قیمت کیس گرین گریفین g6

قیمت کیس گرین گریفین g6

 

 

 

قیمت کیس گرین g6

 

کیس GRIFFIN G6 گرین

کیس GRIFFIN G6 گرین نمونه ای کامل از یک کیس مدرن و جذاب گیمینگ محسوب می شود. کولینگ قدرتمند به واسطه 2 فن 200mm در قسمت جلویی کیس، نورپردازی ARGB با قابلیت کنترل از راه دور و همگام سازی با مادربرد (MB Sync)، همراه داشتن پورت (USB 3.1 Type-C Gen 2 (10Gbps، کاور کناری از جنس شیشه حرارت دیده سخت جهت نمایش کامل فضای داخلی و اسکلت بسیار مستحکم با طراحی مدرن و با کم ترین محدودیت ها در نصب قطعات رده بالا از جمله ویژگی هایی می باشد تکه انتخاب کیس گرین گریفین جی 6 را به شدت وسوسه انگیز می کند!

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت گرین کلیک نمایید 

 

قیمت کیس گرین g6

کیس گرینg6  دارای اسکلت مدرن و مستحکم با طراحی ظاهری ساده و در عین حال شیک، خاص و جذاب

دارای قابلیت نصب کارت گرافیک به صورت عمودی (کیت به صورت جداگانه عرضه می گردد)

فضای داخلی گسترده با قابلیت نصب مادربرد های حرفه‌ای بزرگ در ابعاد  ("E-ATX (12"x13

دارای هاب نورپردازی 9 کاناله ARGB مجهز به کنترل از راه دور و با قابلیت همگام سازی (MB Sync)

مجهز به کاور بغل شیشه‌ای حرارت دیده با ضخامت 4mm از جنس TEMPERED GLASS

قابلیت پشتیبانی از انواع واترکولینگ‌های حرفه ای با رادیاتورهای 120/140/240/280/360mm

قابلیت نصب خنک کننده های بادی حرفه ای تا ارتفاع حداکثر 165mm

قابلیت نصب کارت های گرافیک حرفه ای تا طول حداکثر 370mm

بهره مندی از 7 عدد اسلات توسعه کارت برای پشتیبانی تا 3 کارت گرافیک حرفه ای

مجهز به دو پورت USB 3.0 و یک پورت (USB 3.1 Gen 2 Type-C (10Gbps

دارای دو عدد فن 200mm کم صدا در قسمت جلو و یک فن 120mmدر بخش پشت کیس (ARGB)

امکان نصب تا 8 عدد فن 120/140/200mm در جلو، سقف، کاور پاور و پشت 

کاور کناری از جنس شیشه حرارت دیده سخت با قابیلت نمایش کامل فضای داخلی

دارای فیلترهای مگنتی و سلولوزی ضد گرد و غبار در تمامی مجاری ورودی/خروجی هوا

مجهز به پوشش فلزی محفظه پاور و قابلیت جداسازی و جا به جایی محفظه‌‌ تجهیزات ذخیره سازی

 

جهت مشاهده تمامی کیس های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

اسکلت فوق العاده مستحکم، طراحی داخلی مدرن با فضای گسترده، جریان هوای عظیم به واسطه 2 فن 200mm در پنل جلویی و نورپردازی فوق العاده جذاب ARGB در کنار امکانات به روز نظیر همراه داشتن پورت USB 3.1 Gen 2 Type-C 10Gbps از جمله قابلیت هایی است که کیس GRIFFIN G6 گرین را به انتخابی هوشمندانه برای سیستم های گیمینگ حرفه ای و مدرن تبدیل کرده است.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

کیس گرین گریفین جی 6

طراحی ظاهری کیس گریفین G6 گرین بر پایه نمایش هر چه بیشتر قطعات رده بالا مجهز به نورپردازی RGB شکل گرفته است. شیشه های حرارت دیده دودی رنگ تعبیه شده در پنل جلویی و کاور کناری شرایطی را فراهم کرده اند که سخت افزارهای مدرن و جذاب شما بیش از پیش خودنمایی کنند!

کیس GRIFFIN G6  گرین به سامانه نورپردازی از نوع (ARGB (Addressable RGB مجهز شده است. در این تکنیک جدید نورپردازی، با کمک سیگنال های کنترلی دیجیتال و قابلیت آدرس دهی و کنترل مجزا تک تک دیودهای نورانی، جلوه های نورپردازی به مراتب زیباتری را شاهد خواهید بود. علاوه بر این، کنترلر نورپردازی در نظر گرفته شده برای کیس گرین g6 علاوه بر همراه داشتن ده ها رنگ و جلوه نورپردازی (با قابلیت تنظیم سرعت) امکان همگام سازی (MB Sync) با اغلب مادربردهای مجهز به کانکتور ARGB از نوع (3Pin (5V را نیز دارا می باشد.

 

جهت مشاهده نمامی محصولات گرین فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

کاورهای جلویی و کناری کیس گرین g6 از جنس Tempered Glass

یکی از مهم ترین ویژگی های جذاب کیس گرین g6، کاور کناری شفاف با قابلیت نمایش سخت افزار درون کیس گرین بوده است. برای کاور کناری و جلویی این مدل شیشه سخت حرارت دیده (Tempered Glass) با رنگ دودی در نظر گرفته شده است. رنگ دودی روشن این کاور شفاف، در عمل باعث افزایش غلظت رنگ نورپردازی RGB  کیس گرین گریفین شده و بیش از پیش به جذابیت های آن اضاف شده.

امکان نصب کارت گرافیک به صورت عمودی در کیس های رده بالا و مجهز به کاور کناری شفاف یکی از جذاب ترین قابلیت هایی است که به خصوص برای افرادی به گیم علاقه دارند. کیس GRIFFIN G6 به واسطه کیت مخصوص *Vertical VGA Mounting Kit سازگار با این کیس گرین، بدون افت کیفیت و کارایی، این قابلیت هیجان انگیز را برای گیمرها فراهم کرده است.

نکته مهم:کیت Vertical VGA Mounting Kit جزو متعلقات این کیس نیست و به صورت جداگانه عرضه می شود.

 

 

 

 

کنترلر فن/نورپردازی کارآمد و مجهز به کنترل از راه دور

قابلیت ارائه ده ها جلوه نورپردازی (ARGB) مختلف، تنظیم سرعت و توقف جلوه های نورپردازی و همچنین امکان همگام سازی سرعت چرخش فن ها (PWM) و جلوه های نورپردازی با مادربردهای مجهز به سوکت 3Pin ARGB  با ولتاژ 5V از مهم ترین قابلیت های این کنترلر مدرن 9 کاناله محسوب می شود.

کیس گرین جی 6

ورق فولادی با ضخامت حداکثر 0.8mm در کنار طراحی مدرن اسکلت کیس GRIFFIN G6 سبب شده تا شاهد بدنه ای فوق العاده مستحکم در این مدل باشیم. همچنین به واسطه پایه های زد لغزش، پایداری کیس گرین g6 در سطوح مختلف حفظ شده و با وجود فضای گسترده و بهینه داخلی، تقریباً هیچ محدودیتی در پشتیبانی از قطعات مدرن و رده بالا وجود نخواهد داشت.

 

بدون ورود گرد و خاک

تمامی مجاری ورودی هوا در بخش کف (ورودی هوای پاور)، سقف و بخش جلویی کیس GRIFFIN G6 گرین با فیلترهای مگنتی و سلولوزی با قابلیت شست و شو پوشیده شده اند. این فیلترها نقش بسزایی در جلوگیری از ورود گرد و خاک به درون کیس گرین g6 ایفا می کنند.

 

پتانسیل در پشتیبانی از انواع فن و خنک کننده های آبی

کیس GRIFFIN G6 همراه با دو فن قدرتمند 200mm در بخش جلویی و یک فن 120mm فوق العاده کم صدا در بخش پشتی کیس گرین g6 عرضه می شود. همچنین اسکلت مدرن کیس گرین g6 به گونه ای طراحی شده تا قابلیت نصب حداکثر 8 عدد فن با سایز 120/140/200mm و خنک کننده های آبی (واترکولینگ) با ابعاد 120/140/240/280/360mm را داشته باشد. در واقع تقریباً هیچ محدودیتی جهت نصب انواع مختلف فن و خنک کننده های آبی در این کیس وجود نخواهد داشت.

 

فضای داخلی گسترده با کمترین محدودیت در پشتیبانی از قطعات مدرن

پشتیبانی از مادربردهای با حداکثر ابعاد *("E-ATX (12"x13، کارت های گرافیک رده بالا با طول حداکثر 370mm و خنک کننده های بادی با ارتفاع 165mm باعث شده تا کاربران هیچ دغدغه ای برای نصب قطعات مدرن و رده بالا در کیس گرین g6 نداشته باشند. در واقع فضای داخلی بسیار گسترده و بهینه سازی شده این کیس 7 اسلات میان رده، در بسیاری از جهات با کیس های رده بالای Full-Tower شباهت دارد!

نکته مهم: در صورت نصب مادربردهای با ابعاد ("E-ATX (12"x13 قابلیت مدیریت کابل کشی از پشت سینی مادربرد، با محدودیت مواجه خواهد شد.

 

فضای کارآمد در بخش تجهیزات ذخیره سازی

قیمت کیس گرین g6

امکان نصب تا حداکثر پنج درایو "2.5 و تا چهار درایو "3.5 با قابلیت شخصی سازی، جا به جایی و حتی جداسازی محفظه تجهیزات ذخیره سازی یکی از اصلی ترین قابلیت های کیس گرین g6 محسوب می شود. همچنین قابلیت جداسازی این بخش در کف کیس گرین گریفین g6، امکان نصب منابع تغذیه ATX (پاور) با هر ابعادی را برای این مدل فراهم کرده است.

 

پنل جلویی مجهز به پورت های مدرن و بادوام

در پنل جلویی کیس گرین g6 مدرن ترین ترکیب ممکن برای پورت های ورودی و خروجی در نظر گرفته شده است. دو پورت USB 3.0 5Gbps در کنار یک پورت USB 3.1 Gen2 10Gbps از نوع Type-C بستری بسیار پرسرعت برای ارتباط با تجهیزات جانبی و ذخیره سازی مدرن فراهم کرده است. علاوه بر این به جهت استفاده از استیل ضد زنگ و تقویت بیش از پیش متریال به کار رفته در این پورت ها، دوام و عمر آن ها به صورت محسوس افزایش یافته و حتی در مناطق با رطوبت بالای هوا نیز امکان اکسیداسیون فلز به کار رفته در این پورت ها وجود نخواهد داشت.

 

 

مشخصات کیس کامپیوتر گرین GRIFFIN G6 :

قیمت کیس گرین g6

  • ابعاد: 468*216*482 میلیمتر
  • وزن: 8400 گرم
  • سازگاری با مادربرد: ATX ,PS2 ,PSU
  • دارای فن های مجهز به نورپردازی ARGB
  • محفظه داخلی :
    • تعداد هارد قابل نسب: 8 عدد
    • فضای نصب کارت گرافیک: 370 میلیمتر
    • فضای نصب ایر کولینگ: 165 میلیمتر
    • فضای نصب رادیاتور واتر کولینگ: تا 280 میلیمتر
    • محل نصب پاور: بالای کیس
    • تعداد جایگاه فن: 8 عدد
    • تعداد فن نصب شده: 3 عدد
    • قابلیت کنترل سرعت فن: 1 کاناله با قابلیت کنترل 9 عدد فن
    • تعداد و سایز فن های قابل نصب در کف کیس: 2 عدد 120 میلی متری
    • تعداد و سایز فن های قابل نصب در پشت کیس: 1 عدد 120 میلی متری
    • تعداد و سایز فن های قابل نصب در پنل جلو: 3 عدد 120 میلی متری، 2 عدد 140 میلیمتری، 2 عدد 200 میلیمتری
    • تعداد و سایز فن های قابل نصب در سقف کیس: 2 عدد 120 میلی متری، 2 عدد 140 میلیمتری
    • تکنولوژی هسته فن: Hydraulic Bearing
    • حداکثر سرعت چرخش: 1100 دور بر دقیقه

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha