مدل Canvio Basics قادر خواهد بود تا اطلاعات دریافتی و ذخیره شده را با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه با رابط USB 3.0 به سایر دستگاه ها منتقل کرده و با کیفیت بالا و بدون مشکل آن ها را بازخوانی کند. این محصول شامل یک پاور گذرگاه USB بوده که می تواند با قدرت 900 میلی آمپر انرژی مورد نیاز این هارد را تامین کند.

هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Basics 4TB محصولی کاربردی و ایده آل برای کسانی است که می خواهند فایل های خود را با کیفیت بالا و بدون مشکل حذف و یا خرابی اطلاعات، جا به جا کنند. این محصول قادر خواهد بود تا از رابط اتصال  USB 2.0 پشتیبانی کرده و به راحتی به دستگاه هایی مثل: لپ تاپ، کامپیوتر و تلویزیون متصل شود.


مشخصات 

هارد اکسترنال ۴ ترابایت توشیبا مدل Canvio Basics
ابعاد:

۱۱۹ × ۷۹ × ۲۰.۵ میلی متر
وزن:      

۲۳۰ گرم
سایز هد:

۲.۵ اینچ
نوع هارد:  

قابل حمل
آداپتور:    

ندارد
ظرفیت:                  

۴ ترابایت
نوع رابط:  

با سیم
رابط:

USB 2.0 , USB 3.0                       
سرعت انتقال داده ها:

۵ گیگابیت بر ثانیه
RPM: 

دور بر دقیقه 5400
نشانگر LED:

دارد
مقاوم در برابر آب:    

ندارد
مقاوم در برابر ضربه:

ندارد
سازگاری با سیستم عامل: 

Windows® 10 / Windows 8.1 / Windows 8 / Windows® 7


مزایا
•    طراحی کم حجم
•    فناوری سنسور ضربه داخلی
•    فناوری بارگذاری سطح شیب دار

 

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha