پاور سری GED از شرکت گرین

پاور سری GED از شرکت گرین

 

 

 

آشنایی با پاورهای سری GED گرین

 

GP700A-GED 700W و  GP600A-GED 600W دو مدل جدیدی هستند که در کنار طراحی جدید و جذاب‌ نسبت به نسل ‌های قبلی، استاندارد بازدهی 80 Plus برنز دارند.

پاورهای سری GED گرین

 

ویژگی‌های پاورهای GED

  • مناسب برای کاربردهای گیمینگ و استفاده به ‌صورت 7/24
  • دارای مدار تصحیح ضریب توان (Active PFC) با عملکرد بالاتر از 9 در شرایط اعمال بار %20 الی 100%
  • قابلیت ارائه حداکثر توان خروجی حتی در دمای محیط حداکثر 40
  • توپولوژی مبدل ‌های DC-DCبه همراه یک‌سوسازی هم ‌گام (Synchronous Rectification) در بخش ثانویه
  • Voltage Regulation  کمتر از %2 برای شاخه‌ های خروجی 3V, +5V+ و کمتر از %1 برای شاخه 12V+
  • بهره‌ مندی از خازن ‌های درجه 1 ساخت کمپانی SamXon از نوع 105c  در تمامی بخش‌ های پاور
  • مجهز به دو کانکتور برق 8 Pin EATX جهت سازگاری با پلتفرم‌ ها و پردازنده‌ های مدرن و پر مصرف
  • فن فوق ‌العاده کم صدا مجهز به یاتاقان از نوع  Rifle bearing
  • بازدهی مصرف انرژی (Efficiency) حداکثر %89 فراتر از گواهینامه 80Plus Bronze
  • مجهز به کابل ‌های تماما تحت (Flat) مشکی رنگ جهت اسمبل زیباتر و گردش بهتر هوا

 

خرید ماوس مخصوص بازی ای فورتک 

 

بازار هدف پاورهای  GED

پاورهای جدید گرین که سری GED نام دارند، سیستم ‌های گیمینگ یا تولید محتوای پرتقاضاتر را هدف قرار داده‌ اند. توان خروجی نسبتا بالا و بازدهی توان راضی کننده و ایده ‌آل که براساس گفته گرین، پا را فراتر از استاندارد برنز 80 Plus می ‌گذارند، موجب شده تا این پاورها برای سیستم ‌های مدرن و پیشرفته امروزی مناسب باشند. بهتر است این پاورها را برای سیستم‌ های گیمینگ و تولید محتوای اقتصادی و میان رده مورد استفاده قرار دهید.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات گرین فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

 

بازدهی مصرف انرژی حداکثر %89

برخورداری از قطعات و متریال باکیفیت در کنار توپولوژی Double Forward و فرآیند ساخت و کنترل کیفیت تمام اتوماتیک روی هم رفته موجب افزایش بازدهی این سری تا حداکثر %89 فراتر از استاندارد 80 PLUS Bronze برای این سری شده است. همین کار باعث کاهش تلفات مصرف انرژی، کاهش حرارت و نتیجه عملکرد کاملا بی صدا این سری شده است.

 

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

استاندارد ERP 2013

منابع تغذیه سوئیچینگ به مادامی که به برق شهر متصل هستند به خاطر وجود مدار  5V+ Standby حتی در وضعیتی که خاموش هستند، مقدار اندکی برق مصرف می کنند. در پاورهای مجهز به مدار Standby با مصرف کنترل شده و مدرن، این میزان به مراتب کمتر است. پاورهای سری GED در این وضعیت مصرفی کمتر از  0.3W دارند که در نوع خود در این رنج قیمت کم نظیر محسوب می شود.

 

خرید هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال با تخفیف ویژه

 

فضای کمتر، قدرت بیشتر:

خرید پاورهای سری GED گرین

به خاطر طراحی مدرن و بهینه سازی شده پاورهای سری GED ، طول این سری از پاورهای گرین به حداکثر 140mm  رسیده است. این کار باعث افزایش سازگاری این سری با کیس‌ های با فضای محدود نظیر مدل ‌های Micro-ATX  و پلتفرم ‌های HTPC شده است.

افت ولتاژ شاخه 12V+ در این سری از پاورهای گرین به کمتر از %1± و در دیگر شاخه ‌ها به کمتر از %2± تقلیل یافته است. رگولاسیون ولتاژ شاخه ‌های خروجی تا حداکثر %5± مجاز اعلام شده است.

 

مبدل‌های DC-DC در بخش ثانویه

در این توپولوژی ولتاژ هر یک از شاخه‌ های اصلی خروجی  (+12V,+5V,+3.3V) به‌صورت کاملا مستقل ساخته و پرداخته می شود. این کار در عمل باعث تثبیت بیش از پیش سطح ولتاژ شاخه ‌های نام برده در وضعیت ‌های Cross Load  (توزیع نا متوازن بار بر روی شاخه‌ های خروجی)، Zero Load  (وضعیت کاملا بی ‌باری) و اضافه شدن پروتکشن NLO به قابلیت ‌های این سری از منابع تغذیه شده است.

 

خازن ‌های با دوام 105C ساخت کمپانی SamXon

خازن با کیفیت همواره نقش تعیین کننده ‌ای در افزایش عمر و پایداری ولتاژ شاخه ‌های خروجی بازی می ‌کند. پاورهای سری GED گرین در بخش ورودی و خروجی به خازن‌ های C105 فوق العاده با کیفیت و درجه 1 ساخت کمپانی خوش ‌نام SamXon مجهز شده ‌اند. این خازن‌ ها به‌ دلیل فرآیند ساخت مدرن و متریال درجه 1 استفاده شده آن ها به ‌مراتب بیشتر از نمونه ‌های مشابه دارند.

 

کم صدا به لطف کنترلر فن هوشمند

خرید پاورهای سری GED گرین

به خاطر کنترلر فن فوق‌ العاده هوشمند استفاده شده برای پاورهای سری GED، نویز صوتی این مدل ‌ها تا حدود %70 توان نامی پاور بسیار پایین بوده و در این محدوده هیچ صدایی از فن پاور به گوش کاربر نخواهد رسید. این سری به فن با تکنولوژی Rifle Bearing که نسل جدید و اصلاح شده یاتاقان Sleeve Bearing محسوب می‌شود مجهز شده است.

در این نوع هسته ‌ها، یاتاقان دارای شیارهایی مارپیچ گونه است و همین کار باعث می‌ شوند تا پمپاژ مایع روان کننده به بخش‌ های بالاتر شفت تضمین شود. طراحی خاص مرکز پروانه فن در این مدل به‌ صورتی در نظر گرفته شده تا از نفوذ گرد و خاک به مخزن روغن و شفت جلوگیری به عمل آید. این فن محدودیت ‌های نمونه‌ های Sleeve Bearing در نصب در زاویه افقی را ندارند و نویز صوتی بسیار پایین، عمری شبیه به فن ‌های با یاتاقان از نوع  Ball Bearing دارند.

 

 

مجهز به دو کانکتور 8 پین  EATX

پلتفرم‌ های مدرن به پاورهای مدرن و به روز نیازمندند. تقویت کارایی پردازنده ‌ها، توان مصرفی آن ها به ‌صورت محسوسی افزایش پیدا کرده است. به همین خاطر بخش قابل توجهی از مادربردهای میان رده و رده بالا به دو کانکتور برق پردازنده مجهز شده‌اند. پاورهای سری GED گرین همسو با نیاز بازار به دو کانکتور 8 پین و 4+4 پین EATX مجهز شده ‌اند.

به خاطر سیم ‌های با استاندارد 16AWG  برای انشعاب اصلی این دو کانکتور، امکان ارائه تا حداکثر A40 جریان برای پردازنده فراهم شده است.

 

نوسان ولتاژ:

به خاطر فیلترینگ دو لایه و کامل در بخش ورودی پاورهای این سری، حامل‌ های EMI/RFI ایجاد شده توسط ماسفت ‌ها و سوئیچ ‌های بخش ورودی تحت هیچ شرایطی به شبکه انتقال و توزیع برق شهر نفوذ نخواهند کرد. به‌ واسطه دو قطعه NTC Thermistor و MOV (Metal Oxide Varistor) تعبیه شده در این بخش، پاورهای سری GED در برابر جریان‌ های هجومی اولیه (Inrush Current) و Spike ها و نوسان ‌های شدید ولتاژ برق شهر بیمه شده ‌اند.

 

کابل‌ های فلت و مشکی

انتظار یک سیستم کابل کشی مدرن ‌تر و پیشرفته ‌تر را در سری جدید داشتیم ولی طراحی زیبا و حرفه ‌ای کابل ‌ها، نه تنها مدیریت کابل را درون کیس آسان‌ تر می ‌سازند، به گردش هوای بهتر و ظاهر سیستم شما کمک می ‌کنند.

 

 

 

خدایا شکرت 

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha