لیست قیمت خرید اس اس دی وسترن ارزان

لیست قیمت خرید اس اس دی وسترن ارزان

 

 

 

شرکت وسترن دیجیتال، شرکت آمریکایی  تولید کننده هارد دیسک رایانه‌ای و ذخیره سازی اطلاعات است. این شرکت محصولات فناوری داده شامل دستگاه های ذخیره سازی را تولید و به فروش می رساند. وسترن دیجیتال به عنوان سازنده مدارهای مجتمع و ذخیره سازی محصولات دارای سابقه طولانی در صنعت الکترونیک است. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان هارد دیسک، اس اس دی و دستگاه های حافظه فلش می‌باشد. اگر قصد خرید اس اس دی دارید برای کمک به شما در این مقاله لیست قیمت خرید اس اس دی وسترن ارزان را معرفی می‌کنیم. در ادامه با آرکا انلاین همراه باشید.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

 چرا باید اس اس دی وسترن دیجیتال بخریم؟

 

ممکن است در خرید اس اس دی تردید داشته باشید و بارها این سوال را از خود بپرسید که "چرا باید اس اس دی بخرم؟ " اس اس دی ها جایگزین اچ دی دی هستند و نسبت به آن‌ها زمان بارگذاری سریع تری برای بازی، نرم‌افزارها و فیلم ها ارائه می‌دهند. به دلیل فناوری مورد استفاده در آن‌ها، سبک تر هستند و بهتر می‌توانند در برابر حرکت و افتادن مقاومت کنند. علاوه بر این، اس اس دی انرژی کمتری مصرف می‌کند و سیستم شما را خنک تر نگه می‌دارد.

وسترن دیجیتال برای رایانه های شخصی، سیستم های نظارت امنیتی، کنسول های بازی و ست باکس اس اس دی و اچ دی دی تولید می‌کند. درایوهای وسترن دیجیتال گرین در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنند و در مدل‌های مختلف اس اس دی ارائه می‌شوند. اگر قصد خرید اس اس دی دارید کمپانی وسترن دیجیتال یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده اس اس دی در جهان است که با قیمتی باورنکردنی محصولاتش را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه مدل‌های مختلف اس اس دی این شرکت همراه با خصوصیات و قیمت آن را معرفی می‌کنیم.

 

 

برترین اس اس دی‌های شرکت وسترن دیجیتال با قیمت ارزان

 

به منظور خرید اس اس دی‌ باید ابتدا با خصوصیات و ویژگی‌های مدل‌های مختلف آن آشنا شوید تا بتوانید بهترین اس اس دی متناسب با نیازهای خودتان یا نیازهای سیستم‌تان خریداری کنید. در ادامه اس اس دی‌های مختلف و گوناگون با ظرفیت‌های متفاومت را به شما معرفی می‌کنیم. تمام این اس اس دی‌ها ارزش خرید بسیار بالایی دارند و قیمت آن‌ها بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

 

 

این اس اس دی فوق‌العاده از شرکت وسترن دیجیتال با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می‌شود. فرم فاکتور آن M.2 2280 می‌باشد و با ظرفیت 240 گیگابایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. از نوع رابط   SATA ۶ Gb/s استفاده می‌کند و سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالایی دارد. این اس اس دی با قیمت مناسب، در برابر لرزش و شوک مقاوم بوده و تا  ۱.۷۵۰.۰۰۰ ساعت میانگین طول عمر آن است. این اس اس دی از سری گرین مصرف برق بسیار کمی دارد و و بسیار با دوام می‌باشد.

 

مشخصات

فرم فاکتور:         M.۲ ۲۲۸۰

سرعت خواندن اطلاعات ترتیبی:              ۵۴۰ مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن اطلاعات ترتیبی:               ۴۶۰ مگابایت بر ثانیه

ظرفیت:              ۲۴۰ گیگابایت

 

خرید اس اس دی وسترن ارزان

 

 

2. خرید اس اس دی وسترن ارزان-SSD Western Digital Green ۴۸۰GB Internal Drive

 

اگر می‌خواهید اس اس دی با ظرفیت بالاتری خریداری کنید، حافظه وسترن دیجیتال مدل گرین با ظرفیت ۴۸۰ گیگابایت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. همانند حافظه‌های دیگر موجود در این لیست این اس اس دی نیز قیمت بسیار مناسبی دارد و بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. فرم فاکتور آن 2.5 اینچی است ونوع رابط آن  SATA ۶ Gb/s می‌باشد. میانگین طول عمر بسیار بالایی دارد بنابراین نیازی نیست در مورد خرابی آن نگران باشید.

 

مشخصات

ظرفیت:              ۴۸۰ گیگابایت

نوع رابط:             SATA ۶ Gb/s

سرعت خواندن اطلاعات ترتیبی:             ۵۴۵ مگابایت بر ثانیه

کنترل کننده:             Silicon Motion SM۲۲۵۶S

خرید اس اس دی وسترن ارزان

 

برای اطلاع از قیمت این اس اس دی اینجا مراجعه کنید.

 

 

 

اگر می‌خواهید اس اس دی با ظرفیت 500 گیگابایت خریداری کنید، این مدل به شما پیشنهاد می‌شود. این اس اس دی از سری مدل blue است و به صورت اینترنال درون سیستم شما تعبیه می‌گردد. سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالایی دارد و مقاومت خود را در برابر ضربه، لرزش و شوک حفظ می‌نماید. مصرف بهینه انرژی از ویژگی‌های دیگر این اس اس دی کارآمد می‌باشد.

 

مشخصات

فرم فاکتور:            M.۲ ۲۲۸۰

نوع رابط:          PCIe Gen۳x۴

ظرفیت:          ۵۰۰گیگابایت

نوع فلش:            ۳D NAND

خرید اس اس دی وسترن ارزان

 

4. خرید اس اس دی وسترن ارزان-SSD Western Digital BLUE WDS۱۰۰T۱B۰A ۱TB internal Drive

 

این حافظه از شرکت وسترن دیجیتال 1 ترابایت ظرفیت دارد و فرم فاکتور آن 2.5 اینچ می‌باشد. سرعت خواندن و نوشتن در این حافظه اس اس دی خارق العاده است و ارزش خرید بسیار بالایی دارد. با داشتن ظرفیتی بالا و قیمت بسیار مناسب خرید این درایو اس اس دی را از دست ندهید.

 

مشخصات

رابط:            SATAIII

فرم فاکتور:            ۲.۵ اینچ

سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی:             تا ۵۴۵ مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی:             تا ۵۲۵ مگابایت بر ثانیه

 

خرید اس اس دی وسترن ارزان

برای اطلاع از قیمت این اس اس دی اینجا مراجعه کنید.

 

 نظرات و پیشنهادات خود را در مورد خرید اس اس دی وسترن ارزان با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha