معرفی کیبورد و ماوس بیاند مدل ۲۹۹۰ BMK

معرفی کیبورد و ماوس بیاند مدل ۲۹۹۰ BMK

 

 

 

 

آشنایی با برند بیاند و معرفی کیبورد و ماوس بیاند مدل ۲۹۹۰ BMK

 

برند بیاند

کیبورد و ماوس بیاند مدل ۲۹۹۰ BMK

برند بیاند(Beyond) یکی از برند های زیرمجموعه کمپانی بزرگ فراسو است. در سال 1384 شرکت فراسو در شهرک صنعتی پرند تاسیس شد و توانست ارتباطات بین المللی بسیاری ایجاد کند و محصولات خود از جمله ماوس و کیبورد را به نقاط مختلفی در جهان صادر کند. این کمپانی سعی کرد که محصولات متنوع دیگری تولید و به تمام نقاط جهان صادر کند.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت بیاند کلیک نمایید 

 

به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که محصولات برند بیاند دارد، کاربران ایرانی جزو طرفداران پر و پا قرص این برند هستند. بیاند به جز ماوس و کیبورد، محصولات دیگری مانند اسپیکر هم تولید می کند.

 

 

 

شرکت فراسو شرکتی خصوصی و ایرانی است که در زمینه ی طراحی، ساخت، تولید و بازاریابی تجهیزات رایانه ای، الکترونیک و آی تی فعالیت می‌کند.

این شرکت بیشتر با نمایشگر‌ها و صفحه کلید‌های خود شناخته می‌شود و صادراتی به کشورهایی چون: امارات، ترکیه، عراق و… دارد.

از سال ۱۳۶۸ این شرکت به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم جانبی رایانه آغاز کرده‌ است. مؤسس این شرکت، احمد علی‌پور فطرتی و مدیرعامل آن علی علی‌پور فطرتی است. شرکت فراسو به تولید قطعات سخت‌افزار رایانه، تلویزیون، گیرنده دیجیتال و تبلت در ایران می‌پردازد.

 

جهت مشاهده تمامی کیبورد و ماوس های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

این شرکت با ۳ نفر پرسنل و با زمینه فعالیت بازرگانی شروع به کار کرد، بنا به شرایط آن دوران خدمات مهندسی مانند نرم‌افزار و آموزش را ارائه می‌داد، ولی از سال ۱۳۷۲ به بعد این شرکت با ۲۰ نفر پرسنل به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای وارد عرصه انفورماتیک شد و در این سال فعالیت شرکت به واردات مانیتور، مادربرد و کیس و کیبورد بود که غالبا از کشورهای تایوان و سنگاپور وارد می‌شد. بیشترین فروش آن سال شرکت در حدود ۴۰۰۰ کیبورد بود.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

در سال ۱۳۷۳ شرکت فعالیت خود را صرفا بر روی سخت افزار متمرکز کرد. در همین سال به دلایل شرایط سیاسی و اقتصادی واردات ممنوع شد و عرصه تولید را به روی این شرکت باز کرد.

این شرکت تولید خود را اول با اجاره یک خط تولید از شرکت کروزو با ۱۷ نفر پرسنل کارگری آغاز کرد، با توجه به شرایط حاکم ذهنی بر غالب بازار فروش یک محصول ایرانی با نام ایرانی بسیار سخت و با صبر زیاد توأم بود، تولید شرکت با خرید ماشین آلات تزریق پلاستیک شروع شد.

اولین تولید این شرکت FCR-2282 با طرح شرکت سجین بود این محصول در سال ۱۳۷۴ به بازار عرضه شد و ۱۸۵۰ دستگاه از آن در همان سال فروخته شد.

در سال۱۳۷۷ این محصول با نام و مدل تجاری فراسو به بازار عرضه شد. دومین تولید این شرکت صفحه کلید FCR-2000MX  بود که بعد از یک سال از اولین تولید به بازار عرضه شد.

کیبورد و ماوس بیاند مدل ۲۹۹۰ BMK

 

 

 

فعالیت شرکت تا پایان دهه هفتاد:

این شرکت تا پایان دهه هفتاد تولیدات خود را تا ۳ مدل تنوع داد و زمینه کاری خود را علاوه بر صفحه کلید با تولیدات دیگر از جمله موشواره افزایش داد.

با این افزایش تولید نیاز به انبار و پروسه انبار داری شدیدا احساس می شد. در سال ۱۳۸۴ پس از انتقال کارخانه به محل فعلی در شهر صنعتی پرند، محل کارخانه قدیمی واقع در تهرانسر به انبار توزیع کالا تغییر کاربری داد.

فعالیت شرکت در دهه هشتاد:

این شرکت تا پایان دهه هشتاد تولیدات خود را تا مرز ۲۹ تعداد تنوع داد و زمینه کاری خود را علاوه بر کیبورد و موس با تولیدات دیگر از جمله اسپیکر، مانیتور و … افزایش داد. تعداد پرسنل تا پایان دهه هشتاد به ۱۲۱ افزایش یافت.

شرکت فراسو فعالیت‌های خود را از سال ۱۳۶۸ با معرفی صفحه ‌کلید مدل ۲۲۸۲ شروع کرد. فراسو بیشتر به‌خاطر صفحه‌کلید هایش شناخته می‌شود. اما محصولات دیگری مثل موشواره، نمایشگرهای LCD، دستگاه گیرنده دیجیتال تلویزیون، جعبه رایانه، بلندگو، تبلت، IPTV، هدست، دسته بازی، فلش، نوت بوک، فرمان بازی، هدفون، دوگوشی، پاوربانک نیز توسط این شرکت تولید و به بازار عرضه می‌شوند. محصولات این شرکت به کشورهای دیگر صادر می ‌شود.

گروه فراسو در دی ماه سال ۱۳۹۲، خط تولید جدیدی به نام SMT را برای تولید تبلت ایرانی و لوازم کامپیوتر در کارخانجات خود، در شهرک صنعتی پرند، راه‌اندازی کرد.

شرکت فراسو تنها شرکتی است که توانسته خط تولید تبلت و لوازم جانبی کامپیوتر را در ایران با این دستگاه راه‌اندازی کند. SMD اسم قطعات این تکنولوژی و SMT اسم خود تکنولوژی‌است S) مخفف Surface به معنی سطح، M مخفف Mount به معنی نصب و D و T هم به ترتیب مخفف Device و Technology به معنی قطعه و فناوری هستند).

 

 

 

محصولات گروه فراسو:

صفحه کلید: طراحی و ساخت اولین صفحه کلید با نگارش فارسی به نام "فراسی"

موشواره

بلندگوی رایانه

مانیتور

تلویزیون LCD وLED

گیرنده دیجیتال تلویزیون

تبلت

ویدئو پروژکتور

رایانه یکپارجه: Allinone برند و با نام FPC

وب کم

نوت بوک

تجهیزات شبکه های کامپیوتری

آنتی ویروس

تجهیزات پزشکی و بهداشتی

لوازم الکترونیک (تلویزیون و گیرنده دیجیتالی

 

 

 

 

کیبورد و ماوس بیاند مدل ۲۹۹۰ BMK

کیبورد و ماوس بیاند مدل ۲۹۹۰ BMK

از ویژگی کیبورد و ماوس BMK-2990 می‌توان به نازکی و سبکی کیبورد، طراحی ارگونومی و داشتن سنسور تصویر PixArt’s ماوس این کمبو اشاره کرد. کیبورد و ماوس بیاند COMBO BMK-2990 از طریق کابل USB و به صورت PLUG &PLAY (بدون نیاز به نصب نرم افزار) به دستگاه متصل می شود. در واقع با تهیه این محصول ماوس و کیبورد را در کنار هم خواهید داشت. کیبورد COMBO BMK-2990 دارای ۱۲ کلید مالتی مدیا و اینترنت و در مجموع ۱۰۴ کلید است.

مشخصات:

  • وزن

510 گرم

  • نوع اتصال

باسیم

  • منبع تغذیه

USB

  • محدوده دقت

1600 تا 3200

  • تعداد کلید

104 عدد

  • تعداد کلیدهای میانبر

12 عدد

  • ابعاد ماوس

39x65x110 میلی‌متر

  • وزن ماوس

77 گرم

  • تعداد کلیدهای ماوس

4 عدد

  • نوع حسگر ماوس

اپتیکال

آرکا آنلاین بزرگترین و معتبر ترین سامانه خرید آنلاین تجهیزات جانبی در کشور است.

و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد سازماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین مکان برای خرید اینترنتی شما است.

سایت آرکا آنلاین دارای محصولات زیادی است از جمله:  کامپیوتر گیمینگ،کامپیوتر مولتی مدیا، کامپیوتر آماده ی  MSI،کامپیوتر آماده ی HP  و ... برای مشاهده محصولات بیشتر به سایت آرکا آنلاین مراجعه کنید.

شما می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و به آسانی تحویل بگیرید.

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha