خرید اینترنتی انواع شارژر لپ تاپ

خرید اینترنتی انواع شارژر لپ تاپ

 

 

 

 

خرید شارژر لپ تاپ مناسب و اورجینال ، برای کارکرد و عمر بالای باتری بپ تاپ شما اهمیت بسیار بالایی دارد. همچنین خرید آداپتور لپ تاپ تقلبی ، میتواند هزینه های زیادی رابه ما تحمیل کند.

اگر شما هم قصد خرید اینترنتی شارژر برای لپ تاپ خود دارید ، حتما خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید . در خرید اینترنتی انواع شارژر لپ تاپ مواردی که در ادامه ی مقاله ذکر میشود ، توجه کنید.

 

 

جهت مشاهده شارژر های لپ تاپ فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

  • مطابقت ولتاژ و آمپر شارژر با لپ تاپ :

 

مطابقت ولتاژ و آمپر شارژر و لپ تاپ در خرید شارژر مناسب لپ تاپ ، اهمیت بالایی دارد. بالاتر بودن ولتاژ شارژر از لپ تاپ باشد ، باعث میشود دستگاه به سرعت داغ کرده و بوی سوختگی از روی برد آن بلند میشود. لذا تطابق دقیق ولتاژ ، موضوع بسیار پر اهمیتی است.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

اگر آمپر شارژر لپ تاپ بالاتر باشد اتفاق خاصی نمیافتند و آسیبی به لپ تاپ نخواهد رسید. نهایتا باطری لپ تاپ سریع تر شارژ میشود. اما اگر آمپر شارژر از لپ تاپ کمتر باشد موجب آسیب رسیدن به باطری خواهد شد.

 

  • بررسی سر فیش شارژر و لپ تاپ:

 

  1. سوالی که ممکن است در خرید اینترنتی انواع شارژر لپ تاپ برای شما هم پیش بیاید، این است که آیا می توان از شارژری با برند دیگر اما با آمپر و ولتاژ یکسان استفاده کرد؟ بله می توان استفاده کرد. و آسیبی به دستگاه وارد نمی شود. آداپتور لپ تاپ تکنولوژی منحصر بفردی ندارد . و فقط وظیفه تامین برق با ولتاژ و آمپر را دارد. فقط کافیست سر فیش ها با هم مطابقت داشته باشند.
  2. پلاریته + و – خروجی آداپتور جدید شما باید همانند پلاریته خروجی آداپتور قبلی شما باشد.
  3. ولتاژ و جریان خروجی هر آداپتور بر روی برچسب مشخصات آن ذکر شده است. به عنوان مثال  در  آداپتوری خروجی آداپتور  ۱۹ ولت ۴٫۷۴ آمپر می باشد

 

زمانی که تصمیم به خرید آداپتور جدید دارید قانون زیر را باید در نظر داشته باشید:

۱- ولتاژ خروجی آداپتور باید کاملا یکسان باشد و جریان آن می تواند مساوی و یا بیشتر از آداپتور اورجینال باشد.

۲- به عنوان مثال، چنانچه یک لپ تاپ نیاز به یک آداپتور ۱۹ ولت ۴٫۷ آمپر داشته باشد، به جای آن می توان از ۱۹ ولت ۶٫۳ آمپر  استفاده کرد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت اپل کلیک نمایید 

 

مهم ترین عوامل خرابی شارژر لپ تاپ:

 

رعایت مواردی که به طور عمده باعث خرابی شارژر لپ تاپ میشود ، باعث بالا رفتن عمر شارژر لپ تاپ شما و جلوگیری از صرف هزینه های اضافی برای خرید شارژر جدید میشود. این موارد عبارت ان از :

 

_ نوسانات برق

_ اب خوردگی

_  ضربه خوردن در برخی مواقع

_ استفاده ی نادرست از شارژر

_ بد جازدن سوکت شارژر در لپ تاپ و ….

 

از چه فروشگاهی شارژر لپ تاپ خریداری کنم ؟

 

برای خرید اینترنتی انواع شارژر لپ تاپ ، میتوانید از فروشگاه اینترنتی آرکا آنلاین اقدام به خرید کنید.

 

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha