لپ تاپ اچ پی مدل  EliteBook 840 G3

لپ تاپ اچ پی مدل  EliteBook 840 G3

 

 

 

آشنایی با تاریخچه برند اچ پی و معرفی لپ تاپ اچ پی مدل  EliteBook 840 G3


تاریخچه برند اچ پی


Hp خدمات خود را در سطح فردی و جهانی و به مصرف کنندگان عادی، مشاغل کوچک و متوسط، مشتریان بخش‌ های دولتی و شرکت‌ های بهداشتی و آموزشی ارائه می ‌دهد. سیستم مجموعه Hp از طریق ۷ بخش تجاری به فعالیت مشغول است: سیستم ‌های بازاریابی فردی، گروه ‌های سازمانی، بخش تجاری چاپگرها، خدمات سازمانی، سیستم بازاریابی نرم افزاری، خدمات مالی و سرمایه گذاری ‌های شرکتی.

 

جهت مشاهده تمامی لپ تاپ های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

خرید لپ تاپ اچ پی مدل  EliteBook 840 G3

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

در بخش سیستم ‌های بازاریابی فردی، رایانه‌ های شخصی تجاری، ماشین حساب و دیگر لوازم جانبی نرم افزاری برای بازارهای تجاری و افراد فراهم می ‌شود. در بخش تجاری چاپگرها سخت افزار و نرم افزار پرینترهای خانگی و دستگاه‌ های اسکن به دست مصرف کننده و شرکت‌ های تجاری می ‌رسد. این بخش بر روی فعالیت‌ های تصویربرداری در بازارهای تجاری متمرکز است.


شرکت HP در سال 1936 توسط ویلیام بیل ردینگتون هیولت William "Bill" Redington Hewlett و دیو پکارد Dave Packard تاسیس شد. این دو فعالیت های خود را از گاراژی در منطقه پائولو آلتو کالیفرنیا شروع کردند. تاریخچه اچ پی ریشه در آمریکا دارد. هیولت پاکارد یا به اختصار اچ پی (HP) یک شرکت آمریکایی چند ملیتی فناوری اطلاعات است. ساختمان مرکزی این شرکت در ایالت کالیفرنیا در آمریکا واقع شده ‌است.

 

خرید مادربرد ایسوس مدل تی یو اف بی ۳۶۰ ام ای گیمینگ
 


 HP 3000یک طراحی مبتنی بر پشته ی پیشرفته برای یک سرور محاسباتی بیزینسی است که بعدا توسط RISCtechnology مورد تایید قرار گرفت. سری HP 2640 ترمینال های هوشمند، رابط های مبتنی بر فرم را برای ترمینال های ASCII معرفی کرده و کلیدهای کاربردی مبتنی بر صفحه نمایش را ارائه کرده اند که در حال حاضر از آن ها در پمپ های گاز و خودپردازهای بانکی استفاده می شود.

سری  HP 2640 حاوی یکی از اولین صفحه نمایش های بیتی است که وقتی با مجموعه دستورات آموزشی میکروکد شده ادغام شد، اولین برنامه ی نمایشی WYSIWYG  به نام BRUNO  را فعال سازی کرد که بعدا تبدیل به برنامه ی HP-Draw بر رویHP 3000  شد.  HPدر نهایت در زمینه ی فروش از IBM بزرگ ترین فروشنده ی فناوری دنیا پیشی گرفت.
با اینکه Programma 101 اولین سیستم رومیزی تجاری بود، HP توسط مجله یWired  به عنوان تولید کننده ی اولین دستگاه به نام کامپیوتر شخصی (Hewlett-Packard 9100A)  در سال ۱۹۶۸ معرفی شد.

در سال ۱۹۶۶ در فیرا دی میلانو در کشور ایتالیا، Programma 101 به "پرسنل کامپیوتری" نامگذاری شد HP .نام آن را محاسبه گر رومیزی قرار داد.یکی از شاهکارهای مهندسی این بود که مدار منطقی آن بدون هیچ مدار مجتمعی ساخته شده بود. پردازنده ی آن کاملا به صورت مجزا تعبیه شده است. صفحه نمایش CRT، کارت ذخیره سازی مغناطیسی و پرینتر از دیگر مشخصات آن بودند.
صفحه کلید ماشین چیزی بین یک ماشین حساب مهندسی و یک ماشین اضافی است. در این دستگاه کیبورد الفبایی وجود ندارد.
استیو وزنیاک بنیان گذار شرکت اپل وقتی در کمپانی  HP کار می کرد کامپیوتر Apple I را طراحی و امتیاز آن را به آن ها واگذار کرد، ولی آن ها این محصول را در بازارهای علمی، بیزینسی و صنعتی ارائه نکردند.


کمپانی در ازای بعضی از محصولات اعتبار جهانی را کسب کرد. آن ها در سال ۱۹۷۲ اولین ماشین حساب الکترونیک دستی علمی (HP-35)، در سال ۱۹۷۴ اولین ماشین حساب دستی قابل برنامه ریزی (HP-65) و در سال ۱۹۷۹ اولین ماشین حساب الفبایی عددی، قابل برنامه ریزی و قابل توسعه (HP-41C) و اولین ماشین حساب نمادین و گرافیکی را معرفی کردند. اوسیلسکوپ ها، تحلیل گرهای منطقی و دیگر ابزارهای اندازه گیری آن ها مثل ماشین حساب های علمی و بیزینسی شان از نظر استحکام و قابلیت استفاده بسیار مشهور هستند.
سری 98x5  کامپیوترهای رومیزی تکنیکال در سال ۱۹۷۵ با مدل ۹۸۱۵ رونمایی شدند؛ و سری ۸۰ که ارزان تر و جز کامپیوترهای تکنیکال بودند در سال ۱۹۷۹ با مدل ۸۵ به بازار آمدند. این ماشین ها از یکی از نسخه های زبان برنامه نویسی BASIC استفاده می کردند که بعد از روشن شدن ماشین به سرعت در دسترس قرار می گرفتند و از یک نوار مغناطیسی اختصاصی برای ذخیره سازی استفاده می کردند. 
کامپیوترهای HP از نظر قابلیت با نسل های بعدی کامپیوترهای شخصی IBM برابری داشتند، با اینکه محدودیت های مربوط به فناوری های آن زمان باعث شده بود قیمت ها بالا بروند.

 

خرید کیس کامپیوتر مسترتک مدل VENTUS 


دهه ۱۹۸۰


در سال ۱۹۸۴، HP  پرینترهای جوهر افشان و لیزری را برای سیستم های رومیزی معرفی کرد. این محصولات بعدا به اسکنر مجهز و کم کم دستگاه های چندکاره تولید شدند. مهم ترین دستگاه های موجود در این حوزه عبارت اند از پرینترهای تک کاره، اسکنر، دستگاه کپی و دستگاه فکس. مکانیزم های چاپ مربوط به پرینترهای لیزری بسیار محبوب HP تقریبا کاملا وابسته به قطعات Canon Inc موتورهای چاپ هستند که این مکانیزم ها از فناوری توسعه یافته توسط Xerox استفاده می کنند.

HP سخت افزارها، سیستم عامل ها و نرم افزارهایی را توسعه می دهد که داده ها را برای مکانیزم های چاپ به نقطه تبدیل می کنند.

پرینترهای جوهر افشان
در تاریخ ۳ مارس ۱۹۸۶، HP دامنه ی HP.com را ثبت کرد که نهمین دامنه ی اینترنتی بود که ثبت می شد.
در سال ۱۹۸۷، گاراژ پالو آلتو که هیولت و پاکارد کسب و کارشان را از آنجا راه اندازی کردند به عنوان یکی از نقطه عطف های تاریخی ایالت کالیفرنیا در نظر گرفته شد.


دهه ۱۹۹۰


در دهه ی ۱۹۹۰،  HPخط تولید کامپیوترش را توسعه داد که در وهله ی اول هدفش کاربران دانشگاهی، تحقیقات و کسب و کار بود. HP از طریق دستاوردهایش رشد زیادی کرد. این کمپانی در سال ۱۹۸۹ شرکت Apollo Computer و در سال ۱۹۹۵ شرکت Convex Computer را خریداری کرد.
در اواخر دهه،  HPسایت hpshopping.com  را به عنوان یک شرکت تابع مستقل برای فروش آنلاین و مستقیم محصولات به مصرف کنندگان راه اندازی کرد. در سال ۲۰۰۵ این مرکز به  HP Home & Home Office Store تغییر نام داد.
از ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸، هیولت پاکارد اسپانسر تیم فوتبال انگلیسی Tottenham Hotspur بود.
در سال ۱۹۹۹ تمام کسب و کارهای غیر مرتبط با کامپیوتر، ذخیره سازی و تصویرپردازی از HP تفکیک شدند تا فناوری های Agilent را شکل دهند. Agilent بزرگ ترین زیرمجموعه ی عمومی در تاریخچه ی سیلیکون است. این مجموعه یک کمپانی ۸ میلیارد دلاری با حدود ۳۰۰۰۰ کارمند را راه اندازی کرد که کارشان ساخت ابزار علمی، ابزار نیمه هادی، ابزارهای نوری شبکه ای و تجهیزات الکترونیک تستی برای تلکام و R&D بی سیم بود.


۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵


در سوم سپتامبر ۲۰۰۱، HP اعلام کرد که با شرکت Compaq بر سر ادغام دو کمپانی به توافق رسیده است. در می ۲۰۰۲ بعد از رای گیری سهام داران،  HPرسما با Compaq ادغام شد. قبل از این برنامه هایی برای تحکیم تیم ها و خطوط تولید در نظر گرفته شده بود.
Compaq قبلا در سال ۱۹۹۸ یک شرکت تجهیزات دیجیتال بود. HP هنوز از محصولات دیجیتال سابق (مدل های PDP-11، VAX و(AlphaServer  پشتیبانی می کند.
در سال ۲۰۰۴ HP سری DV 1000 را تولید کرد که شامل HP Pavilion dv 1658  و ۱۰۴۰ می شد. دو سال بعد در می ۲۰۰۵ HP  کمپین خود با شعار "کامپیوتر شخصی است" را راه اندازی کرد. کمپین باعث شد تا مسئله ی PC "یک کامپیوتر شخصی است" محقق شود. کمپین از روش بازاریابی ویروسی، دیدگاه های پیچیده و وب سایت مربوط به خودش (www.hp.com/personal) استفاده می کند. بعضی از تبلیغات برجسته ی آن عبارت اند از  Pharrell، Petra Nemcova، Mark Burnett، Mark Cuban، Alicia Keys، Jay-Z، Gwen Stefani و Shaun White.


۲۰۰۶-۲۰۰۹


در سال ۲۰۰۶،  HP چند محصول جدید شامل سیستم های رومیزی، نوت بوک های ارتقا یافته، یک ایستگاه کاری و نرم افزار مدیریت آن ها که OpenView Client Configuration Manager 2.0 نام دارد را روانه ی بازار کرد. در همان سال ارزش سهام HP به خاطر رسیدن به نتایج خوب در چهار ماه آخر سال بر اساس برنامه ی Hurd و کاهش نیروی کار و هزینه ها، بالا رفت.
در ماه ژولی سال ۲۰۰۷،  HP توافقنامه ای را مبنی بر به دست آوردن Opsware در یک مناقصه به ارزش هر سهم ۱۴٫۲۵ دلار امضا کرد. این باعث ادغام نرم افزار Opsware با نرم افزار سازمانی فناوری اطلاعات مدیریت Oracle شد.

قیمت لپ تاپ اچ پی مدل  EliteBook 840 G3
در سال های ابتدایی که Hurd نقش جدید خودش را ایفا می کرد، قیمت سهام HP بیش از دو برابر رشد کرد. با اتمام سال مالی ۲۰۰۷، HP  برای اولین بار ۱۰۰ میلیارد دلار فروش داشت. درآمد سالانه ی شرکت به ۱۰۴ میلیارد دلار رسید و بر IBM رقیب خود غلبه کرد.
در ۱۳ می ۲۰۰۸، HP  و Electronic Data Systems (EDS) اعلام کردند که یک توافق نامه مبنی بر خرید سهام EDS توسط HP امضا کرده اند. در ۳۰ ژوئن،  HP اعلام کرد که دوره انتظار قوانین بهبود ضد انحصاری Hart-Scott-Rodino مربوط به سال ۱۹۷۶ به پایان رسیده است. 


۱۱ در نوامبر ۲۰۰۹، ۳Com  و هیولت پاکارد اعلام کردند که هیولت پاکارد سهام ۳ Com را به ارزش ۲٫۷ میلیارد دلار می خرد. این معامله یکی از بزرگ ترین معاملاتی است که توسط غول های تکنولوژی در راستای یکپارچه شدن انجام شد. از زمان شروع بحران های مالی در سال ۲۰۰۷، غول های تکنولوژی دائما فشاری فراتر از بازارهای فعلی شان احساس می کردند. کمپانی Dell به منظور حمله به حوزه های کسب و کاری که قبلا در تصاحب IBM بود، سهام شرکت Perot Systems را خریداری کرد. آخرین اقدام هیولت پاکارد تصاحب بازار دیتای شبکه های سازمانی بود که تحت سلطه ی Cisco قرار داشت.

 

خرید هدست باسیم گیمینگ لاجیتک مدل جی ۴۳۲
 


عملیات اصلی HP از مرکز اصلی آن در پالو آلتو، کالیفرنیا، آمریکا فرماندهی می شود. عملیات مربوط به کشور آمریکا از شهرستان هریس، تگزاس در نزدیکی هاستون فرماندهی می شود. دفاتر مربوط به آمریکای لاتین در شهرستان میامی-دید، فلوریدا در نزدیکی میامی قرار دارند. دفاتر اروپایی آن در میرین، سوئد، نزدیک جنوا هستند. این کمپانی یک مرکز تحقیقاتی در پاریس ساکلی، ۲۰ کیلومتری جنوب پاریس، فرانسه دارد. دفاتر آسیایی در سنگاپور واقع شده اند.


این کمپانی در شهرهای لیکسلیپ، ایرلند؛ آستین، تگزاس؛ بویسی، آیداهو؛ کروالیس، ارگون؛ فورت کولینز، کلرادو؛ رزویل، کالیفرنیا؛ سن پترزبورگ، فلوریدا؛ سانتیگو، کالیفرنیا؛ توسلا، اوکلاهاما؛ ونکاور، واشنگتن؛ کانوی، آرکانساس و پلانو، تگزاس عواملی را دارد. در انگلستانHP  در یک سایت بزرگ در برکنل، برکشیر است و دفاتر مختلفی را در مکان های مختلف در انگلستان دارد که شامل یک برج دفتر مرکزی در خیابان ۸۸ می شود. کمپانی یک دفتر مرکزی بزرگ و دفاتر وابسته ی زیادی در بخارست رومانی و بنگلور هندوستان تاسیس کرده است. MphasiS که مقر اصلی شهر بنگلور است بهHP  این امکان را داده که ردپایش را در شهر افزایش دهد.


محصولات و ساختار سازمانی


HP خط تولید پرینتر، اسکنر، دوربین دیجیتال، ماشین حساب، PDA، سرور، کامپیوترهای ایستگاه کاری و کامپیوترهای خانگی و دفتری را در اختیار دارد. از سال ۲۰۰۱ HP امکاناتش را بروزرسانی کرد و از آن زمان نه تنها سخت افزار و نرم افزار، بلکه از طیف گسترده ای از سرویس های مربوط به طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی زیرساخت های IT پشتیبانی می کند.

لپ تاپ اچ پی مدل  EliteBook 840 G3
گروه تصویربرداری و چاپ HP (IPG) در سال ۲۰۰۵ با هدف ارائه سیستم های تصویربرداری و چاپ، سخت افزارهای چاپگر، لوازم چاپ و دستگاه های اسکن، پشتیبانی از مصرف کنندگان و کسب و کارهای کوچک و متوسط و سازمان های بزرگ راه اندازی شد.

 

خرید حافظه SSD اینترنال سامسونگ مدل ۸۷۰EVO SATA ۲.۵ inch 

 

 


محصولات و فناوری های مربوط به IPG به صورت زیر هستند:


•    چاپگرهای جوهرافشان و لیزری
•    مواد مصرفی و محصولات مربوطه
•    پرینتر /اسکنر /فکس های اداری چندکاره
•    چاپگرهای بزرگ Designjet و Scitex
•    چاپگرهای دیجیتال  Indigo Digital Press
•    نرم افزار مدیریت چاپگر  HP Web Jetadmin
•    مجموعه نرم افزاری مدیریت خروجی HP 
•    فناوری ضبط نوری  LightScribe
•    HP SPaM
•    Snapfish by HP، یک سرویس تولید و اشتراک تصویر


لپ تاپ اچ پی مدل EliteBook 840 G3 با پردازنده i7 و صفحه نمایش فول اچ دی 

لپ تاپ اچ پی مدل  EliteBook 840 G3
لپ ‌تاپ ‌های 14 اینچی
به دلیل اندازه ‌ی کوچکتری که به نسبت مدل‌ های 15.6 اینچی دارند، معمولا از امکانات کمتری برخوردار بوده و موقع طراحی، بیشتر به قابلیت حمل آسان آن ‌ها توجه شده است. ولی لپ‌ تاپ مدل EliteBook 840 G3  شرکت اچ‌ پی شرایط متفاوتی داشته و امکانات و اتصالات آن در حد لپ ‌تاپ ‌های 15.6 اینچی معمول است. این محصول مخصوص کاربری ‌های صنعتی و اداری تولید شده و می ‌تواند به خوبی پاسخگوی تمامی نیاز‌‌های این دسته از کاربران باشد.

ویژگی ‌های خاص آن می ‌تواند برای مصرف های خانگی هم بسیار مناسب باشد. بدنه ‌ی محکم و خوش ‌ساخت این لپ‌ تاپ حدودا 1.5 کیلوگرم وزن و 19 میلی ‌متر ضخامت دارد که کار را برای جا به جایی دائم آسان کرده است. تست ‌های مختلفی از جمله تست MIL-STD 810G هم روی این بدنه صورت گرفته که خیال کاربر را از بابت سالم ‌ماندن لپ‌ تاپ در هنگام وارد آمدن ضربه‌ های کوچک و افتادن از ارتفاعات کم، کاملا راحت می ‌کند. صفحه‌ نمایش 14 اینچ این محصول پنل TFT با وضوح Full HD و روکش مات دارد که برای کار کردن در محیط ‌های پرنور گزینه‌ ی مناسبی است.

شاید تنها مشکل این صفحه ‌نمایش، زاویه‌ ی دید نسبتا محدود است که با توجه به نوع کاربری آن، مشکل چندان بزرگی محسوب نمی ‌شود. 
پورت ‌های متعددی روی لبه ‌های دوطرف EliteBook 840 G3  مشاهده می ‌شود که از جمله آن‌ ها می‌ توان به دو عدد پورت USB 3.0، یک عدد پورت  USB 3.1 Type-C، پورت  DisplayPort، VGA، شبکه LAN و کارت ‌خوان اشاره کرد. یک داک مدل UltraSlim به همراه این لپ ‌تاپ ارائه کرده است. روی این داک که به راحتی به لپ ‌تاپ وصل می‌ شود، یک پورت VGA، یک پورت LAN، دو پورت DisplayPort و چهار پورت USB 3.0 دیگر وجود دارد.

این داک 760 گرم وزن داشته و در بیشترین قسمت، 44 میلی ‌متر ضخامت دارد. کیبورد جزیره ‌ای با نور پس ‌زمینه و مقاوم در برابر ریختن مایعات، وجود یک کلید Trackball در وسط کیبورد، تاچ ‌پد با دو کلید در پایین و بلندگو های ساخت شرکت
 Bang & Olufsenهم از دیگر امکانات این محصول هستند. اچ ‌پی در این کانفیگ از سخت‌ افزارهای بهینه ‌ای استفاده کرده که برای نوع کاربری این لپ‌تاپ عملکرد خوبی دارند.

پردازنده مرکزی Core i5 6200U اینتل با پردازشگر گرافیکی آنبرد، 4 گیگابایت رم DDR4 و 500 گیگابایت حافظه داخلی از نوعHDD ، قطعات داخلی این کالا را تشکیل می ‌دهند. یک باتری 3 سلولی لیتیوم-یون-پلیمری هم در کنار این قطعات قرار گرفته که در شرایط معمول وبگردی با اتصال Wi-Fi ، روشن ماندن دستگاه تا 10 ساعت را تضمین می‌ کند.

 

خرید کارت گرافیک ایسوس مدل جی تی ۷۳۰ اس ال

 


مشخصات
خرید لپ تاپ اچ پی مدل  EliteBook 840 G3

•    وزن
1.48 کیلوگرم 
•    ابعاد
18.9 × 237 × 338 
•    سازنده پردازنده
Intel 
•    سری پردازنده
Core i5 
•    مدل پردازنده
6200U 
•    محدوده سرعت پردازنده
2.2 تا 2.5 گیگاهرتز 
•    فرکانس پردازنده
2.30GHz up to 2.80 
•    حافظه  Cache
سه مگابایت 
•    ظرفیت حافظه  RAM
16 گیگابایت 
•    نوع حافظه  RAM
DDR4 
•    ظرفیت حافظه داخلی
500 گیگابایت 
•    نوع حافظه داخلی
SSD 
•    مشخصات حافظه داخلی
SSD 500GB 
•    سازنده پردازنده گرافیکی
Intel 
•    مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 520 
•    حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا 
•    اندازه صفحه نمایش
14 اینچ 
•    نوع صفحه نمایش
TFT LED-backlit LCD 
•    دقت صفحه نمایش
Full HD| 1920 × 1080 
•    توضیحات صفحه نمایش
نسبت تصویر 16:9 
•    قابلیت ‌های دستگاه
کیبورد با نور پس زمینه 
•    درایو نوری
بدون درایو نوری 
•    توضیحات وبکم
HD 720p 
•    مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی ساخت شرکت Bang & Olufsen 
•    مشخصات تاچ پد
پشتیبانی از فرمان ‌های چند لمسی 
•    مودم
بدون مودم 
•    توضیحات شبکه بی سیم  Wi-Fi
802.11a/b/g/n/ac 
•    توضیحات پورت شبکه  Ethernet
10/100/1000 
•    تعداد پورت  USB 3.0

•    طبقه‌ بندی
کاربری صنعتی , کاربری عمومی 
•    نوع باتری
سه سلولی 
•    توضیحات باتری
باتری لیتیوم‌-یون پلیمر با ظرفیت ۴۶ وات‌ ساعت 
•    شارژدهی باتری
تا 10:00 ساعت 
•    سیستم عامل
Microsoft Windows 7 
•    توضیحات سیستم عامل
نسخه ۶۴ بیتی Professional 
•    امکانات دیگر
قابلیت downgrade از ویندوز ۱۰ نسخه ۶۴ بیتی 
 مجهز به یک پورت DisplayPort 
 مجهز به یک پورت USB Type-C 
کیبورد ضدآب مقاوم در برابر ریختن مایعات 
قابلیت اتصال به داک 
دارای یک داک مدل UltraSlim با قابلیت ارائه یک پورت VGA، یک پورت LAN، دو پورت DisplayPort، چهار پورت USB 3.0 
•    اقلام همراه
یک عدد داک UltraSlim اچ پی 
•    شارژر و کابل برق 

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha