قیمت پاور بانک ای دیتا

قیمت پاور بانک ای دیتا

 

 

 

پاوربانک ای دیتا مدل P۲۰۰۰۰QCD ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت

خرید پاوربانک ای دیتا مدل P۲۰۰۰۰QCD ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت

پاوربانک 20000 میلی آمپری P20000QCD ای دیتا با ظرفیت فوق العاده 20 هزار میلی آمپر، طراحی جمع و جور، پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع یا Qualcomm QC 3.0 و قابلیت USB Power Delivery 3.0 پاوربانک P20000QCD ای دیتا دستگاه های شما را بهتر از هر زمان دیگری شارژ می کند.

 

جهت مشاهده تمامی پاوربانک های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

خرید پاوربانک ای دیتا مدل P۲۰۰۰۰QCD ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت

این پاوربانک از طیف وسیعی از این تکنولوژی ها پشتیبانی می کند. از جمله می توان به Qualcomm QC 3.0, USB PD 3.0, MTK PE1.1, Samsung AFC, HUAWEI SCP & FCP و OPPO VOOC اشاره کرد. P20000QCD ای دیتا دارای دو پورت USB-A و یک پورت USB-C دو طرفه است. مجموع توان خروجی این پورت ها حداکثر 5V/3A است. توان بالای این دستگاه به شما اجازه می دهد تا 3 دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید.

 

خرید منبع تغذیه ترمالتیک مدل اسمارت آر جی بی

 

اهمیت و کاربرد پاوربانک‌ها


نیاز بشر به استفاده از دستگاه دیجیتال و الکترونیک و ابزارهای جانبی آن‌ها، با پیشرفت زندگی ماشینی روز به روز در حال افزایش است. امروزه زندگی اغلب مردم با دستگاه‌های دیجیتال پیوند خورده و بسیاری از کارهای روزمره توسط این ابزارهای پیشرفته انجام می‌شود.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ای دیتا کلیک نمایید 

 

پاوربانک ای دیتا مدل P۲۰۰۰۰QCD ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت

در واقع از آنجا که دستگاه‌ های دیجیتالی و الکترونیکی جزء جدایی ناپذیر زندگی مدرن این روزها به شمار می‌ روند و با گسترش کارایی ‌هایشان تقریباً تمام افراد از آن‌ ها استفاده می‌ کنند. همانطور که می ‌دانید این وسایل در دو نوع تولید می‌ شوند. کارایی برخی از آن‌ ها با اتصال مستقیم به برق شهری و برخی دیگر توسط باتری قابل شارژ فراهم خواهد شد.  نیاز به شارژ باتری آن‌ ها هم بیش از پیش حائز اهمیت است و به یکی از دغدغه ‌های بزرگ کاربران تبدیل شده است.

 

جهت مشاهده محصولات ای دیتا کلیک نمایید 

 

این روزها مهمترین وسیله ‌ای که در همه ‌جا به همراه انسان به هر گوشه و کناری می ‌رود، گوشی‌ های همراه موبایل هستند که برای همه ‌ی ‌ما دارای اهمیت بسیار بالایی بوده و بسیاری از کارهای ما به وسیله‌ی آن‌ ها انجام می ‌شود. در زمان تمام شدن شارژ این وسایل، گوشی‌هایمان هیچ کاربرد و استفاده ‌ای ندارند و بعضی اوقات ممکن است این نبودن شارژ برای هر شخصی خطر آفرین باشد.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

برای این کار شارژرهای همراه یا همان پاوربانک‌ ها اختراع و به بازار عرضه شدند. این اختراع به ‌دلیل کاربردی بودن آن و رفع‌ کننده بسیار از نیازهای شارژی، توانست گردش مالی خوبی را برای مخترعین آن به جریان در آورد.

شارژرها در گذر زمان به دلیل نیاز روز افزون به انرژی بیشتر الکترونیکی بشر به تکامل‌ هایی مانند افزایش حجم ذخیره‌سازی انرژی، مقدار آمپر ساعت، کوچک شدن و سریع ‌تر شارژ کردن رسیده ‌اند. پاوربانک ‌ها امکان شارژ گوشی، تبلت، هدفون‌ های قابل شارژ، پخش‌ کننده‌های موسیقی، ساعت‌ های هوشمند و دیگر ابزار و اکسسوری‌های دیجیتالی را فراهم می ‌کنند و می ‌توانید در هر مکانی از پدیده ‌ی خاموشی دستگاه خود جلوگیری کنید.

به کمک این دستگاه می ‌توانید انرژی الکتریکی را ذخیره کنید و در زمان نیاز از آن استفاده کنید بهتر است هنگام خرید پاوربانک به ظرفیت، جنس بدنه، ابعاد، وزن و دوام آن توجه داشته باشید.

 

خرید پردازنده CPU اینتل باکس مدل Pentium Gold G۶۴۰۰

 

آشنایی با شارژر همراه ای دیتا مدل P20000QCD ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت


فرض کنید که سر کار هستید و ساعت هوشمند و موبایل شما خاموش شده‌اند و نمی ‌توانید برای شارژ هیچکدام صبر کنید. این پاور بانک با وجود دو پورت، به شما این امکان را می ‌دهد که هر دو وسیله‌ ی خود را به صورت همزمان شارژ کنید. به این وسیله در زمان صرفه‌جویی می ‌کنید و بدون فوت وقت و گذر زمانی طولانی وسایل خود را شارژ و قابل استفاده می ‌کنید.

 

شارژر همراه ای دیتا مدل P20000QCD ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از قابلیت انتقال جریان تا 3 آمپر امکان شارژ سریع ‌تر دستگاه دیجیتالی شما را برایتان فراهم می ‌کند علاوه بر این خوب است بدانید که این پاوربانک علاوه بر آنکه دستگاه شما را سریع ‌تر از دیگر پاوربانک ‌های موجود در بازار شارژ می‌ کند، خودش هم در مدت زمانی کم و سریع‌ تر از حالت معمول شارژ می ‌شود بنابراین برای شارژ خود شارژر همراه نیاز نیست وقت زیادی را صرف کنید.

کاربر با استفاده از این شارژر همراه هیچوقت به کمبود شارژ دستگاه خود مواجه نخواهد بود. همانطور که گفته شد ظرفیت اسمی این محصول 20000 میلی آمپر است و به همین دلیل امکان شارژ چند باره‌ی لوازم الکترونیکی شما توسط این محصول، فراهم است. این ظرفیت اسمی بالا علاوه بر ویژگی فوق شما را از شارژ کردن مداوم پاوربانک بعد از هر بار استفاده هم بی ‌نیاز می‌ کند و زمان بیشتری طول می ‌کشد که باتری آن خالی شود.

حتماً می ‌دانید که برخی از محصولات این حوزه بدون نشانگر یا LCD بر روی بدنه ‌ی دستگاه هستند. به همین خاطر شما تا زمان استفاده یا اتصال شارژر همراه خود به برق از میزان شارژ آن با خبر نخواهید بود. نشانشگر LED روی بدنه‌ی این دستگاه میزان باتری آن را به شما نمایش می ‌دهد. این نشانگر درصد باقی ‌مانده از میزان باتری ذخیره شده در پاوربانک را به شما نشان خواهد داد. باتری لیتیوم یونی پاوربانک ای دیتا کیفیت بالا و عمر مناسبی دارد.

کیفیت ساخت این کالا آن را تا حد مناسبی در برابر آسیب ‌های احتمالی نظیر افتادن از ارتفاع کم مقاوم کرده است. بهتر است بدانید که این مدل از شارژهای ای دیتا از فناوری شارژ سریع کوالکام و فناوری شارژ سریع Power Delivery پشتیبانی می‌ کند.

به همین دلیل نیازی نیست نگران آسیب‌ هایی نظیر شارژ بیش از حد باتری تلفن همراهتان باشید و می ‌توانید دستگاه یا ابزار جانبی دیجیتال خود را در مدت زمانی کوتاه شارژ کنید. شارژر همراه ای دیتا مدل P20000QCD انتخابی شایسته میان پاوربانک‌ هایی در این رده قیمت است که تمام نیاز شما را برطرف می‌ کند و از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار است.

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha