بهترین مدل تبلت سامسونگ 2021

بهترین مدل تبلت سامسونگ 2021

 

 

 

در این مقاله قصد داریم آخرین مدل تبلت سامسونگ 2021 را بررسی کنیم. همینطور که می دانید با توجه به شیوع بیماری کرونا و آنلاین شدن کلاس ها تقریبا هر دانش آموزی یا دانشجویی نیاز دارد که یک تبلت داشته باشد.

پس در این مقاله با هم آخرین مدل تبلت سامسونگ را مقایسه می کنیم و در آخر هم تبلتی با قیمت مناسب به شما معرفی می کنیم که بتوانید برای دانشجو یا دانش آموز خودتون خرید کنید.

قیمت تبلت سامسونگ

برای خرید کارت گرافیک با کیفیت Nvidia Quadro همین حالا اقدا کنید و از تخفیف ویژه ما برخوردار شوید.

برند های دیگر تبلت را می توان به اپل آیپد، لنوو، هوآوی و سامسونگ اشاره کرد.

شرکت ساسونگ تنوع زیادی در محصولات خود دارد از قبیل گوشی های هوشمند، تبلت، لپتاپ، ساعت، اسمارت سویچ، لوازم جانبی موبایل، تلویزیون، دستگاه های صوتی و ... .

گوشی های سامسونگ مدل های زیادی در بازار موجود است از جمله Galaxy Z ، Galaxy S ، Galaxy Note ، Galaxy A Series ، Galaxy M

تبلت های سامسونگ مدل های زیادی در بازار موجود است از جمله Galaxy Tab S ، Galaxy Tab A ، Galaxy Tab S6 Lite

سامسونگ لپتاپ های خوبی هم دارد مانند: سامسونگ گلکسی بوک پرو، سامسونگ گلکسی بوک پرو 360، سامسونگ گلکسی کروم‌بوک 2، سامسونگ گلکسی بوک اس، سامسونگ گلکسی بوک فلکس 2 آلفا، سامسونگ گلکسی بوک فلکس، سامسونگ گلکسی بوک یون

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

آخرین مدل تبلت سامسونگ 2021 که شرکت سامسونگ اشاره کرده:

تبلت ها ، صفحه های کوچک و تختی هستند که نقش یک کامپیوتر مطلوب را در اندازه ی کوچک (حتی به اندازه تلفن های همراه امروزی) برای شما ایفا می کند.

همانطور که می دانید امکانات تلفن های همراه امروزی یا همان اسمارت فون ها ، پیشرفت زیادی داشته است و آنها را تا حد یک کامپیوتر قدرتمند بالا برده است که با استقبال خوبی هم از طرف مشتریان رو به رو شد .

 

هارد ssd samsung پیشنهاد ویژه آرکا آنلاین همین حالا برای خرید این هارد فوق العاده اقدام کنید.

 

آنها تبلت ها را مانند تلفن های هوشمند ، عرضه کردند به این صورت که شباهت بیشتری به کامپیوترها داشته باشند.

 

نکات مهم برای خرید تبلت

تبلت ها در انواع مختلفی در بازار عرضه شده اند. یکی از بارزترین تفاوت های تبلت ها در اندازه ی صفحه نمایش آنهاست. بطور کلی تبلت ها در سه دسته اصلی قرار دارند.

7 تا 8 اینچ

این نوع تبلت ، تبلت های کوچک به شمار می روند. کیفیت و قدرت این نوع تبلت ها ، در مقایسه با انواع بزرگتر ، معمولا ضعیف تر است ولی این ضعف ، یک قاعده کلی نیست چراکه امروزه تبلت هایی در بازار وجود دارند که از برخی مدل های بزرگ نیز پرقدرت تر و با کیفیت تر هستند.

دلیل این امر را در ادامه توضیح خواهیم داد. از ویژگی های خوب این نوع تبلت می توان به سبک بودن ، امکان حمل آسان تر ، کار کردن و خستگی کمتر دست ها موقع کار اشاره کرد. شاید همین ویژگی باعث شده که این نوع تبلت طرفداران بیشتری نسبت به انواع دیگر داشته باشد.

8 تا 10 اینچ

این تبلت ها در طبقه متوسط و نیمه بزرگ قرار می گیرند. کیفیت و وضوح صفحه نمایش در این مدل تبلت بیشتر است. به دلیل اندازه ی بزرگتر ، سخت افزار نسبتاً قوی تری هم در این تبلت ها استفاده شده است تا قدرت و کیفیت را توأم با یکدیگر ارائه دهد.

10 اینچ و بزرگتر 

این تبلت ها یا بهتر است بگوئیم غول ها زیبا ، بزرگترین تبلت های جهان به شمار می روند. به دلیل خاص بودن در اندازه و کیفیت ، تعداد زیادی را نمی توان در بازار دید زیرا طرفداران زیادی ندارد. اصلی ترین مشکل این تبلت ها ، اندازه ی بسیار بزرگ و وزن بالای آنهاست.

متأسفانه یا خوشبختانه , پیشرفت علم هیچ نقطه ی قرار و با ثباتی را نمی تواند در زندگی و جهان ایجاد کند. هرچه علم و دانش پیشرفت می کند ، تکنولوژی نیز به همراه آن می دود و خود را بالا و بالاتر می برد.

پردازنده

این قطعه وظیفه ی اصلی پردازش اطلاعات و آماده سازی آن برای شما را بر عهده دارد. درست است که پردازنده قلب اصلی دستگاه شماست ولی همه چیز هم نیست. برخی کابران ، برای خرید تبلتی با پردازنده قوی تر ، هزینه های هنگفتی را پرداخت می کنند که این پردازنده با توجه به دستگاه و نیازی که آنها دارند ، زیاد است.

رم

پردازنده ، اصلی ترین چیز است ولی همه چیز هم نیست. ویژگی دیگری که باید آن را مد نظر داشته باشید ، رم تبلت است. هرچه رم تبلت بالاتر باشد ، سرعت کار و سرعت پاسخگویی تبلت بالاتر بوده و می توانید راحت تر و با اطمینان خاطر بیشتری با تبلت خود کار کنید.

صفحه نمایش

صفحه نمایش تبلت ها باید وضوح و کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. نوع صفحه نمایش ، نوع صفحه لمسی ، وضوح و ابعاد تصویر از اصلی ترین پارامترهای صفحه نمایش است. امکانات دیگری از جمله موتور پردازشگر تصویر ، انواع حسگر، تاچ چند لمسی و .... از دیگر ویژگی هایی هستند که در کنار ویژگی های اصلی قرار می گیرند و به نوعی در اکثر تبلت ها مشترک است.

شبکه های ارتباطی و رادیویی

wifi  یا بطور کلی شبکه های ارتباط اینترنتی است. اصلی ترین کاربرد تبلت در اینترنت است پس چه خوب است از نسخه wifi قوی تری پشتیبانی کند یا اگر تبلتی که می خواهید ، سیم کارت می خورد از شبکه های رایویی نسل جدیدتری پشتیبانی کند. بلوتوث و دیگر روش های ارتباط بی سیم از جمله NFC و DLNA از دیگر قابلیت هایی است که بهتر است تبلت آنها را داشته باشد.

پورت ها

تبلت ها هیچ گونه درایو نوری از جمله CD-ROM یا DVD-ROM ندارند. پس تنها راه ارتباط شما (علاوه بر ارتباط با روش های بی سیم) پورت ها می باشد. سه نوع پورت اصلی و پرکابرد که اکثر تبلت ها به آنها مجهز هستند عبارتند از USB یا میکرو یو اس بی ، فیش 5/3 میلی متری صدا و پورت HDMI یا مینی HDMI . البته مورد آخر یعنی HDMI فقط در برخی تبلت ها موجود است .

قابلیت نصب کیبورد

تبلت هایی در بازار وجود دارند که امکان اتصال کیبورد فیزیکی را به تبلت دارند. این ویژگی برای کسانی که با تبلت خود کار می کنند و به نوعی زمان زیادی را صرف نوشتن می کنند و البته از کیبورد صفحه لمسی رنج می برند ، بسیار مفید و کارامد است.

سیستم عامل

سیستم عامل مهمترین نقش در هنگام کار و استفاده از تبلت است. تنها رابط کاری کاربر با سخت افزار و بهره مندی از سخت افزار تبلت خود ، همین سیستم عامل است.  سازندگان ترجیح می دهند تا در تبلت های خود از سیستم عامل های معروف و پرطرفداری همچون اندروید ، و IOS و ویندوز استفاده کنند .

حافظه

تبلت ها بسیار حساس و ظریف هستند برای همین سازندگان هنوز نتوانسته اند حافظه ی زیادی را در آنها به کار ببرند. بعضی مدل های تبلت به کارت خوان مجهز شده اند یعنی می توان برای افزایش حافظه آنها ، از کارت حافظه یا همان مموری کارت استفاده کرد ولی بعضی دیگر این امکان را ندارند.

قیمت تبلت سامسونگ

همانطور که گفته شد قاعده بر این است که تبلت های کوچک تر ، قدرت سخت افزاری پائین تری داشته باشند ولی امروزه با پیشرفت علم ، به قدری تکنولوژی ساخت قطعات سخت افزاری بالا رفته که بعضاً تبلت های کوچکی را می بینیم که از تبلت های بزرگتر ، قوی تر و با کیفیت تر هستند.

امروزه شرکت های سازنده تبلت در دنیا با بهره گیری از جدیدترین متدهای ساخت و پیاده سازی قطعات ، تبلت هایی را ساخته اند که می تواند سریعتر و قوی تر از تبلت های بزگتر عمل کند. پس توصیه می شود در هنگام خرید ، به مشخصات فنی تبلت دقت کنید.

 

بهترین تبلت‌های سامسونگ دارای پردازنده های پرسرعت، نمایشگر با کیفیت و صدای درجه یک هستند. سامسونگ یک برند اندرویدی است که به دلیل محصولات با کیفیت خود در زمینه فناوری شناخته می شود. در برند سامسونگ علیرغم کیفیت، شاهد طیف گسترده ای از قیمت تبلت سامسونگ نیز هستیم؛ از مدل های ارزان قیمت گرفته تا تبلت‌های میان رده و بسیار ممتاز 2 در 1 که به محصولاتی پرفروش و کاربردی تبدیل شده‌اند.

اکثر تبلت‌های سامسونگ صفحه نمایش‌هایی با وضوح و کیفیت بالا دارند(تبلت ۱۰ اینچ به بالا)، اما برخی از مدل‌ها به مراتب بهتر از سایر مدل‌ها هستند. وضوح را بررسی کنید و ببینید آیا تراکم پیکسل آنقدر زیاد است که بتواند نوع محتوایی را که می‌خواهید مشاهده کنید، پشتیبانی کند. حتی مدل‌هایی که صفحه نمایش کوچک و وضوح پایین دارند نیز می توانند بهترین تبلت سامسونگ برای وبگردی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی باشند.

اگر قصد دارید از تبلت خود برای بازی کردن و یا کارهای گرافیکی استفاده کنید، دستگاهی لازم دارید که با خواسته‌های شما مطابقت داشته باشد. همین اصل در مورد کیفیت صدا نیز صدق می کند. بسیاری از تبلت های رده بالا با Dolby Atmos و تنظیم AKG سازگاری دارند. بلندگوهای برخی تبلت‌های سامسونگ کیفیت بهتری نسبت به سایر محصولات دارد و در برخی دیگر نیز با جک هدفون 3.5 میلیمتری ارائه می شوند. شرکت سامسونگ علاوه بر تبلت اندرویدی، تبلت ویندوزی نیز تولید می‌کند.

خرید و قیمت تبلت سامسونگ s7

تفاوت تبلت و آی پد

·       آی پد یک محصول منحصر به فرد اپل می باشد در حالی که تبلت ها یک نام مشترک برای شرکتهای مختلف است.

·       آی پد ها برروی Ios کار می کنند در حالی که سیستم عامل تبلت ها اندروید می باشد.

·       آی پد ها در مقایسه با تبلت های اندروید فاقد) Flash فلش) هستند.
 

·       آی پد ها در مقایسه با تبلت های اندروید ویژگی چند وظیفه ای بودن را به خوبی دارا نمی باشند.

 آی پد ها در مقایسه با تبلت های اندروید اپلیکیشن های بیشتری دارند.

 

مزایا و معایب تبلت های سامسونگ

 

مزایا
قیمت مناسب ، خوش ساخت و باریک ، پشتیبانی از شبکه 3G ، امکان برقراری ارتباط
 

معایب
حافظه داخلی کم ، تراکم پیکسلی پایین

چگونه از تبلت سامسونگ استفاده کنم؟

برای استفاده بهتر و طولانی شدن عمر گوشی می توانید از روش های زیر استفاده کنید.


1)تبلت سامسونگ خود را به مدت طولانی در شارژ نگذارید.

2) برای استفاده بهتر از تبلت سامسونگ، تبلت را به مدت سه روز یک بار خاموش کنید.
3)از داغ شدن باتری تبلت و زیاد نگه داشتن در شارژ تبلت جلوگیری کنید.
4) برای تمیز ماندن صفحه نمایش تبلت از محافظ صفحه استفاده کنید.

 

خرید هدست گیمینگ لاجیتک  در فروشگاه آرکا آنلاین

 

 

خرید آنلاین تبلت سامسونگ

مشخصات

  • وزن

575 گرم

  • حافظه داخلی

128 گیگابایت

  • پشتیبانی از کارت حافظه

microSD

  • حداکثر ظرفیت کارت حافظه

یک ترابایت

  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش

بین 10 تا 13 اینچ

  • شبکه های ارتباطی

2G , 3G , 4G

  • بلوتوث

A2DP, LE

  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت

دارد - یک سیم کارت

  • قطع سیم کارت

سایز نانو (8.8 × 12.3) میلی‌متر

  • رابط‌ها

جک 3.5 میلی‌متری صدا

  • ابعاد

285x185x5.7

  • حس‌گرها

اثر انگشت (Fingerprint Sensor) , شتاب‌سنج (Accelerometer) , قطب‌نما (Compass) , مجاورت (Proximity)

  • رزولوشن

1752×2800

  • قابلیت‌های دوربین

دارای دو دوربین در پشت گوشی | دوربین 13 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل

دوربین 13 مگاپیکسلی از نوع عریض (Wide) با دریچه‌ی دیافراگم f/2.0، فاصله کانونی 26 میلی متر، ثبت تصاویر با پیکسلهایی به سایز 1.0 میکرومتر µm) 1.0)فوکوس خودکار (Auto Focus)

دوربین 8 مگاپیکسلی از نوع فوق‌عریض (Ultrawide) با دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 و ثبت تصاویر با پیکسلهایی به سایز 1.12 میکرومتر µm Pixel Size) 1.12)

رزولوشن 2160 × 4096 و سرعت 30 فریم بر ثانیه 4K@30FPS) )

  • اندازه

12.4

  • قابلیت‌های تبلت

قابلیت مکالمه

  • مقدار رم

شش گیگابایت

  • انواع قلم نوری

قلم مخصوص

  • پردازنده‌ی مرکزی

Octa-core

  • پردازنده‌ی گرافیکی

Adreno 650

  • فرکانس پردازنده‌ی مرکزی

3.09 , 2.42 , 1.8 گیگاهرتز

  • سایر قابلیت‌ها

Fast charging 45W

  • نسخه بلوتوث

5.0

  • سیستم عامل

Android

  • نسخه سیستم عامل

Android 10

  • باتری

8000 میلی آمپر ساعت

  • تراکم پیکسلی

266 پیکسل بر اینچ

  • تراشه

Qualcomm SM8250 Snapdragon 865+

  • شبکه 2G

GSM 850 / 900 / 1800 / 1900

  • شبکه 3G

HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

  • شبکه 4G

1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 20, 25, 26, 28, 38, 40, 41, 66

  • Wi-Fi

802.11 a/b/g/n/ac/ax 2.4G+5GHz, HE80, MIMO, 1024-QAM

  • دوربین

دوربین اصلی

  • رزولوشن دوربین

13 مگاپیکسل

  • دوربین سلفی

دوربین 8 مگاپیکسلی از نوع عریض (Wide) با دریچه‌ی دیافراگم f/2.0، فاصله کانونی 26 میلی متر، ثبت تصاویر با پیکسلهایی به سایز 1.12 میکرومتر µm) 1.12)

رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه 1080p@30FPS) )

  • فناوری‌های مکان‌یابی

GPS , GLONASS , Beidou , GALILEO

 

نقاط ضعف

  • دارای S-pen
  • باتری 8000 میلی آمپر ساعت
  • قابلیت Fast charging 45W

خرید تبلت سامسونگ

نقد و بررسی

تبلت « Galaxy Tab S7+ » یکی از محصولات شرکت «سامسونگ» است که با سایز 12.4 اینچ روانه بازار شده است. صفحه‌نمایش این محصول از نوع Super AMOLED است و وضوح تصویر 1752×2800 پیکسل با تراکم 266 پیکسل بر اینچ را به تصویر می‌کشد.

ظرفیت داخلی این تبلت 128 گیگابایت است و می‌تواند فضای مناسبی برای ذخیره‌سازی حجم زیادی از فایل‌های صوتی و تصویری، بازی و اپلیکیشن‌های مختلف را در اختیار کاربران بگذارد، همچنین می توان این میزان را با استفاده از حافظه microSD افزایش داد. با توجه به پشتیبانی این محصول از یک سیم‌کارت می‌توانید از آن برای اتصال به شبکه‌های ارتباطی 3G و 4G استفاده کنید.

سنسور دوربین اصلی این محصول 13 مگاپیکسل است. دوربین سلفی که از سنسوری 8 مگاپیکسلی بهره برده، می‌تواند برای برقراری ارتباطات ویدئویی بسیار کارآمد باشد. سیستم‌عامل نسخه‌ی 10.0 اندروید و رابط کاربری One UI 2.5 به صورت پیش‌فرض در این محصول ایفای نقش می‌کند. یک باتری غیر قابل تعویض 10,090 میلی‌آمپرساعتی، با قابلیت شارژ سریع وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را به عهده دارد.

آرکا آنلاین بزرگترین و معتبر ترین سامانه خرید آنلاین تجهیزات جانبی در کشور است و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد ساماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  بهترین مکان برای خرید اینترنتی شما است.

شما می توانید کالاهای الکترونیک مورد نیاز خود مانند لپتاپ، تبلت، قطعات کامپیوتر، انواع ماشین های اداری، لوازم جانبی را به صورت آنلاین خریداری کنید و به آسانی تحویل بگیرید.

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha