پاور بانک روموس مدل PH۵۰

پاور بانک روموس مدل PH۵۰

 

 

 

پاوربانک نوعی باتری یدک یا اضافی است. که در صورت اتمام شارژ باتری دستگاه هوشمند خود، می‌توانید با کمک آن دستگاه خود را مجددا شارژ کنید. پاوربانک با نام‌های دیگر همچون شارژر همراه هم شناخته می‌شود.

 

 

جهت مشاهده پاور بانک های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

انواع پاور بانک

 

پاوربانک‌ها انواع مختلفی دارند. ولی عملکرد تمامی آن‌ها تا حد زیادی به هم شبیه اند. این دستگاه‌ها از نظر کاربرد و فناوری به‌کار برده شده در تولید، به چند دسته تقسیم می‌شوند: 

 

پاور بانک گوشی هوشمند و تبلت

 

 این دسته از پاوربانک‌ها در ظرفیت‌های مختلف و با میزان جریان و ولتاژ متناسب با گوشی‌های هوشمند طراحی شده‌اند. و قدرت شارژ کردن باتری تلفن همراه را دارند.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

پاور بانک لپ تاپ

 

این دسته از پاوربانک‌ها، خروجی ولتاژ و جریان متناسب با باتری‌های لپ‌تاپ را دراختیار قرار می‌دهند.اکثر پاوربانک‌های بازار ولتاژ ۵ ولت دارند. در صورتی که برای شارژ باتری لپ‌تاپ براساس مشخصات سیستم‌تان، نیاز به پاوربانک با ولتاژ ۱۶ تا ۲۰ ولت دارید.

 

پاور بانک های هوشمند

 

 خروجی ولتاژ و جریان پاوربانک‌های هوشمند، متناسب با نیاز باتری دستگاه قابل تنظیم است. و باتوجه‌به نوع دستگاه، قادر به تأمین شدت جریان مناسب باتری است. ایمنی این پاوربانک‌ها در سطح بالاتری نسبت به هم‌تایان ارزان‌تر خود قرار دارد.

 

 

 

پاور بانک روموس مدل PH۵۰  با ابعاد: ۲۰۰x۱۰۰x۲۰ میلی‌متر و وزن حدودی ۴۰۰ گرم ، ظرفیت اسمی 10000 و دارای باتری لیتیوم پلیمری است.این محصول با تکنولوژی Quick Charge ۲.۰ در برابر ضربه مقاوم است و بدنه ی آن از جنس پلاستیک می باشد.

پاور بانک روموس مدل PH۵۰ را میتوانید با قیمت ویژه از سایت آرکا آنلاین تهیه کنید.

 

 

خدایا شکرت 

 

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha