پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M28a

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M28a

 

 

 

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M28a


شما می ‌توانید برای صرفه ‌جویی در هزینه و داشتن یک دستگاه دائم در منزل از پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M28a استفاده کنید. این دستگاه به صورت همزمان سه کار پرینت، اسکن و کپی را انجام می‌ دهد و شما را از این سه مورد ضروری بی نیاز می‌ کند.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات اچ پی کلیک نمایید 

 

خرید پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M28a

این مدل اچ پی دارای چاپ لیزری است که تنها یک رنگ را چاپ می‌ کند. یک رنگ چاپ کردن از جهاتی برای شما به ‌صرفه تمام می ‌شود زیرا دیگر مجبور به خرید چند جوهر رنگی نیستید و تنها کافی ست یک جوهر سیاه را خریداری کنید.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت اچ پی کلیک نمایید 

 

طراحی و ساخت


پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل «LaserJet Pro MFP M28a» یکی دیگر از پرینترهای تولیدی شرکت   HP است که مثل دیگر پرینتر تولیدی این شرکت نظیر پرینتر «M26a» از طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. پرینتر مدل «LaserJet Pro MFP M28a» سه‌ کاره بوده و قادر است که علاوه بر پرینت گرفتن از اسناد و مدارک شما از آن‌ ها کپی و اسکن نیز تهیه کند. ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر به تعداد 250 برگ است و قابلیت تغذیه خودکار یا همان «ADF» را ندارد و باید به ‌صورت دستی اقدام به گرفتن چاپ دورو کنید.

 

جهت مشاهده تمامی پرینتر های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M28a

توان کار ماهانه «M28a»  در حدود 5000 برگ ذکرشده که گزینه مناسبی برای کاره‌ ای اداری و تجاری با حجم کاری پایین است. بدنه پرینتر«LaserJet Pro MFP M28a» از جنس پلاستیک و کاملاً سفید طراحی ‌شده و رنگ دیگری ندارد. پنل دکمه ‌ها و یک نمایشگر «LED» تک ‌رنگ نیز در سمت چپ و بالای دستگاه تعبیه ‌شده است. این پنل شامل دکمه‌ های تخت مدیریتی کپی، روشن کردن دستگاه، اتصال  بی‌ سیم و غیره است.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

عملکرد چاپ و اسکن پرینتر اچ پی


تکنولوژی چاپ در پرینتر«LaserJet Pro MFP M28a» از نوع لیزری است و نوع چاپ در آن به ‌صورت تک ‌رنگ یا همان سیاه ‌و سفید است. این پرینتر قادر است در هر دقیقه 19 برگ را با رزولوشن 600x600 dpi و به‌ صورت سیاه ‌و سفید به چاپ برساند. پرینتر «M28A»  قابلیت چاپ بدون حاشیه را دارد که می‌ تواند مورد استفاده برای کسانی که قصد چاپ گرفتن از عکس‌ ها و تصاویر را دارند مورد استفاده قرار گیرد. اسکنر این دستگاه از نوع «Flatbed» بوده و با باز کردن درب آن به شیشه آن دسترسی پیدا می ‌کنیم.

قیمت پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M28a

پایین ‌تر از آن خروجی پرینت و کپی قرار دارد که قابلیت نگهداری ۱۰۰ برگ را خواهد داشت. درب جلویی و پایین دستگاه پرینتر«LaserJet Pro MFP M28a»  وقتی باز شود. پشت دستگاه هم به ‌جز دو درگاه برق و «USB» چیز خاص دیگری دیده نمی ‌شود. کیفیت چاپ اسناد متنی شفاف بوده و ایرادی نمی‌ توان از آن‌ ها گرفت، در مورد چاپ عکس هم نباید بحث کرد چرا که این پرینتر و اکثر چاپگرهای لیزری برای چاپ عکس طراحی نشده ‌اند. اما برای تصاویر گرافیکی با جزئیات کمتر و البته سیاه ‌و سفید، مشکلی پیش نخواهد آمد.

تکنولوژی اسکن در پرینتر «LaserJet Pro MFP M28a» از نوع «CIS» است و عمق اسکن آن 24 بیت است که اسناد و مدارک را با رزولوشنی معادل با 1200x1200 dpi  اسکن می‌ کند. حداکثر تعداد کپی متوالی با این پرینتر به تعداد 99 برگ ذکرشده است. این دستگاه از طریق درگاه «USB 2.0» به کامپیوتر وصل می ‌شود و قابلیت اتصال بی ‌سیم برای این پرینتر در نظر گرفته نشده است. پرینتر «LaserJet Pro MFP M28a» فاقد اتصال بی ‌سیم و شبکه است. این پرینتر فقط از طریق پورت« USB» به سیستم کامپیوتر متصل می ‌شود.

این پرینتر و همچنین سری M15؛ کوچک ‌ترین پرینترهای لیزری موجود در بازار هستند و البته اقتصادی‌ ترین آن ‌ها. این مدل پرینتر قیمتی ارزان‌ تر نسبت به هم‌ رده های خود دارد اما باید توجه داشت کارکرد کارتریج آن ۱۰۰۰ برگ در طول مصرف است که البته کارتریج اولیه آن ۵۰۰ برگ به چاپ می‌ رسد. همچنین مجهز به آلارم کم شدن کارتریج پرینتر است و به شما کمک می‌ کند که قبل از اتمام جوهر پرینتر اقدام به شارژ کارتریج آن کنید تا از رسیدن آسیب به هد چاپگر جلوگیری شود. کد عمومی کارتریج مورداستفاده این مدل HP 48A و یا HP 44A است.

 

خرید هارد اینترنال توشیبا مدل S۳۰۰ Surveillance ۳.۵inch

 

 

سخن پایانی


اگر می ‌خواهید پرینتری لیزری داشته باشید که قابلیت اسکن و کپی هم داشته باشد و درعین ‌حال قیمتی مناسب داشته باشد، پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل «LaserJet Pro MFP M28a» انتخاب خوبی است. ضمن اینکه از نظر ابعاد و طراحی جمع‌ و جور نیز برای کاربران خانگی و دفاتر کوچک اداری ایده آل است.  

 

مشخصات فنی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M28a

مشخصات فنی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M28a

 

وزن:
۶.۹۰۰ گرم


نوع چاپ:
تک رنگ


کارکرد کارتریج مشکی:
۱۲۰۰


نوع کارتریج:
۴۴A


رزولوشن چاپ:
۶۰۰x۶۰۰ dpi


سرعت چاپ سیاه و سفید:
۱۹


ظرفیت ورودی کاغذ:
۲۵۰ برگ


سایز چاپ:


کاربری:
۳ کاره (پرینت، اسکن، کپی)


تکنولوژی چاپ:
چاپ لیزری


نوع کاغذ:

 

 

خدایا شکرت 

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha