خرید شارژر لپ تاپ اورجینال

خرید شارژر لپ تاپ اورجینال

 

 

 

اگر به هر دلیلی قصد خرید شارژر جدید برای لپ تاپ خود را داشتید، حتما به چند نکته دقت داشته باشید . زیرا استفاده از شارژر نامناسب می تواند هزینه های زیادی را برای لپتاپ شما ایجاد کند.یکی از موارد بسیار مهم در خرید شارژر لپ تاپ ، خرید شارژر لپ تاپ اورجینال می باشد. برای خرید شارژر لپ تاپ اورجینال از فروشگاه معتبر مانند آرکا آنلاین اقدام به خرید کنید.

 

جهت مشاهده تمامی آداپتور های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

خرید شارژر لپ تاپ مناسب :

 

اولین قدم برای خرید شارژر لپ تاپ مناسب مشابه بودن سر سوکت شارژر با لپ تاپ می باشد . ولی مهمتر از آن ولتاژ و آمپر آن شارژر است .اگر ولتاژ شارژر بیشتر از توان دستگاه باشد آسیب جدی را به برد اصلی دستگاه وارد می کند.برای خرید شارژر جدید، از پشت لپ تاپ می‌توانید ولتاژ و آمپر دقیق را مشاهده کنید .
خرید شارژر از فروشگاه معتبر می تواند کار را برای شما راحت تر کند. زیرا شارژرهای فیک بسیاری در بازار وجود دارد و باید 

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ایسر کلیک نمایید 

 

مهم ترین دلایل خرابی آداپتور لپ تاپ :

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 


نوسان برق:

در بیشتر مناطق نوسانات برق وجود دارد. و این موضوع را نمیتوان کتمان کرد. این نوسانات، لوازم برقی ما را با آسیب‌های روبه‌رو می‌کند. که آداپتور لپ تاپ هم از این قاعده مستثنا نیست . باید همیشه آداپتور لپ تاپ را به محافظ برق متصل کنید تا جلوی نوسانات برق را بگیرد.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ایسوس کلیک نمایید 

 


بد جا زدن سوکت شارژر در لپ تاپ:

 

این مورد با دقت کاربر امکان دارد هیچ گاه پیش نیاید. ولی بعضی اوقات ناخواسته به دلایلی مانند قطعی سر سوکت یا پارگی کابل سر سوکت شارژر لپ تاپ خراب می شود. البته بعضی اوقات خود لپ تاپ از قسمت سوکت خراب میشود که قبل از تعویض شارژر باید ابتدا سوکت شارژ لپ تاپ خود را توسط مرکز تعمیرات لپ تاپ تعمیر یا تعویض کنید تا مشکل لپ‌تاپ شما حل شود. 

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha