خرید کارت گرافیک پی ان وای مدل پی ۶۲۰

خرید کارت گرافیک پی ان وای مدل پی ۶۲۰

 

 

 

 

 

کارت گرافیک، قطعه سخت افزاری است که تصاویر روی مانیتور را تولید می‌کند.کارت گرافیک مسئول تولید تصویر برای مانیتور است. و این کار را با تبدیل دیتا به سیگنالی که مانیتور بتواند بفهمد انجام می‌دهد.هر چه کارت گرافیک بهتر باشد، تصاویر باکیفیت‌تری خواهید داشت. این مسئله برای گیمرها و کسانی که ویدئو ادیت می‌کنند،اهمیت زیادی دارد. برای خرید کارت گرافیک پی ان وای مدل پی ۶۲۰ به فروشگاه اینترنتی ارکا انلاین مراجعه کنید.

نکات مهم هنگام خرید کارتهای گرافیک :

کارت های گرافیک یکی از بخش های مهم سیستم است. و تاثیر زیادی بر عملکرد کلی سیستم شما دارد. اگر استفاده شما از کامپیوتر محدود است و استفاده ی شما از کارت گرافیک برای کاربرد های ساده می باشد، گرافیک های مجتمع روی برد یا پردازنده جوابگوی نیازهای شما می باشد. اما اگر قصد انجام بازی های پیچیده کامپیوتری یا طراحی های سه بعدی یا تماشای فیلم های با کیفیت بالا را دارید ، بهتر است به فکر تهیه یک کارت گرافیک مناسب باشید.

 

 

 

 

برخلاف تصور عموم از کارت گرافیکی و در نظر گرفتن میزان حافظه به عنوان ملاک اصلی برای خرید آن، و با این گمان که سرعت بیشتر در کارت گرافیکی وابسته به ظرفیت رم بالاتر است، باید گفت که عملکرد کارت گرافیکی به نوع و نسل تراشه گرافیکی که GPU نامیده می شود، بستگی دارد.

انتخاب کارت گرافیک خوب

کارت گرافیک برتر به راحتی تشخیص داده میشود .کارت گرافیکی خوب، حافظه زیاد و پردازنده سریع دارد. غالباً ، از نظر بصری بیش از هر چیز دیگری که قصد دارد داخل کیس کامپیوتر باشد ، جذابیت بیشتری دارد. بسیاری از کارت های ویدئویی با عملکرد بالا نشان داده شده اند یا دارای فن های تزئینی یا غرق گرما هستند. اما یک کارت سطح بالا انرژی بیشتری را از آنچه بیشتر مردم واقعاً لازم دارند تأمین می‌کند.

اندازه گیری کلی خوب عملکرد کارت ، نرخ فریم آن است که با فریم در ثانیه اندازه گیری می‌شود. نرخ فریم تعداد تصاویر کامل کارت را در هر ثانیه نشان می‌دهد. چشم انسان می‌تواند در هر ثانیه حدود 25 فریم را پردازش کند ، اما اندازه گیری کلی خوب عملکرد کارت ، نرخ فریم آن است که با فریم در ثانیه اندازه گیری می‌شود. نرخ فریم تعداد تصاویر کامل کارت را در هر ثانیه نشان می‌دهد. چشم انسان می‌تواند در هر ثانیه حدود 25 فریم را پردازش کند ، اما بازی‌های سریع به سرعت فریم حداقل 60 FPS نیاز دارند تا انیمیشن و پیمایش روان فراهم شود.

 

 

 

 

برای خرید کارت گرافیک پی ان وای مدل پی ۶۲۰ با قیمت ویژه ، میتوانید از طریق سایت آرکا آنلاین اقدام کنید.از ویژگی های برتر این محصول میتوان به : قابلیت پشتیبانی از ، پشتیبانی رزولوشن 4  K و 5K، سیستم کدگذاری اختصاصی  H، دارای 4 مبدل miniDisplayport به Displayport ، پشتیبانی از HDCP 2.2 ، پشتیبانی از NVIDIA MOSAIC ، دارای Displayport همراه با صدا ، دارای 512 واحد CUDA Cores ، پهنای باند حافظه 80 گیگابایت بر ثانیه و ارائه کارآیی مناسب در پاسخگویی به نیازهای روزافزون پردازشهای گرافیکی و موارد ویژه ی دیگر اشاره کرد.

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha