خرید انواع شارژر لپ تاپ

خرید انواع شارژر لپ تاپ

 

 

 

 

نواسانات برق میتواند معمولا سبب از کار افتادن شارژر لپ تاپ می شوند.خوشبختانه تقریبا شارژر اکثر مدل های لپ تاپ در بازار موجود اند. اما بهتر است قبل از خرید انواع شارژر لپ تاپ نکات مهم خرید شارژر را بدانید. 

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت لنوو کلیک نمایید 

 

چه عواملی میتواند باعث خرابی شارژر لپ تاپ شود؟

_ نوسانات برق

_ آب خوردگی

_  ضربه خوردن در بعضی مواقع

_ استفاده ی نادرست از شارژر

_ بد جازدن سوکت شارژر در لپ تاپ و ….

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت اچ پی کلیک نمایید 

 

توجه به اورجینال یا کپی بودن شارژر :


برای خرید انواع شارژر لپ تاپ در ابتدا مشخص کنید چه کیفیتی میخواهید تهیه کنید. شارژرها در بازار معمولا در دو کیفیت اورجینال و کپی ساخته میشوند.برای تشخیص شارژر تقلبی و اصلی مواردی  هست که توجه به آنها تا حدی شما را در این زمینه یاری خواهد کرد. معمولا شارژر اورجینال ظرافت ظاهری بیشتری دارد .همچنین در شارژر های اورجینال لبه هایی که پرس شده اند بسیار صاف و یک دست هستند. 

 

جهت مشاهده تمامی شارژر لپ تاپ های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

کیفیت فیزیکی شارژر اورجینال نیز با شارژرهای تقبلی کاملا متفاوت است. به‌عنوان‌مثال جنس بدنه شارژر و همچنین رنگ چاپ روی آن از مواردی است که میتواند به راحتی مورد مقایسه قرار بگیرد. خرید انواع شارژر لپ تاپ اورجینال از یک فروشگاه معتبر، می تواند خیال شما را بابت شارژ لپ تاپتان تا مدت ها راحت کند. 

 

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ایسوس کلیک نمایید 

 

بررسی شکل و ابعاد کانکتور شارژر :

 

نکته مهم دیگر در خرید شارژر ، توجه به شکل و ابعاد کانکتور شارژر است. عدم توجه به این موضوع میتواند باعث شود که کانکتور شارژر به لپ تاپ شما نخورد. و باعث صرف هزینه اضافی برای شما شود. در فروشگاه آرکا آنلاین، مشخصات شارژر، اعم از ولتاژ، آمپر، شکل و سایز کانکتور در قسمت مشخصات ذکر شده است. شما خریداران عزیز می توانید با تطبیق این موارد با شارژر خود، خریدی مطمئن داشته باشید.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت دل کلیک نمایید 

 

سوالات مرتبط با خرید انواع شارژر لپ تاپ :

 

  • آیا می توان از شارژر برند دیگر، با ولتاژ و آمپر یکسان برای لپ تاپ خود استفاده کرد؟ 

 بله، شارژر ها تکنولوژی خاصی ندارند و وظیفه آنها فقط تامین انرژی لپ تاپ متناسب با ولتاژ و آمپر معین است. ولتاژ شارژ برند دیگر باید با شارژ شما کاملا یکسان باشد ولی آمپر می تواند مساوی یا بیشتر هم باشد. البته در لپ تاپ مک بوک اپل فقط باید از شارژر های یکسان با شارژر های اصلی استفاده کرد.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

  • ظاهر متفاوت شارژر جدید با شارژر اصلی لپ تاپ اهمیت دارد ؟

خیر، شارژرها بر اساس سال تولید و پیشرفت تکنولوژی، ممکن است در شکل های مختلفی تولید شوند. پس تغییر شکل شارژر به معنای اورجینال نبودن یا مشکل ساز بودن برای دستگاه نیست.

  • آیا کیفیت کابل برق در شارژ دهی موثر است؟

 بله، در صورتی که کابل کیفیت مناسبی نداشته باشد، نمی تواند رسانایی خوبی به شارژر داشته باشد و باعث خرابی زود هنگام شارژر می شود. در صورت امکان از کابل های تمام مس استفاده نمایید.

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha