معرفی نخستین مادربرد  AM4 مجهز به تاندربولت 4

معرفی نخستین مادربرد AM4 مجهز به تاندربولت 4

 

 

معرفی نخستین مادربرد  AM4 مجهز به تاندربولت 4

این مادربرد جدید که با نام ProART B550-Creator معرفی شده است، اولین مادربرد AM4 با تاندربولت 4 است که که برای افراد حرفه‌ای و هنرمندان نوآور طراحی شده است. 

ایسوس به‌تازگی ProART B550-Creator را معرفی کرده است. این اولین مادربردیست که مجهز به سوکت AM4 است و از استاندارد تاندربولت 4 (Thunderbolt 4 ) پشتیبانی می‌کند.

این مادربرد ایسوس در ابتدای سال 1400 با قیمت ۲۹۹ دلار در بازار عرضه می‌شود

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

ویژگیهای ظاهری مادربرد ProART B550-Creator
جالب است که بدانید، این مادربرد ایسوس همچون دیگر مادربردهای سری ProART طراحی مینیمالیستی دارد که شامل نمای مشکی در بخش بیرونی با رگه‌هایی از رنگ طلایی است. Asus ProART B550-Creator از ساب‌سیستم تحویل انرژی قدرتمند ۲+۱۲ فاز بهره می‌گیرد و فرایند خنک‌سازی آن توسط دو هیت‌سینک انجام میشود.
مادربرد ProART B550-Creator  چهار اسلت حافظه‌ی DDR4 دارد و از حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی رم پشتیبانی می‌کند. 

 

 

جهت مشاهده  مادربرد های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

 



 

ProART B550-Creator چهار کانکتور عادی ساتا برای هارد درایوها ارائه می‌دهد. این مادربرد از دو اسلت M.2 بهره‌مند است تا بتوانید درایوهای ذخیره‌سازی پرسرعت را در آن قرار بدهید

 

اسلتهای مادربردProART B550-Creator

اسلت‌های M.2 مادربرد ProART B550-Creator از سیستم مانت ضامن‌دار جدید ایسوس استفاده می‌کند و به همین علت فرایند نصب SSD سریع و بسیار ساده انجام می‌گیرد. ایسوس این سیستم را حدودا یک ماه پیش معرفی کرده بود. 
مادربرد ایسوس ProART B550-Creator از سه اسلت PCIe x16 و دو اسلت PCIe x1 استفاده می‌کند. ProART B550-Creator  دارای جدیدترین فناوری‌‌های ارتباطیست که برای افراد حرفه‌ای و هنرمندان نوآور طراحی شده است .

 


درگاه های مادربرد ProART B550-Creator

این مادربرد مجهز به دو درگاه تاندربولت 4 به‌ همراه درگاه دوگانه‌ی اترنت ۲٫۵ گیگابیتی است. پنل پشتی مادربرد برای دو درگاه USB 2.0، چهار درگاه USB 3.0، یک کانکتور ترکیبی PS/2، یک درگاه DisplayPort و یک درگاه استاندارد HDMI تعریف شده است. 
سیستم صوتی مادربرد Asus ProART B550-Creator بر پایه‌ی کدک صوتی Realtek ALC1220A طراحی شده  که از دیگر بخش‌های آن جداست. مادربرد ProART B550-Creator پنج جک ۳٫۵ میلی‌متری صوتی و یک کانکتور SPDIF-Out برای اتصال دستگاه‌های صوتی دارد.


کاربران عزیز آرکا آنلاین، شما هم دیدگاه خودتان را درباره‌ی مادربرد جدید ایسوس با ما به اشتراک بگذارید. 


 

نظرات

حاصل جمع : Captcha

توسط : سمانه در تاریخ 1400/05/19 4:54:17 AM
ایا مادربرد ایسوس هم دارید؟
پاسخ مدیر : بله



توسط : محمد مهدی در تاریخ 1400/05/19 3:59:36 AM
در ایران از کجا میتونم تهیه کنم؟