خرید بهترین اس اس دی برای گیمینگ 2021

خرید بهترین اس اس دی برای گیمینگ 2021

 

 

 

بهترین اس اس دی برای گیمینگ نه تنها برای بارگیری سریع بازی‌ها محشر است، بلکه یکی از بهترین راه ها برای بهبود سرعت کلی سیستم شما می‌باشد. آن را در کنار بهترین کارت گرافیک و بهترین پردازنده های گیمینگ قرار دهید و از سرعت خارق‌العاده آن شگفت زده شوید. مخصوصاً اگر سیستم عامل خود را روی اس اس دی نصب کنید.  زمان بوت، تعامل با رابط کاربری ویندوز و زمان بارگذاری برنامه به طور قابل توجهی بهبود می یابد. وجود اس اس دی در سیستم آنقدر پر اهمیت شده است که گیم‌هایی مانند Microsoft Flight Simulator  توصیه کرده‌اند برای بازی کردن آن در سیستم خود اس اس دی نصب کنید. این قطعه امروزه یکی از اجزای ضروری کامپیوتر محسوب می‌شود.

 

جهت مشاهده لیست کامل SSD های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

 

درایوهای حالت جامد دیگر تنها برای بازی کردن مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. حتی بهترین اس اس دی های M.2 در حال حاضر مقرون به صرفه تر از همیشه هستند.  نگران سازگاری آن با سیستم خود نباشید - بهترین مادربردهای بازی در سال 2021 دارای اسلات M.2 هستند - روزهای جستجو برای مادربرد با شکاف M.2 به پایان رسیده است. در حال حاضر جنگ اس اس دی در برابر اچ دی دی تقریباً به پایان رسیده است: اس اس دی های NVMe آنقدر مقرون به صرفه هستند که دوران هارد دیسک ها را تقریباً به پایان رسانده‌اند. بهترین اس اس دی‌ها را اکنون شرکت سامسونگ تولید می‌کند، اما شرکت وسترن دیجیتال نیز اس اس دی‌های قابل قبولی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در ادامه بهترین اس اس دی‌ برای گیمینگ 2021 را به شما معرفی می‌کنیم. با آرکا آنلاین همراه باشید.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

بهترین اس اس دی برای گیمینگ 2021

 

تمام اس اس دی‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم مورد آزمایش و تست قرار گرفته‌اند و تنها بهترین آن‌ها در این لیست گنجانده شده‌اند.

 

1. بهترین اس اس دی برای گیمینگ- اس اس دی وسترن دیجیتال BLACK SN850 با ظرفیت 1 ترابایت

 

این درایو NVMe مبتنی بر PCIe 4.0 بهترین سرعتی که می توانید در اس اس دی بیابید را ارائه می دهد و دارای سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب 7000 مگابایت بر ثانیه و 5300 مگابایت بر ثانیه می‌باشد.

این امر به طور چشمگیری زمان بوت شدن سیستم هنگام روشن کردن را کاهش می دهد و با توجه به درخواست بیشتر توسعه دهندگان برای اس اس دی در سیستم مورد نیاز بازی ها، این درایو عالی برای ذخیره سازی سنگین  فوق العاده عمل می‌کند. این اس اس دی ویژگی دیگری نیز دارد که هرگونه احتمال سوزاندن حرارتی را کاهش می‌دهد.

 

مزایا

  • قیمت تقریبا نصف نسبت به رقیبان
  • هیت سینک اختیاری
  • فوق سریع

 

مشخصات

 

کنترل گر: WD in-house

مموری: 3D TLC

نوع رابط: M.2 (NVMe)

ظرفیت: 500GB, 1TB, 2TB

سرعت خواندن و نوشتن: 7,000MB/s ، 5,300MB/s

بهترین اس اس دی برای گیمینگ- آرکا آنلاین

برای اطلاع از قیمت این محصول اینجا مراجعه کنید.

 

 

 

2. بهترین اس اس دی برای گیمینگ- اس اس دی سامسونگ 970 PRO  یک ترابایتی

 

حداقل یک اس اس دی از شرکت سامسونگ باید در این لیست قرار داشته باشد.  اما سوالی که در اینجا وجود دارد این است که: اگر سامسونگ 970 EVO معیارهای مشابه 970 Pro را دارد، چرا باید پول اضافی برای آن خرج کنیم؟ برای اکثر کاربران نیاز کمی به اس اس دی در سطح حرفه ای وجود دارد ، اما اگر می خواهید سریع ترین حالت ممکن را در اختیار داشته باشید ، 970 Pro بهترین گزینه است. سرعت آن در خواندن و نوشتن کمی پایین تر از 970 EVO می‌باشد، اما 970 Pro در مشخصات فنی از خواهران و برادران خود پیشی می‌گیرد.  

Pro و EVO هر دو دارای 5 سال ضمانت هستند. اگر از سیستم سخت افزاری بسیار قوی استفاده می کنید ، که با حجم زیادی از داده ها سرو کار دارد، از قابلیت اطمینان قفل 970 Pro بهره مند شوید.

 

مزایا

 

  • سرعت پیوسته
  • بهترین عملکرد خواندن/نوشتن
  • دوام فوق العاده

 

مشخصات

 

کنترل گر: Samsung Phoenix

مموری: Samsung 2-bit MLC 

نوع رابط: M.2 (NVMe)

ظرفیت: 512GB, 1TB

سرعت خواندن و نوشتن: 3500MB/s ، 2700MB/s

بهترین اس اس دی برای گیمینگ - آرکا آنلاین

 

3.  اس اس دی وسترن دیجیتال BLUE SN550 یک ترابایتی

 

مقرون به صرفه‌ترین اس اس دی، اس اس دی وسترن دیجیتال BLUE SN550 یک ترابایتی است. 

وسترن دیجیتال نشان می‌دهد که شما در واقع می توانید همه چیز را  با هم داشته باشید. اس اس دی Blue SN550 NVMe با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ، دوام بالا و سرعت خواندن و نوشتن بی نظیر و با کمترین قیمت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این اس اس دی گزینه ای مناسب برای بهترین رایانه های گیمینگ با قیمتی بسیار ارزان می باشد.

با استفاده از مهندسی هوشمندانه ، در دمای 59 درجه سانتیگراد نسبت به دیگر اس اس دی‌ها خنک تر عمل می کند زیرا بسته فلش SanDisk 96L TLC NAND از کنترلر داخلی دور شده است و به هر یک از اجزاء اجازه می دهد کار خود را به راحتی انجام دهند. به سختی SSD NVMe دیگری را پیدا خواهید کرد که بتواند با این قیمت رقابت کند.

 

مزایا

 

  • رابط کامل x4 PCIe 3
  • قیمت  و عملکرد خیره کننده
  • استقامت 600 ترابایت

 

مشخصات

 

کنترل گر: WD in-house

مموری: SanDisk 96L TLC

نوع رابط: M.2 (NVMe)

ظرفیت: ,250GB, 500TB,1TB, 2TB

سرعت خواندن و نوشتن: 2400MB/s ، 1950MB/s

 

بهترین اس اس دی برای گیمینگ - آرکا آنلاین

 

 

4.سامسونگ 970 EVO PLUS پانصد گیگابایتی

 

بهترین اس اس دی 500 گیگابایتی،  970 EVO Plus می‌باشد.

سامسونگ 970 EVO Plus آخرین SSD PCIe 3.0 قبل از  درایوهای PCIe 4.0 است. 970 EVO Plus به دلیل کاهش شدید قیمت حافظه ، تقریباً نصف قیمت نسخه اصلی عرضه شد و این قیمت را در طول عمر خود حفظ کرده است. بنابراین با خرید آن اس اس دی خواهید داشت که به طور کلی سریعتر است ، به ویژه در عملکرد نوشتن که توسط کنترلر Phoenix تقویت شده می‌باشد. 

 

مزایا

 

  • قیمت یکسان با 970 EVO
  • عملکرد بالاتر
  • بهبود استقامت

 

مشخصات

 

کنترل گر: Samsung Phoenix

مموری: Samsung 3-bit MLC 

نوع رابط: M.2 (NVMe)

ظرفیت: ,250GB, 500TB,1TB, 2TB

سرعت خواندن و نوشتن: 3500MB/s ،3300MB/s

بهترین اس اس دی برای گیمینگ - آرکا آنلاین

 

5. سامسونگ 860 EVO پانصد گیگابایتی

 

بهترین اس اس دی SATA، اس اس دی سامسونگ 860 EVO پانصد گیگابایتی می‌باشد.

جدیدترین اس اس دی SATA سامسونگ نشان می دهد که در حال حاضر مهمترین منبع ذخیره سازی  به لطف فناوری حافظه NAND ، سطح استقامت و ضمانت را افزایش دهید. در حالی که SSD های SATA با استفاده از فناوری NVMe در مقایسه با SSD M.2 مقاوم نیستند ، اما بسیار ارزان تر می‌باشند- اگر قصد خرید SSD با ظرفیت بالا را دارید که برای ذخیره  بازی های بزرگ مانند Cyberpunk 2077 یا Call of Duty: Black Ops مناسب باشد، این اس اس دی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 سامسونگ  5 سال کامل ضمانت روی این SSD SATA ارائه می‌دهد. این اس اس دی همچنین یکی از سریعترین درایوهای SATA در بازار است ، اما نه بیشتر از 850 EVO قدیمی.

 

مزایا

 

  • یکی از سریعترین درایوهای SATA
  • استقامت فوق العاده
  • پنج سال ضمانت

 

مشخصات

 

کنترل گر: Samsung MJX

مموری: Samsung 3-bit MLC 

نوع رابط: SATA (AHCI)

ظرفیت: ,250GB, 500TB,1TB,2TB. 4TB

سرعت خواندن و نوشتن: 550MB/s ،520MB/s

بهترین اس اس دی برای گیمینگ - آرکا آنلاین

 

 

6. سامسونگ 980 PRO یک ترابایتی

 

سامسونگ 980 پرو اولین جهش این شرکت در فناوری PCIe 4.0 است. سرعت این حافظه شما را ناامید نخواهد کرد. سرعت خواندن و نوشتن باور نکردنی دارد که به محدوده باند PCIe 4.0 نزدیک می شود و از رقبای خود پیشی می‌گیرد.

همه اینها به لطف کنترلر جدید Elpis سامسونگ است که در کنار V-NAND و DRAM خود برای استفاده کامل از PCIe 4.0 طراحی شده است.

 

مزایا

 

  • سریعترین SSD روی PCIe 4.0
  • سریعترین خواندن/نوشتن تصادفی 4k
  • استقامت 600 ترابایت

 

مشخصات

 

کنترل گر: Samsung Elpis

مموری: Samsung 3-bit MLC 

نوع رابط: M.2 (NVMe)

ظرفیت: 250GB, 500GB, 1TB

سرعت خواندن و نوشتن: 7000MB/s ، 5000MB/s

بهترین اس اس دی برای گیمینگ - آرکا آنلاین

برای اطلاع از قیمت این محصول اینجا مراجعه کنید.

نظرات

حاصل جمع : Captcha