معرفی وب کم لاجیتک C505 E HD

معرفی وب کم لاجیتک C505 E HD

 

 

 

 

آشنایی با برند لاجیتک و معرفی وب کم لاجیتک  C505 E HD

وب کم لاجیتک C505 E HD

برند لاجیتک

در سال 1981 کمپانی لاجیتک توسط آقای زاپاکوستا، بورل و مارینی در کشور سوئیس تاسیس شد. اول قرار بود تا این کمپانی سافت‌تک (Softech) نامیده شود، اما به خاطر اینکه این اسم قبلا استفاده شده بود، نام این کمپانی به لاجیتک تغییر پیدا کرد. در اوایل سال‌های شروع به کار، این کمپانی تلاش کرد تا به عرضه محصولات نرم افزاری بپردازد، ولی با معرفی موس و همه‌گیر شدن آن، لاجیتک سعی کرد تا با عرضه موس، بازار را به دست خود بگیرد و تا حدودی موفق عمل کرد.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت لاجیتک کلیک نمایید 

 

بعد از سال‌های مداوم لاجیتک توانست تا جای پای خود را در به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان موس‌های کامپیوتر محکم کند و تا سال 1996 میلادی توانست با انتشار 100 میلیون نسخه موس در سرتاسر جهان نام خود را به عنوان بزرگ‌ترین عرضه کننده موس در دنیا ثبت کند.

علاقه‌ی مردم در سال 2001 به موزیک و موسیقی اوج گرفت و کمپانی لاجیتک که حالا به یک کمپانی بزرگ تبدیل شده بود، سعی کرد تا در عرصه تولید قطعات صوتی دستی داشته باشد و توانست طی چند سال تعداد زیادی قطعه جانبی مانند هدست، هدفون و اسپیکر تولید کند و همه‌ی این محصولات را با تنوع قیمتی زیادی به بازار عرضه کند.

امروزه لاجیتک به یکی از محبوب ترین کمپانی ‌های ساخت موس، کیبورد و هدست تبدیل شده است، و طی این سال‌ها جوایز متعددی را از سوی منتقدان و جشنواره‌های کامپیوتری دریافت کرده است، لاجیتک فقط یک کمپانی با هدف ساخت و تولید ابزارآلات جانبی نیست. آن ها تمرکز می‌کنند تا هر قطعه را مطابق با سلیقه‌ی طرف‌داران و مشتری‌های خود بسازند و سعی در راضی نگه داشتن تک تک این اشخاص دارند.

در حال حاضر کمپانی لاجیتک چیزی حدود 150 میلیون قطعه مانند موس، کیبورد، هدست، اسپیکر و گیم‌پد را تولید کرده و به سرتاسر جهان ارسال کرده است.

 

جهت مشاهده تمامی وب کم های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

لاجیتکLOGI)  به انگلیسی Logitech International S.Aگفته می شود. یک شرکت سوئیسی سازنده ی ابزارهای جانبی رایانه، مانند صفحه ‌کلید، موشواره، هدست، وب‌کم و دسته ی بازی است. این شرکت بلندگوها و ابزارهای صوتی وایرلس و هدفون برای تلفن همراه، رایانه، ام‌پی‌تری پلیر و دستگاه ‌های پخش خانگی می‌سازد.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

در سال ۲۰۰۸ شرکت لاجیتک با خرید کمپانی آمریکایی آلتیمیت ایرز دریچه ایی جدید از اسپیکرهای بلوتوث و هدفون حرفه‌ایی را برای بازار خود گشود.

 

 

محصولات لاجیتک

 

Logitech G513

Logitech G513

کیبورد لاجیتک G513 یکی از بهترین کیبورد های گیمینگ میان رده و بالا رده محسوب می‌شود. کلید‌های مکانیکی با تاخیر یک میلی ثانیه و نور پردازی RGB این صفحه کلید را به یکی از سریع‌ترین و زیباترین‌های بازار تبدیل کرده است. بدنه آلومنیومی این کیبورد مقاومت و زیبایی خاصی دارد که در کیبوردهای پلاستیکی شاهد زیبایی فوق‌العاده‌ای نیستیم.

استراحت‌گاه بالشتی و مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار باعث شده است تا این کیبورد هم از لحاظ راحتی و هم از لحاظ استحکام و مقاومت به یک کیبورد سطح بالا تبدیل شود.

 

Logitech G533 7.1 Wireless

Logitech G533 7.1 Wireless

این هدست با استفاده از تکنولوژی  DTS Headphone:X  توانایی ایجاد صدای 7.1 کاناله را داراست. با استفاده از درایور‌های Pro-G که مختص کمپانی لاجیتک است می‌توانید مطمئن باشید که هیچ صدای زیر و بمی را از دست نخواهید داد.

باتری قدرت‌مندی که در این هدست تبیعه شده به شما این اجازه را می‌دهد که 15 ساعت به صورت مدام از آن استفاده کنید. نرم افزار G Hub  که از سوی لاجیتک منتشر شده است به شما اجازه می‌دهد تا صداهای مرتبط با هر یک از 7 کانال این هدست را به سلیقه خود شخصی سازی کنید تا صدای نهایی مطابق میل شما باشد.

و درنهایت گوشی‌های نرم این هدست و وزن مناسب آن برای شما راحتی بی‌نظری را فراهم می‌کند تا ساعات طولانی را بدون خستگی و اذیت شدن به انجام بازی دلخواه خود یا تماشای فیلم و سریال بپردازید.

 

 

Logitech G903 Lightspeed

Logitech G903 Lightspeed

قطعا مهم‌ترین وسیله جانبی برای هر گیمری موس است. موس به ما اجازه می‌دهد تا بتوانیم با بازی خود ارتباط برقرار کنیم و اگر از موس درستی استفاده نکنیم این ارتباط به خوبی ایجاد نمی‌شود. موس G903 که از موس‌های بالا رده‌ی لاجیتک به شمار می‌رود ساخته شده است تا این نیاز را برطرف کند.

این موس با شتاب 40G و سنسور16000DPI  توانایی برطرف کردن هر نیازی را که یک گیمر از موس خود میخواهد را داراست. با داشتن 15 کلید قابل برنامه ریزی شما می‌توانید مطمئن باشید که هیچ وقت درحین بازی با کمبود دکمه مواجه نخواهید شد.

یکی از مهم‌ ترین نکاتی که کمتر گیمری به آن توجه می‌کند وزن و سیم است. این موس بی‌سیم با وزن 110 گرمی دقت بسیار بالایی را در بازی‌ها برای شما فراهم می‌کند، و با هربار شارژ به شما اجازه می‌دهد تا به صورت مداوم 140 ساعت از آن استفاده کنید و اگر از سیستم آر‌جی‌بی استفاده نکنید، این عدد به 180 ساعت افزایش پیدا خواهد کرد.

باید گفت که این موس در بین موس‌های بالا رده گیمینگ قرار می‌گیرد، و با وزن کم و امکانات زیاد خود تعادل مناسبی را بین یک موس حرفه‌ای و در عین حال شکیل ایجاد می‌کند.

 

 

وب کم لاجیتک  C505 E HD

وب کم لاجیتک  C505 E HD

مشخصات:

  • سازنده

Logitech

  • ابعاد

66.64 ×72.91×31.91 میلی‌متر

  • وزن

75 گرم

  • اتصال

با سیم

  • نوع اتصال

USB

  • منبع تغذیه

پورت USB

  • اتصال بیسیم

ندارد

  • لنز

1.2 مگاپیکسل

  • میکروفون

دارد

  • حداکثر رزولوشن تصویر

1280×720 پیکسل

  • سرعت فیلم برداری

30 فریم بر ثانیه

  • تنظیمات فوکوس

Fixed

 

 

آرکا آنلاین بزرگترین و معتبر ترین سامانه خرید آنلاین تجهیزات جانبی در کشور است.

و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد سازماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین مکان برای خرید اینترنتی شما است.

سایت آرکا آنلاین دارای محصولات زیادی است از جمله:  موبایل Huawei ،موبایل Asus ، موبایل Nokia  و ... برای مشاهده محصولات بیشتر به سایت آرکا آنلاین مراجعه کنید.

شما می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و به آسانی تحویل بگیرید.

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha