لپ تاپ ایسوس VivoBook R۵۴۵FJ

لپ تاپ ایسوس VivoBook R۵۴۵FJ

 

 

 

 روزانه مدل های زیادی لپ تاپ با ویژگی ها و قیمت های مختلف روانه بازار می شوند. ممکن است انتخاب لپ تاپ مناسب از میان این همه مدل برایتان دشوار باشد. در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد، تا با توجه به میزان بودجه خود در میان هزاران مدل با ویژگی های مختلف بهترین مدل را خریداری نمایید. اگر جزو افرادی هستید که کسب و کار اینترنتی دارید،خرید لپ تاپ ایسوس برای شما گزینه ی مناسبی است. برای خرید یک لپ تاپ مهمترین موضوع نوع سخت افزار آن می باشد.

 

جدیدترین مدل‌‌های لپ تاپ ایسوس

 

ایسوس از باکیفیت‌ترین قطعات موجود، در لپ تاپ‌های خود استفاده می‌کند. با بررسی مشخصات فنی جدیدترین لپ‌ تاپ‌های این برند متوجه خواهید شد که ایسوس در متمایز بودن لپ‌ تاپ‌های خود بسیار حساس است. بیشتر انواع لپ تاپ ایسوس به‌صورت چهار هسته‌ای تولید می‌شوند. پس شما می‌توانید با هر بودجه‌ای خرید لپ تاپ ایسوس را تجربه کنید.

 

برخی از جدیدترین مدل‌‌های لپ‌ تاپ ایسوس دارای اجزاء زیر هستند:

 

  • سیستم خنک کنندگی محفظه‌ی بخار: تشکیل شده از لوله های تخت اند که حاوی مایعی خاص هستند. این سیستم برای خنک کردن CPU گرمای آن را جذب می‌کند و مایع درون لوله به گاز تبدیل می‌شود.

 

  • پردازنده‌ اسکای‌لِیک از برند اینتل: نسل جدید پردازنده‌ی CORE اینتل است که در سال ۲۰۱۴ به بازار معرفی شد. این پردازنده ۱۴ نانومتری از قدرت پردازش و توان مصرفی بالایی برخوردار است.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

 

  • تکنولوژی صفحه نمایش نانو : این تکنولوژی اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش به باریک‌ترین شکل ممکن تولید شود. به این ترتیب می‌توان آن را در قاب‌های بسیار ظریف جای داد. صفحه نمایش‌هایی که با این تکنولوژی ساخته می‌شوند، معمولا دارای نوعی پوشش ضدتابش مات هستند.

 

  • صفحه نمایش لمسی (Screen pad): اسکرین پدها که قابلیت جدید و شگفت‌انگیز لپ تاپ ایسوس هستند، درواقع همان تاچ پدهای قدیمی لپ تاپند که با ال سی دی همراه شده‌اند و یک صفحه‌ نمایش تعاملی ثانویه ایجاد کرده‌اند. شما با کمک اسکرین پد می‌توانید اپ‌های مختص این پدها را اجرا کنید یا با شخصی‌سازی آن از ابزارهای مفیدی همچون ماشین حساب یا موزیک پلیر دستگاه استفاده کنید. قابلیت جالب دیگر اسکرین پد این است که می‌تواند در حالت تطبیقی با دسکتاپ فعالیت کند. در این حالت برنامه‌ها و ابزارهای دسکتاپ مطابق با اسکرین پد تغییر خواهند کرد.

 

  • باطری ۸ سلولی: در این باطری‌ها از یون لیتیوم باکیفیت استفاده شده است. هر یک از سلول‌‌‌‌های این باطری توسط یک تنظیم‌کننده‌ی ولتاژ داخلی به‌طور هوشمند بررسی می‌شوند. پس می‌توان لپ تاپ ایسوس را با خیال راحت شارژ کرد.

 

  • حافظه SSD: این حافظه دارای قدرت بالاتری برای ذخیره و پردازش اطلاعات است و کمک می‌کند لپ تاپ شما سرعت بیشتری داشته باشد.

 

  • صفحه نمایش ال ای دی: این صفحه نمایش‌ها، صفحات تختی هستند که از دایود‌های ساطع‌کننده‌ی نور به‌عنوان پیکسل استفاده می‌کنند. به این ترتیب شما می‌توانید در زیر نور مستقیم خورشید هم به راحتی با لپ تاپ ایسوس خود کار کنید.

 

  • باندهای سونیک مستر: سیستم صوتی سونیک مستر یکی از باکیفیت‌ترین سیستم‌‌های صوتی است. این سیستم با استفاد از سخت‌افزارهای به‌روز شده، تجربه‌‌ای نفس‌گیر برای مشتری ایجاد می‌کند. حفره‌ی بلندگوی بزرگ و آمپلی‌فایرهای قوی‌تر از ویژگی‌های خاص این باندها هستند.

 

خرید لپ تاپ ایسوس VivoBook R۵۴۵FJ 

 

خرید لپ تاپ ایسوس VivoBook R۵۴۵FJ  با قیمت ویژه را میتوانید از سایت آرکا انلاین انجام دهید.


لپ تاپ ایسوس VivoBook R۵۴۵FJ با طراحی زیبا روانه بازار شده است. این محصول 1.9کیلوگرم وزن دارد و جابه‌جایی آن مشکلی ندارد. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی این محصول، پنل TFT با وضوح Full HD و روکش مات است.این محصول در کنار این امکانات متعدد، از سخت‌افزارهای خوبی هم برخوردار است.و دارای پردازنده‌ی مرکزی کم‌مصرف اما بسیار قوی Core i7 10510U اینتل، پردازشگر 2 گیگابایتی گرافیکی GeForce MX230 انویدیا، 12 گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه هارد دیسک می باشد. که برای کاربری روزمره مناسب هستند. درمجموع اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ خوش‌ساخت و سبک برای استفاده ی روزمره، محاسباتی، مهندسی و مالتی‌مدیای بسیار سبک خود هستید، مدل R545FJ ایسوس می‌تواند یکی از انتخاب‌های مناسب برای شما باشد.

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha