بررسی مانیتور گیمینگ ایسوس

بررسی مانیتور گیمینگ ایسوس

بررسی مانیتور گیمینگ ایسوس

 

ASUS VA24DQ

اگر طرفدار بازی های رقابتی نیستید یا نرخ فریم بسیاری از بازی هایی که انجام می دهید از 75FPS  بیشتر نخواهد بود، مانیتور ایسوسASUS VA24DQ  گزینه مناسب و ارزان قیمتی است. ASUS VA24DQ دارای یک پنل IPS که باعث می شود این نمایشگر زاویه دید کامل 178 درجه داشته باشد که در اینصورت تغییری در رنگ، کنتراست یا روشنایی از زوایای مختلف دید به وجود نمی آید.

این مانیتور ایسوس رنگ های دقیق، سازگار و پر جنب و جوشی را با پشتیبانی از عمق رنگ 8 بیتی و محدوده رنگ 99٪ sRGB  ارائه می دهد و برای انجام طراحی های گرافیکی ابتدایی مناسب است. رزولوشن این نمایشگر 1080 در 1920(Full HD) است، که رزولوشن تراکم پیکسلی مناسبی را روی مانیتورهای 24 اینچی فراهم می کند تا تصاویر و متن ها واضح و با تمام جزئیات نمایش داده شود.

 

خرید کیبرد و ماوس با سیم لاجیتک مدل ام کی ۱۲۰

 

اجرای بازی ها در حالت p1080 برای CPU و GPU اکثر سیستم ها دشوار نیست و می توان FPS بالاتر را در بازی های ویدئویی حفظ کرد و هیچ سایه قابل توجهی در امتداد تغییر مکان اجسام با حرکت سریع وجود نخواهد داشت.

مانیتور ایسوس بازی ASUS VA24DQ IPS ویژگی های مفید بسیاری از جملهAMD FreeSync ، که نرخ تجدید متغیر(VRR) را برای کارت های گرافیک سازگار ارائه می دهد. دارای ورودی DisplayPort است و می توان علاوه بر اکثر پردازنده های گرافیکی AMD از FreeSync  سازگار با کارت های NVIDIA نیز استفاده نمود.

محدوده FreeSync ASUS VA24DQ  48 تا 75 هرتز است، بنابراین تا زمانی که FPS در این محدوده باشد، هیچ گونه مشکلی در ارائه تصویر نخواهد بود. FreeSync ، زیر FPS 48 فعال نخواهد بود اما با FPS به بالاتر از 48 ، دوباره فعال می شود. برای گسترش دامنه می توان از CRU  استفاده کرد. از دیگر ویژگی های مفید گیمینگ این مانیتور می توان به تنظیمات مختلف تصویر، تایمر روی صفحه و ردیاب نرخ تازه سازی اشاره نمود.

مانیتور ایسوس ASUS VA24DQ دارای حاشیه های بسیار نازکی است. همچنین این مانیتور با پایه VESA سازگار است و قابلیت تنظیم شیب 5- درجه/23 درجه را دارا می باشد. گزینه های اتصال شامل HDMI 1.4، DisplayPort 1.2، VGA، جک هدفون و دو بلندگوی داخلی 2وات است.

 

ASUS VG245H 

ASUS VG245H یک مانیتور ایسوس گیمینگ ارزان قیمت با عملکرد روان است، در صورت داشتن کارت گرافیکAMD، این مانیتور از فناوری AMD FreeSync برای کاهش مشکلات پرش تصویر استفاده خواهد نمود. سرعت پاسخ دهی 1 میلی ثانیه پنل TN، عدم وجود سایه در ادامه حرکت اجسام با سرعت بالا را تضمین می کند.

 

خرید گیم پد لاجیتک اف ۳۱۰

 

ارتفاع، شیب، چرخش و محور مانیتور ایسوس مدل ASUS VG245H FreeSync کاملا قابل تنظیم است و ویژگی های منحصر به فرد GameVisual و GamePlus را ارائه می دهد و برای ژانرهای مختلف بازی تنظیمات از پیش مشخص شده تصویر قابل دسترسی است.

اتصالات شامل دو پورت HDMI 1.4، یک پورت VGA و دو بلندگوی 2 واتی است، که تمام این اتصالات آن را به یک مانیتور برای بازی های کنسولی نیز تبدیل می کند. رزولوشن آن چنان بالا نیست و اگر نزدیک صفحه بنشینید، تصویر کمی بی کیفیت به نظر می رسد.

 

ASUS VP249QGR

مانیتور ایسوس ASUS VP249QGR  درست مانندASUS VA24DQ ، ASUS VP249QGR  دارای پنل IPS با وضوح p1080، زاویه دید 178 درجه، عمق رنگ 8 بیتی و محدوده رنگ ~ 99٪ sRGB  است. اما VP249QGR دارای نرخ تازه سازی سریع 144 هرتز نیز هست.

این نرخ تازه سازی، به شرط اینکه GPU بتواند از پس این نرخ فریم بالا بربیاید، به مانیتور اجازه می دهد تا فریم در ثانیه ای تا حدود بیش از دو برابر نسبت به یک صفحه نمایش معمولی 60 هرتزی، نمایش دهد. این یک ویژگی گیمینگ ضروری برای بازی های تیراندازی اول شخص و بازی های مسابقه ای است، اما دیگر بازی هایی که GPU بتواند آن ها را با FPS بالا اجرا کند نیز از این ویژگی بهره مند خواهند شد.

پنل های IPS به طور کلی دارای سرعت پاسخ دهی بالایی می باشند، اما برخی از اجسام در حال حرکت سریع را در مواقعی که بر روی آن سوژه تمرکز می کنید، در نرخ فریم 144 هرتز قابل مشاهده خواهند بود.

مانیتور ایسوس ASUS VP249QGR از طریق ورودی HDMI  و DisplayPort از FreeSync  تا 144 هرتز پشتیبانی می کند. محدوده نرخ تازه سازی متغیر این مانیتور 48-144 هرتز است، اما حتی زمانی که نرخ فریم تصویر به کمتر از FPS  48برسد نیز، FreeSync  با استفاده ازLFC (جبران فریم پایین) کیفیت ارائه شده کم نخواهد شد. این فناوری در همه مانیتورهای FreeSync با دامنه گسترده VRR پشتیبانی می شود.

 

خرید کیبرد و ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل MK۲۷۰ با حروف فارسی

 

از دیگر ویژگی های گیمینگ این مانیتور ایسوس فناوریELMB (تاری حرکتی بسیار پایین)، تنظیمات تصویر از پیش کالیبره شده و ابزارهای GamePlus ASUS قابل ذکر هستند. پایه این مانیتور شیب است و دارای حاشیه های فوق العاده نازک و همچنین سازگاری با VESA می باشد.

گزینه های اتصال شامل HDMI 1.4، DisplayPort 1.4، VGA و یک پورت خروجی صوتی برای دو بلندگوی داخلی 2 واتی است. نرخ فریم 144 هرتز از طریق HDMI و DisplayPort پشتیبانی می شود.

 

ASUS VG248QE  

مانیتور ایسوس مدل ASUS VG248QE در مقایسه با رقبای خود، قیمت مناسبی دارد. از ویژگی های این مانیتور می توان به نرخ تازه سازی سریع 144 هرتز و سرعت پاسخدهی 1 میلی ثانیه اشاره نمود. این مانیتور کاملا ارگونومیک است و قابلیت تنظیم شیب، ارتفاع، چرخش و محور را دارد و مجهز به دو بلندگوی داخلی 2 وات، HDMI 1.4، DisplayPort 1.2  و اتصالات DVI دوگانه است.

مانیتور ایسوس گیمینگ ASUS VG248QE 144 هرتز از FreeSync پشتیبانی نمی کند، نسخه 27 اینچی مانیتور یعنی ASUS VG278Q  مشخصات و ویژگی های یکسانی را ارائه می دهد، اما به دلیل نسبت وضوح صفحه نمایش/اندازه، دارای کیفیت تصویر پایین تری می باشد.

 

خرید حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال مدل گرین ام تو با ظرفیت ۲۴۰ گیگابایت

 

Asus TUF Gaming VG259QR

مانیتور ایسوس Asus TUF Gaming VG259QR  یک مانیتور اقتصادی بی نظیر است. این مانیتور ایسوس گیمینگ 24.5 اینچی قیمت نسبتا مناسبی دارد و از ویژگی ها و فناوری های باکیفیتی برخوردار است. با وجود دو پورت HDMI وDisplayPort ، می توان این مانیتور را هم به رایانه و هم کنسول های بازی مختلف متصل نمود.

مانیتور ایسوس Asus TUF Gaming VG259QR با نرخ تازه سازی 165 هرتز وضوح بالایی دارد. پشتیبانی از G-Sync مانع از بروز مشکلات تصویری می شود و زمان پاس خدهی 1 میلی ثانیه از هرگونه تاری حرکتی جلوگیری می کند. پنل IPS روی این مانیتور بدون توجه به زاویه دید، مشاهده تصاویر را آسان نموده و روشنایی حداکثر 300 نیت روشنایی مناسبی را ارائه می دهد. این مانیتور بر روی یک پایه انعطاف پذیر نصب می شود.

 

ASUS PB277Q

مانیتور ایسوس ASUS PB277Q  به دلیل وضوح QHD دارای کیفیت تصویر بسیار بالا است، اما فقط با صرف مبلغ کمی بیشتر می توانید مانیتور ایسوس ASUS PB278Q را با پنل IPS و نمایش رنگ های پر جنب و جوش تر خریداری کردد.

مانیتور ایسوس ASUS PB277Q سرعت پاس خدهی 1 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی 75هرتز را ارائه می دهد، اما با هزینه کمتر می توان یک مانیتور 144 هرتزی با عملکرد بهتری را در بازی های سرعتی تهیه کرد.

پس اگر در این محدوده قیمت، بازی هایی با سرعت پایین تر انجام می دهید یک مانیتور ایسوس p1440 با پنل IPS تهیه نمایید.

 

Asus ROG Strix XG27UQ

مانیتور ایسوس مدل Asus ROG Strix XG27UQ Asus با کیفیت بالا همراه با رزولوشن 4K و پشتیبانی HDR با یک صفحه نمایش بزرگ 27 اینچی، به لطف تعداد پیکسل بالای تعبیه شده در آن، وضوح فوق العاده ای خواهد داشت و با سرعت تازه سازی 144 هرتز و حداقل زمان پاسخ دهی، امکان اجرای اکثر بازی ها وجود دارد.

حداکثر روشنایی 400 نیت این مانیتور ایسوس است که اجرای تصاویر HDR  را امکان پذیر می سازد و با عمق رنگ 10 بیتی ترکیب مشاهده تصاویر سریع را بدون نقص ارائه می دهد. این نمایشگر دارای یک پایه با کیفیت، پورت USB و یک جلوه روشنایی منظم است.

 

خرید مادربرد ایسوس مدل PRIME H۳۱۰M-R R۲.۰

 

Asus TUF Gaming VG289Q1A

Asus TUF Gaming VG289Q1A دارای یک صفحه نمایش 28 اینچی با رزولوشن 4K UHD و قیمتی بسیار پایین تر از برخی رقباست. از ویژگی های این مانیتور می توان به Asus TUF Gaming VG289Q1A  از پنل IPS روشن که عمق رنگ 10 بیتی را ارائه می دهد و می تواند 90 درصد فضای رنگ DCI-P3 را پوشش دهد اشاره کرد.

مانیتور ایسوس Asus TUF Gaming VG289Q1A  برای مشاهده جزئیات بیشتر در بازی هایRTS ، استراتژی و مبتنی بر داستان مفید خواهد بود. نرخ تازه سازی 60 هرتز این مانیتور در بازی های سریع که بیشترین بهره را از نرخ تازه سازی 144 هرتز می برند، چندان مفید نخواهد بود.

 ASUS VP28UQG

مدل مانیتور ایسوس داراب نمایشگر بزرگ و رزولوشن بالا را با تاخیر کم، دو درگاه HDMI 2.0  و DisplayPort (برای بهره مندی بیشتر از بازی های Ultra HD با نرخ تازه سازی 60 فریم در ثانیه) ارائه می دهد. عدم بهره مندی از HDR از کمبودهای این مانیتور ایسوس است. تنها امتیاز برتر این مانیتور، نرخ تازه سازی آن است.

 

آرکا آنلاین  طی این سالها، اعتبار زیادی نزد مشتریان خود کسب کرده است. طبق نظرسنجی، ۹۷.۲ درصد از مشتریان آرکا آنلاین از خدمات این سامانه راضی بوده‌اند و استفاده از آن را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد داده‌اند. سرعت سادگی خرید اینترنتی لوازم جانبی، اعتبار و خوشنامی، پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته، رتبه یک فروش اینترنتی لوازم اداری را از آنِ آرکا آنلاین کرده است.

نظرات

حاصل جمع : Captcha