اقتصادی‌ترین پرینترهای خانگی تیر 1400(راهنمای خرید پرینتر خانگی)

اقتصادی‌ترین پرینترهای خانگی تیر 1400(راهنمای خرید پرینتر خانگی)

 

 

 

همیشه دغدغه افرادی که می‌خواهند یک پرینتر تهیه کنند این است که یک از اقتصادی‌ترین پرینترهای خانگی را بخرند. لازم به ذکر است که خرید پرینتر برای مصرف خانگی را باید جدی بگیرید زیرا اگر تمام نیازهای شما را برآورده نکند شما ناراحت می‌شوید و فکر می‌کنید که خرید اشتباهی انجام دادید. افراد متخصصین ما در آرکا آنلاین به شما کمک می‌کنند که بتوانید بهترین پرینتر را خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

سؤالات پیش از خرید پرینتر

ابتدای کار به شما بگوییم که برای خرید پرینتر باید این سؤال را از خودتان بپرسید. برای چه کاری این پرینتر را نیاز دارم؟

شما باید بدانید که در خانه می‌خواهید برای چاپ یادگاری‌ها، چاپ موارد ضروری، چاپ عکس و بسیاری موارد دیگر از این پرینتر استفاده کنید. همین امر باعث صرفه جویی در خرید پرینتر می‌شود زیرا شما با توجه به نیازهای خودتان ویژگی‌های پرینتر را انتخاب می‌کنید. اگر شما پرینتری بخرید که چند ویژگی آن را استفاده نمی‌کنید باید به شما بگوییم که شما با دانستن نیازهای خود در ابتدای خرید دیگر به این مشکل نمی‌خوردید.

زمانی که شما نمی‌دانید که قرار است با این پرینتر چه کاری انجام دهید نمی‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. شما باید یک لیست از کارهایی که می‌خواهید با این پرینتر انجام بدهید را آماده کنید. برای خرید پرینتر شما باید به آن لیست نگاه کنید و نسبت به نیازهای خود آن پرینتر را انتخاب کنید.

ابعاد پرینتر برای مصرف خانگی

امروزه با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی شرکت‌های معتبری نظیر کانن Canon، اچ پی HP، سامسونگ Samsung و بسیاری شرکت دیگر، محصولاتی با تنوع کارایی و ابعاد به بازار عرضه می‌کنند.

شما باید در خرید پرینتر برای خانه به این نکته دقت کنید که ابعاد پرینتر با منزل شما سازگار است یا خیر، بیشتر مصارف خانگی با پرینترهایی با ابعاد کوچک انجام می‌شود. همچنین نباید برای مصارف خانگی دنبال پرینترهایی با سرعت بالا و گران‌قیمت باشید.

پرینترهای بزرگ

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید کسب و کار کوچکی را در منزل راه‌اندازی کنید، در این صورت یک پرینتر بزرگ می‌تواند برای شما مناسب باشد. اما اگر شما تعداد بالایی از پرینت را در خانه احتیاج ندارید یک پرینتر بزرگ زیاد مناسب شما نیست و باید یک پرینتر با ابعاد کوچک تهیه کنید. بازهم بگوییم که پرینترهای بزرگ بیشتر برای ادارات و مؤسسه‌ها به دلیل بالا بودن مصرف آنها استفاده می‌شود که از قیمت نسبتاً بالایی هم برخوردارند.

پرینتر چندکاره

اگر شما می‌خواهید با یک تیر چند نشان بزنید و با خرید یک دستگاه چند کار مختلف را انجام دهید باید از پرینترهای چندکاره استفاده کنید. این محصول قادر به انجام پرینت، فکس، کپی و همچنین اسکن هستند که می‌توانند تمام نیازهای شما را برآورده کنند.

همچنین اگر شما بخواهید که این دستگاه‌ها را به صورت جداگانه بخرید باید چندین برابر بیشتر هزینه بپردازید ضمناً میزان اشغال کردن فضا با خرید چند محصول به‌جای آن بسیار بیشتر می‌شود. پس اگر به تمام این دستگاه‌ها در منزل خود نیاز دارید باید یک پرینتر چندکاره بخرید.

پرینترهای رنگی

شما برای اینکه بتوانید عکس‌های خود را چاپ کنید باید از یک پرینتر چاپ عکس استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید پرینت‌های معمولی مثل چاپ نمودارها و تصاویری از این قبیل بگیرید یک پرینتر جوهرافشان برای شما کافی است. برای خرید پرینترهای رنگی باید به نکاتی نظیر ظرفیت کارتریج، وجود اسکنر، دقت چاپ و همچنین قیمت توجه کنید.

پرینترها چه هزینه‌های جانبی دارند؟

همان گونه که احتمالاً می‌دانید، عمل پرینت با یک وسیله به نام کارتریج انجام می‌شود. این کارتریج‌ها در مدل‌های مختلف پرینتر متفاوت است و قابلیت‌های گوناگونی دارند. تفاوت کارتریج‌های جوهرافشان با کارتریج‌های لیزری در این است که اگر جوهرافشان تمام شود باید یک کارتریج نو تهیه کنید اما کارتریج‌های لیزری قابلیت چندین بار شارژ را دارند که نسبتاً به‌صرفه‌تر است.

مشاهده کارتریج‌های موجود در آرکا آنلاین

هر کدام از این کارتریج‌ها توانایی چاپ تعداد محدودی را دارند شما باید در موقع خرید پرینتر به این ویژگی دستگاه نسبت به نیاز خود توجه کنید تا بتوانید یک پرینتر مناسب و اقتصادی را تهیه کنید.

لازم به ذکر است که اگر قصد چاپ تصویرهای رنگی را دارید باید از پرینترهای جوهرافشان استفاده کنید. پرینترهای جوهرافشان با پرینترهای چاپ عکس متفاوت است و باید در موقع خرید پرینتر به این نکته نیز توجه کافی را داشته باشید.

معرفی اقتصادی‌ترین پرینترهای خانگی موجود در ایران

Canon-MX922

پرینتر Canon MX922 یک چهارکاره معروف

یکی از بهترین پرینترها برای مصارف خانگی کانن MX922 است. شرکت بسیار معروف Canon یک پرینتر چندکاره با قابلیت پرینت، فکس، کپی و اسکن را رونمایی کرد. این پرینتر در حال حاضر از محبوبیت زیادی برخوردار است. این پرینتر قابلیت انجام هم‌زمان تمام قابلیت‌هایش را دارد به‌طوری شما می‌تواند هم‌زمان هم اسکن انجام بدهید و هم یک صفحه را پرینت کنید. همچنین این دستگاه قابلیت اتصال به اینترنت از طریق سیم و یا حتی اتصال بیسیم را دارد. این پرینتر چندکاره با توجه به قابلیت‌های گفته شده قیمت بیسار ارزانی دارد که برای مصارف خانگی بهترین پرینتر اقتصادی است. این دستگاه می‌تواند در ماه 2500 پرینت را به آسانی انجام دهد که رقم قابل قبولی برای خانه‌داران است.

مشاهده پرینترهای Canon موجود در آرکا آنلاین

 

جوهرافشان چندکاره اچ پی HP 4520

کمپانی اچ پی با ساخت یک پرینتر سه کاره با مدل 4520 مصارف خانگی را برای ما راحت کرده است. این پرینتر جوهرافشان با سرعتی معادل 9.5 برگ در دقیقه برای چاپ مشکی و 6.8 برگ در دقیقه برای چاپ رنگی کار می‌کند. این قابلیت برای مصارف خانگی بسیار مناسب است. همچنین این دستگاه قابلیت انجام هم‌زمان سه عمل پرینت، کپی و اسکن را دارد. از دیگر ویژگی‌های اچ پی 4520 می‌توان به قابلیت اتصال به وای‌فای اشاره کرد که امروزه بسیار استقبال می‌شود. به همراه این دستگاه یک پک جوهر از طرف کمپانی سازنده برای صرفه جویی در خرید مصرف کنندگان ارائه شده است که یک خرید اقتصادی را برای شما رقم می‌زند.

مشاهده تمام پرینترهای برند HP اچ پی در فروشگاه آرکا آنلاین

 

SL-M2020W-XAA

پرینتر سامسونگ لیزری مدل SL-M2020W/XAA

پرینتر سامسونگ که امروز معرفی می‌کنیم از کارتریج لیزری بره می‌برد. این دستگاه قدرت چاپ و سرعت چاپ بالایی دارد به طوری که سرعت چاپ این پرینتر معادل 21 برگ در دقیقه است. این سرعت برای مصارف خانگی بسیار مناسب است و در وقت شما تا مقدار بسیاری صرفه جویی می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه از فناوری Advanced rendering technology که توسط خود شرکت سامسونگ ساخته شده استفاده می‌کند.

 

نتیجه‌گیری خرید اقتصادی‌ترین پرینترهای خانگی!

امروز برای شما تعدادی از پرینترهای محبوب و معروف را معرفی کردیم. همان‌طور که دربندهای اول گفتیم، شما برای خرید مناسب‌ترین پرینتر برای خانهٔ خود باید به نیازهای خود توجه کنید. نیازهای شما باعث می‌شود تا شما بتوانید اقتصادی‌ترین پرینتر را خریداری کنید و به تمام اهداف خود برسید.

ما در آرکا آنلاین امیدواریم که تمام اطلاعات لازم برای خرید بهترین پرینتر خانگی را با شما به اشتراک گذاشته باشیم. ما از شما انتظار داریم که نظر خود را در رابطه با این مطلب برای ما و هزاران مخاطب آرکا آنلاین به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما نیز برای خرید پرینتر استفاده شود.

نظرات

حاصل جمع : Captcha