سیستم خنک‌ کننده‌ ی GLC360-EVO

سیستم خنک‌ کننده‌ ی GLC360-EVO

 

 

 

سیستم خنک‌ کننده‌ ی GLC360-EVO

 

سیستم خنک‌ کننده‌ ی GLC360-EVO توسط شرکت گرین طراحی و تولید شده است. سیستم کار این فن از شرکت گرین به ‌صورت آبی بوده که این موضوع آن ‌را به محصولی حرفه ‌ای تبدیل کرده است. در این سیستم خنک ‌کننده، از یک رادیاتور آلومینیومی 360 میلی ‌متری استفاده شده‌ است که به نوبت خود، سهم بسزایی در دفع گرمای پردازنده دارد.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات گرین کلیک نمایید 

 

خرید سیستم خنک‌ کننده‌ ی GLC360-EVO

روی این رادیاتور آلومینیومی، سه عدد فن 120 میلی‌ متری استفاده شده ‌است که هوای گرم وارد شده به درون رادیاتور را خنک کرده و به سمت منفذهای خروجی کیس هدایت می ‌کند. این فن ‌ها از نوع Hydraulic Bearing با نهایت سرعت چرخش 2000 دور بر دقیقه هستند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت گرین کلیک نمایید 

 

میزان نویز تولید شده توسط این فن ‌ها 30 دسی‌ بل است. فن‌ استفاده ‌شده در این خنک‌ کننده انرژی مورد نیاز خود را از سوکت 3 پین تأمین می‌ کند. خنک‌ کننده GLC360-EVO با سوکت انواع پردازنده ‌های شرکت اینتل (Intel) و AMD سازگاری دارد.

 

 

فن GLACIER 360 EVO

قیمت سیستم خنک‌ کننده‌ ی GLC360-EVO
ویژگی های اصلی این سیستم خنک کننده ها می توان به طراحی چشم نواز، کیفیت ساخت فوق العاده، کارایی مثال زدنی و عمر مفید بسیار بالا اشاره کرد.
گیمرها، اورکلاکرها و سیستم های سرور و Workstation مجهز به پردازنده های پرمصرف از پرطرف دارترین مشتریان این سری از خنک کننده های آبی به شمار می روند.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 


•    مجهز به صفحه نمایش با قابلیت نمایش سرعت چرخش واترپمپ و دمای مایع خنک کننده
•    واتر بلاک مسی با تکنولوژی 0.15mm Micro Channel
•    واترپمپ مجهز به موتور 9 پل و هسته با تکنولوژی Ceramic Bearing
•    رادیاتور ساخته شده از آلومینیوم خالص برای داشتن حداکثر کارایی
•    کولانت با فرمولاسیون جدید جهت انتقال حرارت با بازدهی بالا و جلوگیری از اکسیداسیون واتربلاک
•    دارای 3 عدد فن 120mm مجهز به هسته با تکنولوژی Hydraulic Bearing و نورپردازی 15xRed-LED
•    دارای قابلیت جداسازی آسان پره فن
•    برخورداری از لوله های قطور و بادوام مجهز به روکش بافته شده
•    اتصالات بسیار مستحکم و آب بندی چند مرحله ای جهت جلوگیری از نشتی های احتمالی
•    عمر بسیار بالا و نویز صوتی فوق العاده پایین واترپمپ
•    وزن کم و قابلیت نصب سریع و آسان
•    همراه داشتن تیوب 1.5 گرمی خمیر حرارتی GREEN GT-4 Premium
•    مناسب برای سیستم های گیمینگ، اورکلاکینگ، سرور و Workstation
•    سازگاری با تمامی سوکت های پردازنده پلتفرم های Intel و AMD
 

خرید کیس کامپیوتر مسترتک مدل VENTUS

 

بعد از عرضه موفق واترکولینگ های Glacier شرکت سیاره سبز GREEN شاهد عرضه سری جدید این واترکولینگ ها با نام Glacier EVO هستیم. خنک کننده ‌های مایع Glacier EVO همانند نسخه پیشین در سه سایز رادیاتور 120، 240 و 360 میلی‌ متری و تحت مدل ‌های تجاری Glacier 120-EVO و Glacier 240-EVO و Glacier 360-EVO  عرضه می ‌شوند.

فروش آنلاین سیستم خنک‌ کننده‌ ی GLC360-EVO
در سری جدید واترکولینگ های Glacier شاهد انقلابی بزرگ در بخش طراحی هستیم که در مجموع راندمان آن را نسبت به مدل ‌های قبل افزایش داده است، عمده تغییرات صورت گرفته در بخش طراحی ظاهری بلاک، پمپ، لوله انتقال مایع و فن ‌ها است.
 
نمایشگر دیجیتال:
بر روی واتربلاک این خنک کننده نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده است که اطلاعاتی از قبیل دمای مایع خنک کننده (کولانت) و سرعت گردش پمپ را به نمایش می‌ گذارد. علاوه بر این لوگوی چشمک زن گرین با جلوه Breathing بیش از پیش به زیبایی‌ های این واترکولینگ افزوده است.
 
واترپمپ: شرکت گرین با ایجاد تغییراتی در طراحی پروانه ‌های واترپمپ توانست بدون کاهش شدت جریان هدایت مایع، سرعت گردش واترپمپ را کم کند که این امر منجر به کاهش بیش از پیش نویز واترپمپ و افزایش طول عمر آن خواهد شد.
 
لوله ‌ها و اتصالات:
با افزایش حجم انتقال مایع در نسخه جدید، لوله ‌های انتقال مایع قطورتر شده و به روی پوشه بیرونی آن از الیاف بافته شده استفاده گردیده که مقاومت لوله‌ ها را در برابر خوردگی، پارگی، فشار و انسداد در صورت خم شدن افزایش می‌ دهد.
 

خرید حافظه SSD اینترنال سامسونگ 


فن: این خنک کننده از فن 120 پرقدرت از نوع Hydraulic Bearing   بهره می‌ برد که به‌ مراتب کم صداتر از نسخه‌ های قبلی است. پره ‌های این فن نیمه شفاف باقابلیت جدا سازی و شستشو می‌ باشد که به نوار 15xLED قرمز رنگ جهت نورپردازی مجهز شده است.
 
خمیر حرارتی: خمیر حرارتی جدید موجود در پکیج واترکولینگ، محصولی مشترک بین واحد تحقیق و توسعه شرکت گرین و یکی از معروف ترین کمپانی ‌های تولید کننده محصولات کولینگ است که با برند تجاری GT-4 Premium عرضه شده است و براساس آزمایش های انجام شده در فاصله طولانی مدت، کارایی و گرانروی آن نسبت به نسخه قبلی (Thermalright CF3) بهبود یافته و در رده بهترین نمونه‌ های موجود در بازار قرار می‌ گیرد.
 

 

 

خدایا شکرت 
 

نظرات

حاصل جمع : Captcha