اطلاعاتی درباره شرکت لجر Ledger

اطلاعاتی درباره شرکت لجر Ledger

 

 

 

درباره شرکت لجر

شرکت لجر در چه کشوری و در چه سالی تاسیس شد ؟ این شرکت در چه زمینه ای فعالیت می کند ؟ محصولات تولیدی توسط کمپانی لجر از چه کیفیتی برخودار است ؟ 

 

شرکت لجر ( Ledger ) در سال 2014 توسط چند متخصص که در زمینه امن کردن فضای بلاک چین تخصص داشتند تاسیس شد، این شرکت یک شرکت فرانسوی است ولی جالب است بدانید علاوه بر پاریس این شرکت دارای دفاتر مختلف در مکان های مختلف مثل لندن در کشور انگلستان، سنگاپور و ... است و بیشتر از 700 تا کارمند دارد، این شرکت در زمینه ساخت کیف پول سخت افزاری فعالیت می کند و محصولاتی که تولید می کند از امنیت بسیار بالایی برخودار است چه Ledger Nano S این شرکت و مخصوصا Ledger Nano X این شرکت از امنیت بالا تری برخودار است و علاوه بر موضوع امنیت رمز ارز های بسیار زیاد تری را ساپورت می کند و به کسانی پیشنهاد می شود که به صورت تخصصی در زمینه ارز های دیجیتالی مشغول به فعالیت هستند، محصولاتی که این شرکت تولید می کند بسیار مطمئن است و افراد بسیار زیادی به بهتر است بگویم میلیون ها نفر در سرتاسر جهان به این کمپانی اعتماد دارند 

 

 

 

جهت خرید محصولات شرکت لجر کلیک نمایید 

 

با خرید کیف پول های سخت افزاری شرکت لجر دیگر نیاز نیست که نگران هک شدن دارایی های دیجیتال خود بشوید، زیرا این کیف پول بسیار امن است تا الان میلیون ها لجر در سرتاسر جهان به فروش رسیده است و افراد زیادی در سراسر دنیا از محصولات این شرکت استفاده می کنند !

نظرات

حاصل جمع : Captcha