کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG ARGB

کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG ARGB

 

 

 

کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG ARGB

 

کیس کامپیوتر اوست با وزن معادل 5.46 کیلوگرم یک کیس تقریبا ‌سنگینی محسوب می ‌شود و با توجه ‌به نوع ساختار آن و متریال با کیفیت استفاده شده در آن وزنی طبیعی است.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات اوست کلیک نمایید 

 

خرید کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG ARGB

 این کیس از فرم فاکتور ATX  پشتیبانی می ‌کند که به این معنا که شما می ‌توانید مادربوردهای ATX یا Micro ATX را بر روی آن نصب کنید، در پنل جلویی این کیس 4 سینی درایور 2.5 اینچی و دو سینی 3.5 اینچی برای قرارگیری هارد قرار دارند که نیاز یک کاربر حرفه ‌ای را نیز کاملاً پوشش خواهد داد.

 

جهت مشاهده کیس های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

در پنل جلویی این کیس دارای طراحی بسیار زیبایی است که می ‌توانید 2 پورت USB 2.0 و یک پورت USB 3.0 را در آن مشاهده کنید و دکمه‌ های پاور و ری استارت نیز در این قسمت از پنل تعبیه شده ‌اند، متأسفانه مثل بقیه ی مدل‌ های این کیس، خبری از وجود پورت محبوب micro USB نیست، وجود این پورت می ‌توانست کارایی کیس و قابلیت اتصال گوشی ‌های موبایل و دیگر را فراهم کند.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

قیمت کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG ARGB

فضای داخلی کیس بسیار ایده آل است و کاربر به ‌راحتی حتی بعد از نصب لوازمی مثل کارت گرافیک، خنک‌ کننده پردازنده و حافظه ‌های رم قضای کافی برای انجام عملیات مدیریت کابل خواهد داشت، این کیس از کارت گرافیکی با طول 395 میلیمتر پشتیبانی می ‌کند که البته توجه داشته باشید ارتفاع مادربورد می‌ تواند این عدد را کاهش دهد که باید در زمان خرید آن را مدنظر داشته باشید. وجود قفسه هارد دیسک و سیستم مدیریت کابل می ‌تواند درهم ‌ریختگی و ناهماهنگی میان قطعات را در کیس شما از میان بردارد، همچنین قابلیت استفاده از 7 جایگاه توسعه از ویژگی ‌های کیس اوست مدل GT-AV09-BG ARGB می باشد که دست کاربر را برای اسمبل سیستم باز خواهد گذاشت.

 

خرید کارت گرافیک ایسوس مدل جی تی ۷۳۰

 

ورودی و خروجی هوادار این کیس به‌ صورت کاملاً استاندارد انجام می‌ شود و وجود فیلتر گردوغبار نیز باعث می ‌شود این ذرات معلق در هوا به ‌راحتی وارد کیس شما نشوند که انجام تمیزکاری‌ های کیس به علت گرد و خاک را سرعت خواهد بخشید و سیستم شما مدت طولانی ‌تری را بدون نیاز به انجام این روتین ‌ها می‌ تواند بگذراند.

فروش آنلاین کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG ARGB

سیستم خنک‌ کننده این کیس نیز کامل است، در جایگاه فن پنل پشتی می‌ توانید یک عدد فن 140/120 میلی‌ متر، به همراه یک عدد فن 120MM ARGB DUAL RING از قبل تعبیه شده، در پنل جلویی دو عدد 120/140 میلی‌متر، به همراه دو عدد فن 120MM ARGB DUAL RING را مشاهده کنید که نیاز شما را برای خرید فن جدا برطرف خواهد کرد.

 


مشخصات کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG ARGB

مشخصات فنی کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV09-BG ARGB


توضیحات سیستم خنک‌کننده
جایگاه فن مایع در پنل بالایی دو عدد ۱۲۰ میلی متر ، یک عدد /۲۸۰۲۴۰ میلی متر جایگاه فن مایع در پنل پشتی یک عدد ۱۴۰/۱۲۰ میلی متر جایگاه فن مایع در پنل جلویی دو عدد ۱۲۰ میلی متر ، یک عدد ۱۲۰/۲۴۰/۲۸۰ میلی متر


طول کارت گرافیک
۳۹۵ میلی متر با قابلیت پشتیبانی از هفت عدد کارت گرافیک میلی‌متر


جایگاه اسلات توسعه
۷ عدد


جایگاه فن در پنل جلویی
دو عدد ۱۲۰ میلی متر ، یک عدد ۱۲۰/۲۴۰/۲۸۰ میلی متر


جایگاه فن در پنل پشتی
یک عدد ۱۴۰/۱۲۰ میلی متر ، بهمراه یک عدد فن ۱۲۰MM ARGB DUAL RING


جایگاه فن در قسمت بالایی
دو عدد ۱۲۰/۱۴۰ میلی متر ، بهمراه دو عدد فن ۱۲۰MM ARGB DUAL RING


محل نصب پاور
پایین


ابعاد
۴۵۰x۲۱۰x۴۰۰


فرم فاکتور
ATX


سینی درایو 3.5 اینچی
۲


وزن
۶ گرم


تعداد جایگاه فن
۶ عدد


تعداد فن نصب شده
۶ عدد


پورت USB 3.0
دو عدد


پورت USB 2.0
چهار عدد


سازگاری با مادربرد
microATX
ATX

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha